Spinningcykel vs. Normal motionscykel?


thurston
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er en dreng paa 17, snart 18 aar der gerne vil omkring 7-8kilo ned i vaegt.

Jeg er 189-190 og vejer lige omkring de 80kilo.

Kunne godt taenke mig at investere i en motions cykel til at have staaende foran mit fjernsyn, men saa ville jeg hoere hvad er bedst til at forbraende fedt: en spinningcykel eller en almindelig motionscykel?

Eller spiller det ingen rolle, bare saa laenge at det er en af de to?

Vil gerne ned paa 73kilo ca, foer juli.

MVH Thurston:)

Link to comment
Share on other sites

Hej Thygesen og Elvirus,

Ja jeg har laest artiklen og fandt nyttig information.

Jeg tror jeg vil koebe en spinningcykel, da jeg har proevet det foer i et center, og fandt det ret sjovt.

Er 7-8kilo urealistisk at tabe foer Juni-juli hvis jeg cykler 40minutter 3gange om ugen? jeg spiser i forevejen ikke speciel meget. og holder mig vaek fra sodavand, slik osv.

MVH Thurston

Link to comment
Share on other sites

Hej Thurston,

Spinning er helt klart sjovest, og personligt kan jeg ikke sidde længere end 20 minutter på en af de brede motionscykelsadler, så får jeg ondt i r....

Pas nu på med det vægttab, 80 kg lyder faktisk ikke af så meget for en fyr på 190 cm, men motionen tager du ihvertfald ikke skade af.

Hilsen

ASHEMA

Link to comment
Share on other sites

Hej Ashema.:)

Tak for svaret

I betragtning af at jeg ikke rigtig er traenet, eller har store muskler, saa er det..

Jeg ville naesten sige jeg var tyk, saa vil meget gerne af med 7-8kilo..

Er der nogen der forresten kender en ok spinning cykel til hoejst 2000kr eller skal jeg kigge i DBA?

Og ja, hvilket maerke?

MVH Thurston

Link to comment
Share on other sites

Hej igen,.

Er der nogen der kender en okay spinning cykel til en begynder, og hvor man kan få den? max pris 2500.. må gerne være brugt

MVH Thurston

Jeg har også kigget lidt på markedet, og der er tit nogle uforskammet billige på www.qxl.dk

Men om det er godt eller noget værrer l*** vil jeg ikke svare på.

En anden god butik jeg kender er www.fitnessgruppen.dk

Jeg har kigget på deres januarudsalg og der er faktisk en ok billig spinning cykel.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvis du vil have spinning cykel så skal 1 prioritet være af mærket bodybike, det er de bedste. Hvis du ikke kan få fat i sådan en så gå efter fitness bike, men bodybike is the master of spinning! Du kan ofte finde dem brugt på den blå avis til omkring 2000-3000 i en udemærket kvalitet. Jeg har selv solgt en bodybike derinde for 2000 som var kanon kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share