WSB, progression?


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Hey

Har tidligere spurgt op ting omkring WSB programmet, over nemli at bruge det i min vinter træning når vi når hen i oktober. Men kan ik helt finde ud af det, ska man køre med progression i nogen af øvelserne i et WSB program ?

Og hvordan fungere det der med DE og ME dage, når man på ME dagene skal bygge op til max hvad vil det sige? en pyramide eller?

Evt. nogen som har et WSB-program som de vil dele med mig? helst et med fokus på bryst, ben eller øvre ryg...har et med fokus på arme...

Håber i kan/vil hjælpe mig ;)

Link to comment
Share on other sites

Hey

Har tidligere spurgt op ting omkring WSB programmet, over nemli at bruge det i min vinter træning når vi når hen i oktober. Men kan ik helt finde ud af det, ska man køre med progression i nogen af øvelserne i et WSB program ?

Og hvordan fungere det der med DE og ME dage, når man på ME dagene skal bygge op til max hvad vil det sige? en pyramide eller?

Evt. nogen som har et WSB-program som de vil dele med mig? helst et med fokus på bryst, ben eller øvre ryg...har et med fokus på arme...

Håber i kan/vil hjælpe mig ;)

Et WSB program med fokus på arme?

Dine spørgsmål er simpelthen så grundlæggende at WSB systemet næppe er noget for dig på daværende tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Der ligger faktisk et WSB-Hybrid her på MOL med fokus på armene :tongue:

Ja, men den har også ret lidt med WSB at gøre.

Tror dog at den pågældende WSB hybrid ting som du omtaler vil være fin.

Den findes vist under den pinned tråd i træningsprogrammer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share