Forsøg på CDK diæt


AndersL
 Share

Recommended Posts

Ligenu har jeg dage med kun 1500 kcal, det generer mig slet ikke, jeg fungere fint. Idag f.eks. har jeg næsten ikke kunne spise al maden. Æg om morgenen gør at jeg næsten ikke er sulten resten af dagen. :wave: Og indtil videre har jeg næsten kun tabet mig om livet, bagdelen og benene, mine største fedtdepoter.

…Hvis jeg sætter det op til 2500 kcal, så får jeg med fredagen og lørdagens højere kcal et uge gennemsnit på ca. 2700 kcal. Med en grundforbrænding omkring 2200 kcal, cardio ca. 250 kcal, vægttræning ca. 400 kcal = det gir 2850 forbrændte kcal dvs. underkud på ca. 150 kcal om dagen hvilket gir underskud på 750 kcal om ugen. Det er ca. 150g fedt. det er ikke meget.

På de sidste par uger af en diæt må selv en mand som Skip La Cour under 2000 kcal for at blive skarp. ;)

PumpB ->

ALT for lang tid!!! :tongue:

6 uger deromkring, 4 to go.

Hader det nu!!! :thumb_down: :ugone2far:

Link to comment
Share on other sites

Jeg VIL ha' min livvidde under 90cm, ryger der noget muskelmasse, så må jeg tage det med! Jeg er en desparat mand!!! :retard:

Jeg tage de næste 4 uger med, så hopper jeg på enten en ny HST cyklus eller på Thomas Js WSB Hybrid. Efter at ha fulgt først Cillius' og siden hen MASS' logbøger er jeg MEGET Hooked på WSB Hybriden… :devil:

Link to comment
Share on other sites

go fornøjelse...jeg kunne godt finde på at prøve noget lignende til næste sommer.

Kører du med carb-up dag/måltid om lørdagen eller hvad?

Du snakkede engang om ALA, hvis du har noget af det liggende er det nok en god ide at tage det sammen med, så skulle du hurtigere komme i ketosis.

Link to comment
Share on other sites

go fornøjelse...jeg kunne godt finde på at prøve noget lignende til næste sommer.

Kører du med carb-up dag/måltid om lørdagen eller hvad?

Du snakkede engang om ALA, hvis du har noget af det liggende er det nok en god ide at tage det sammen med, så skulle du hurtigere komme i ketosis.

Jeps præcis, carb up fredag aften og lørdag. Såvidt jeg har forstået skulle man indtage sammenlagt over 350g kulhydrater for at komme ud af ketosis igen, så det bliver deromkring.

Jeg har lige bestilt noget MD6, der er ALA og andre gode sager i.

Men jeg læste lige mit eget indlæg og PumpBs igen. Jeg må gi' ham ret. Jeg napper 2 uger til på cutdiæt, 9 dages SD og så vil jeg prøve kræfter med WSB Hybriden! Og så cutter jeg videre efter det. (Tak PumpB)

Så må jeg bare sørge for at de næste 2 uger bliver hardcore nok til at smide ihvertfald 2 cm om livet, jeg har også et hemmeligt våben som forhåbenlig skulle ku gøre det muligt. ;) B)

Link to comment
Share on other sites

Så må jeg bare sørge for at de næste 2 uger bliver hardcore nok til at smide ihvertfald 2 cm om livet, jeg har også et hemmeligt våben som forhåbenlig skulle ku gøre det muligt.  

hmmmmm <_< <_< foruden din MD6 eca blend stack, hvad er dit hemmelige våben så.....:poking:

Link to comment
Share on other sites

hmmmmm… foruden din MD6 eca blend stack, hvad er dit hemmelige våben så.....:poking:

Hey!!! Ik' noget med at prøve og flame mig her! Jeg har alitd været 100% åben overfor at jeg træner efter devisen: "Muskler skal på naturligt, fedt skal bare væk!!!" Jeg har absolut ingen problemer, kvaler eller skrupler med fatburners! Jeg har smidt nok fedt på den naturlige måde for en hel levealder, fedttab er ikke sjovt, at bygge muskler er sjovt!!! :)

(Hvis det IKKE var et forsøg på at flame mig, undskylder jeg dybt, men efter den behandling Pumba fik pga "manglende udsagn" om fatburners, er jeg lettere jumpy! ;) )

Mht. mit hemmelige våben… Hehehe… Det er jo ikke en hemmelighed hvis jeg røber der! B)

Men okay da… I forbindelsen med noget eksem jeg havde, blev jeg anbefalet et produkt der hedder BioDrain, der er en rensekur. Da jeg så stod nede i Matas og læste på pakken kunne jeg læse at det var vanddrivende. "AHA!" tænkte jeg så, det gemmer jeg til slutningen af min diæt for at drive vandet væk og blive mere skarp.

