drikker, fastfood og vokser som ukrudt


Build-it-up
 Share

Recommended Posts

Hej.

jeg har trænet i 1 år nu.

har fået en del fremgang. gennem planlægning og kost osv.

men jeg gad god vide hvad det er der gør, at nogle folk kan blive store af at "disko-pumpe"

altså bar pumpe lidt tilfældigt og så drikke en øl efter træning fx.

kender en der drikker, ryger, æder rimeligt usundt osv.

og som vokser enormt meget muskelmæssigt. og nej han tager ikke noget.

Link to comment
Share on other sites

Det er meget forskelligt sådan noget, men uanset hvad er det bedre at følge en sund kostplan.

Jeg havde trænet over 1 år, før jeg fik styr på kosten. I den tid havde jeg også rigtig go' fremgang, selvom jeg spiste pizza op til flere gange om ugen :innocent:

Så det kan sagtens lade sig gøre, men man skal huske at jo større man blir, jo mere skal man spise. Jeg er også begyndt at følge en kostplan nøje nu for at være sikker på at få nok mad. Hellere for meget end for lidt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Bare lige for at køre tråden af sporet... :tongue:

Disko-pumpning er ikke nødvendigvis = "at træne lidt en gang i mellem" men nærmere at træne "disko-musklerne" grotesk meget. Dvs. typisk at fokusere på biceps, vaskebrædt og bryster... hvis man gør det 5 dage om ugen vil man jo ikke kunne undgå at vokse, og så er det ligegyldigt om man spiser hotdogs eller biodynamisk protein flip.

Link to comment
Share on other sites

Så længe man er i kcal overskud og træner rimeligt regelmæssigt, vil man altid komme meget meget længere, end dem der træner fanatisk men ikke spiser nok.

Hvor kcal overskuddet kommer fra er ikke så vigtigt som mange tror, så længe proteinbehovet er dækket.

Link to comment
Share on other sites

Så længe man er i kcal overskud og træner rimeligt regelmæssigt, vil man altid komme meget meget længere, end dem der træner fanatisk men ikke spiser nok.

Hvor kcal overskuddet kommer fra er ikke så vigtigt som mange tror, så længe proteinbehovet er dækket.

Altid mange kloge ord fra PTPOUL :smile:

Link to comment
Share on other sites

Min træningsmakker lever stort set af småkager, flæskesvær, M&M's, Cola/Squash, og en sjælden måltid med pasta og kødsovs og han får gode styrke og masse gains. Faktisk bedre end mig der i øjeblikket lever af kød, æg, grøntsager, mælk og havregryn. Det gik bedre da jeg fulgte "see food" diæten, men man skal jo cutte en gang imellem og det gør jeg på clean mad. Jeg vil skyde på at han får under 50 gr protein de fleste dage...

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa der nok ingen tvil om at man får "bedste resultater" ud af at følge en godt kostplan..

Meg har da en fin fremgang på trods af, at det er sjældent jeg ikk er i byen og "hammer lam" om lørdagen..

Det skal dog så også siges at jeg stortset aldrig får fastfood til hverdag osv. men har en god varigegert kost fra mors kødgrøder hehe :4mewantfood:...

Så jeg vil mene at så længe dit proteinbehov er dækket ind og du er i kalorieoverskud så er der rig mulighed for at vokse, Selvfølgelig er det da ikk usandsyneligt du "måske" havde fået mere ud af træningen hvis du havde fulgt en kostplan!

Men på den anden side, man skal også passe på det ikk tager overhånd hehe :blush:

Desuden er det de færreste hjemmeboende der har mulighed for at køre en striks kostplan...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mad er mad.. så en menu Big Tasty hos McD om dagen og lidt andet godt så er du godt på vej med det hele.

Der er lige omkring 50gr protein i sådan en satan og det samme i fedt og kulhydrat.. ca.

klamt måltid:) og jeg spiser det ikke selv.

Mit råd er, at tage rydde en fryseskuffe og tag i Føtex.

Start med at købe 6kg kyllingebryst (160kg på tilbud i føtex eller 300kr når det ikke er.. det er store pakker!)

Køb 30 Dåser tun i olie.

Køb 60 stk 0.5 Liter matilde cacao.

Køb et par poser pasta.

Så kan du sådan set selv bestemme resten.

Af det næste skal du spise 4 stykker kyllingebryst om dagen. 1-2dåser tun om dagen. 2-3 stk matilde cacaou. og 200-300gr pasta.

og oven i dette er det godt med en proteindrik eller to og så alt det ekstra du ellers kan presse ned...

se dig selv vokse som du aldrig har set det før;)

udfordringen er: LÆR AT SPISE DET LORT:o) det er fucking svært hvis man ikke er vant til det!!!

Link to comment
Share on other sites

mad er mad.. så en menu Big Tasty hos McD om dagen og lidt andet godt så er du godt på vej med det hele.

Der er lige omkring 50gr protein i sådan en satan og det samme i fedt og kulhydrat.. ca.

klamt måltid:) og jeg spiser det ikke selv.

Mit råd er, at tage rydde en fryseskuffe og tag i Føtex.

Start med at købe 6kg kyllingebryst (160kg på tilbud i føtex eller 300kr når det ikke er.. det er store pakker!)

Køb 30 Dåser tun i olie.