Nu er jeg så ikke fedtfattig nok til at det vil gøre mig skarp, men hvis jeg ikke kan smide de 2 cm, så skal de DRÆNES VÆK! MUAHAHAHAH! :evillaughter: :devil:

Link to comment
Share on other sites

men hvis jeg ikke kan smide de 2 cm, så skal de DRÆNES VÆK! MUAHAHAHAH!  
forbandet fedt og væskeophobninger.... dræn lortet væk!!! :w00t:

Btw: Det var ikke for at flame dig, jeg var bare nysgerrig. Ved godt at du tyder til brugen af fatburnere, når flæsket er ved at tage overhånd. Og derfor ingen løftede pegefingre fra min side.... B)

Du skal sgu nok blive skarp, men din kur må da snart være ved vejs ende, nu hvor du snart tager hul på wsbv/bb hybriden....?

Link to comment
Share on other sites

Det skal lige for en god ordens skyld siges at jeg ER stoppet med at cutte i denne omgang, blev ikke skarp, men det tager jeg i omgang 2… Jeg naper 7kg og 9cm ad gang! B)

kosela

Næ… Ik' nogen særlig grund, det var derfor jeg postede den her, så folk kunne guide mig til det bedst mulige resultat. :)

Jeg kører ikke diæten nu, men om ca. 2 måneder. Så jeg modtager med glæde forslag til forbedringer!

MASS

Undskyld… :unsure: :bblush:

Jeg venter med WSB hybridden til jeg er 100% max på toppen! Dvs jeg napper en omgang HST igen (gainerudgave denne gang), og efter det køre jeg (nok) WSB. Jeg vil gerne ha' det optimale ud af det, og hvis jeg begynder og selv kun er 90% (skulderprobs.), så får jeg (sandsynligvis) ikke ligesågode gains. *SUK*

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hej Anyone,

Jeg napper lige din tråd til min egen personlige fornøjelse :)

Havde tænkt mig jeg ville starte på en CKD på mandag (hvis jeg for lavet skidtet færdig), og ville derfor meget gerne have jeres gode råd og erfaringer. Evt. en masse dejlige artikler ;)

Jeg har et par spørgsmål:

- når der refeed'es, så er det i 36 timer efter 5 dage, right? Anyone har kastet 350gr kulhydrater i ringen - er der nogen med referencer til den sum?

- Har i nogle fornuftige næringstabeller, med eksempelvis flaxolie, kokusolie etc etc?

- Hvilken effekt har kaffe på insulinniveauet?

mmm tror det var det for lige nu :)

Tilføjelse Vi må hellere lige have Exxxons indlæg med :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg napper lige din tråd til min egen personlige fornøjelse
Du ska væra velkommen! :wave:
- når der refeed'es, så er det i 36 timer efter 5 dage, right? Anyone har kastet 350gr kulhydrater i ringen - er der nogen med referencer til den sum?

Det er et tal jeg har fra Exxons oprindelige CKD post som du kan finde HER!

Glæder mig til at høre dine erfaringer, jeg får dog ikke selv kørt den diæt ligenu, jeg kører en omgang gainer light HST over vinteren… :tongue:

Link to comment
Share on other sites

fandt også lige indlægget frem igen :)

jeg ville køre den 4 uger, og har endnu ikke sat noget lettere definerbart mål med den. Men fedtprocenten skulle gerne ned til omkring 10% (pt er den på cirka 14, med en nøgen morgenvægt omkring 97-98kg) - om det er komplet umuligt vil tiden vise. Men det skal prøves - har ikke lyst til at køre den mere end 4 uger, vil bare se hvordan det ser ud... bagefter skal der gaines kvalitets kg. Dvs. i et stille og roligt tempo .. under et ½ kg om ugen - hvor fokus bliver lagt på fedtprocenten og spejlet.

Kunne være rigtig lækkert at holde sig mellem de 9-11 i fedtprocent :)

Hvis det skal være realistisk at komme ned på 10% fra de nuværende 14% skal der smides lige under 4 kg fedt på 4 uger (under antagelse af samme LBM), hvor stort skal mit daglige energiunderskud være for at have det inde for rækkevidde?

Link to comment
Share on other sites

Anyone: har du købt MD6 ved EUnutrition? de sender jo ud i diskrete pakker, men hvis du har købt det andet steds kan du nemt blive taget i tolden og så bliver det dyrt... :retard: Du kan endda være så uheldig at tolden beslaglægger din MD6 pga. efedrin! Derefter sender de så dig en bøde for at prøve at "smugle" efedrin ind i landet...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share