Køb 60 stk 0.5 Liter matilde cacao.

Køb et par poser pasta.

Så kan du sådan set selv bestemme resten.

Af det næste skal du spise 4 stykker kyllingebryst om dagen. 1-2dåser tun om dagen. 2-3 stk matilde cacaou. og 200-300gr pasta.

og oven i dette er det godt med en proteindrik eller to og så alt det ekstra du ellers kan presse ned...

se dig selv vokse som du aldrig har set det før;)

udfordringen er: LÆR AT SPISE DET LORT:o) det er fucking svært hvis man ikke er vant til det!!!

Mener vi har haft det oppe og vende - det er vidst noget crappy olie de bruger? Ville umiddelbart hellere købe det i vand og selv tilføje olie af en kvalitet der med sikkerhed er god :smile:

Link to comment
Share on other sites

mad er mad.. så en menu Big Tasty hos McD om dagen og lidt andet godt så er du godt på vej med det hele.

Der er lige omkring 50gr protein i sådan en satan og det samme i fedt og kulhydrat.. ca.

klamt måltid:) og jeg spiser det ikke selv.

Mit råd er, at tage rydde en fryseskuffe og tag i Føtex.

Start med at købe 6kg kyllingebryst (160kg på tilbud i føtex eller 300kr når det ikke er.. det er store pakker!)

Køb 30 Dåser tun i olie.

Køb 60 stk 0.5 Liter matilde cacao.

Køb et par poser pasta.

Så kan du sådan set selv bestemme resten.

Af det næste skal du spise 4 stykker kyllingebryst om dagen. 1-2dåser tun om dagen. 2-3 stk matilde cacaou. og 200-300gr pasta.

og oven i dette er det godt med en proteindrik eller to og så alt det ekstra du ellers kan presse ned...

se dig selv vokse som du aldrig har set det før;)

udfordringen er: LÆR AT SPISE DET LORT:o) det er fucking svært hvis man ikke er vant til det!!!

Det er umiddelbart en dårlig ide at leve af kylling, tun, pasta og kakao, der mangler en LANG række "nutrienter" før ovenstående kan anbefales til nogen som helst.

Link to comment
Share on other sites

mad er mad.. så en menu Big Tasty hos McD om dagen og lidt andet godt så er du godt på vej med det hele.

Der er lige omkring 50gr protein i sådan en satan og det samme i fedt og kulhydrat.. ca.

klamt måltid:) og jeg spiser det ikke selv.

Mit råd er, at tage rydde en fryseskuffe og tag i Føtex.

Start med at købe 6kg kyllingebryst (160kg på tilbud i føtex eller 300kr når det ikke er.. det er store pakker!)

Køb 30 Dåser tun i olie.

Køb 60 stk 0.5 Liter matilde cacao.

Køb et par poser pasta.

Så kan du sådan set selv bestemme resten.Af det næste skal du spise 4 stykker kyllingebryst om dagen. 1-2dåser tun om dagen. 2-3 stk matilde cacaou. og 200-300gr pasta.

og oven i dette er det godt med en proteindrik eller to og så alt det ekstra du ellers kan presse ned...

se dig selv vokse som du aldrig har set det før;)

udfordringen er: LÆR AT SPISE DET LORT:o) det er fucking svært hvis man ikke er vant til det!!!

Det skulle da vist svare på de to sidste kommentarer :smile:

Der er plads til andet (om end ikke meget med mindre man har god appetit), og Mc D blev ikke anbefalet.

udfordringen er: LÆR AT SPISE DET LORT:o) det er fucking svært hvis man ikke er vant til det!!!

Det er vel kernen i det :smile: godt indlæg.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Det er umiddelbart en dårlig ide at leve af kylling, tun, pasta og kakao, der mangler en LANG række "nutrienter" før ovenstående kan anbefales til nogen som helst.

Jeg snakker ikke om at leve af det:) bestemt ikke;) men tro mig det er godt til at gaine!!

og så sagde jeg at man skulle supplere det med andet man selv har lyst til:)

faktum er at det virker ren faktisk til trods for kosten ikke er varieret...

Link to comment
Share on other sites

Poul og Kalp,

Fint nok man kan spise andet ved siden af, og i lover gode gains på ovenstående. Det ændrer nu ikke engang ved det faktum, at 4 stks kyllingefilet, 1-2 dåser tun i olie, 3-4 liter kakao og 200-300 gram pasta hver dag er et tåbeligt indtag, uanset hvem man er.

Er dog ej uenig i, at det vil resultere i vægtgain.

Link to comment
Share on other sites

Poul og Kalp,

Fint nok man kan spise andet ved siden af, og i lover gode gains på ovenstående. Det ændrer nu ikke engang ved det faktum, at 4 stks kyllingefilet, 1-2 dåser tun i olie, 3-4 liter kakao og 200-300 gram pasta hver dag er et tåbeligt indtag, uanset hvem man er.

Er dog ej uenig i, at det vil resultere i vægtgain.

Tja..da jeg kørte sheiko for alvor fik jeg da på træningsdagene, udover det mad jeg ellers spiste normalt (og det var en del!) normalt en grillkylling (lavet i varmluftsovn..længe Leve Føtex i storcenter Nord) og 2 L frugtjuice + et par shakes oveni

Og jeg spiste endda nok for lidt dengang!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share