Hvor meget muskeltab i løbet 2 uger?


kussetyvzen2
 Share

Recommended Posts

Hejsa motion online brugere

Jeg har styrketrænet i 2 år og har taget en masse gode kg på og nogle knap så gode kg. jeg er dog glad for mine gode kg og derfor bekymrer jeg mig om dem..

Jeg har her de sidste 1½ uge ville dekonditionere for at give kroppen en pause, men det lykkedes ikke rigitg. Jeg blev kaldt ud som nedriver og har arbejdet som det i 4 rigtig hårde dage.

Kosten har været o.k. mens jeg har været på arbejde de 2 af dagene, men lort de andre 2.

Jeg fik de 2 af dagene massere af havregryn på arbejdet. Mens de andre 2 dage stod på mælk og kage.

Jeg vil skyde på, at jeg sammenlagt har haft et underskud på 1000kcal pr. dag de sidste 1½ uge. Hvor meget masse vil i tro, at jeg har tabt? Er klar over at meget af det bare er mistede carbs og vand, men hvor meget muskel? ved det handler om, hvor stor ens muskel og fedtsammenhæng er, og tror min fedtprocent er 15% ved 100kg (jeg har svømmet og brugt det i sin tid til at bygge en grundmasse op, 7års svømning)

Forventer intet præcist svar, men ville meget gerne have et slag på tasken, hvor meget lorte kosten og det hårde fysiske arbejde har betydet for min elskede hobby - er ved at blive sindsyg over at forestille mig diverse ting. :)

mvh mig

p.s. et sidespørgsmål, synes i jeg skal fortsætte dekonditioneringen????

Edited by kussetyvzen2
Link to comment
Share on other sites

Hejsa motion online brugere

Jeg har styrketrænet i 2 år og har taget en masse gode kg på og nogle knap så gode kg. jeg er dog glad for mine gode kg og derfor bekymrer jeg mig om dem..

Jeg har her de sidste 1½ uge ville dekonditionere for at give kroppen en pause, men det lykkedes ikke rigitg. Jeg blev kaldt ud som nedriver og har arbejdet som det i 4 rigtig hårde dage.

Kosten har været o.k. mens jeg har været på arbejde de 2 af dagene, men lort de andre 2.

Jeg fik de 2 af dagene massere af havregryn på arbejdet. Mens de andre 2 dage stod på mælk og kage.

Jeg vil skyde på, at jeg sammenlagt har haft et underskud på 1000kcal pr. dag de sidste 1½ uge. Hvor meget masse vil i tro, at jeg har tabt? Er klar over at meget af det bare er mistede carbs og vand, men hvor meget muskel? ved det handler om, hvor stor ens muskel og fedtsammenhæng er, og tror min fedtprocent er 15% ved 100kg (jeg har svømmet og brugt det i sin tid til at bygge en grundmasse op, 7års svømning)

Forventer intet præcist svar, men ville meget gerne have et slag på tasken, hvor meget lorte kosten og det hårde fysiske arbejde har betydet for min elskede hobby - er ved at blive sindsyg over at forestille mig diverse ting. :)

mvh mig

p.s. et sidespørgsmål, synes i jeg skal fortsætte dekonditioneringen????

Nysgerrighed: Hvad siger badevægten, før vs. efter?

Link to comment
Share on other sites

Useriøst med det brugernavn.

Kun omkring 1/4 så useriøst som dette svar :nonono:

Ang. dit spørgsmål: Hårdt nedrivningsarbejde kan være hårdt for kroppen, men lige så stressende som styrketræning tror jeg nu ikke det er. Tror du ikke bare du skal betegne det som en slags deload med kcal underskud?

Du har sandsynligvis ikke mistet mere end hvad du kan bygge op på 1, max 3 træningspas. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Nysgerrighed: Hvad siger badevægten, før vs. efter?

tror jeg ligger 4kg under 100, men tror det meste er vand og carbs..

Bash: javel, håber du har ret :smile:

JesperT: Useriøst indlæg....... Ved ikke, hvem det siger mest om....

Begynder at træne igen i næste uge så :-)

Edited by kussetyvzen2
Link to comment
Share on other sites

Der skal noget mere til før at tabe muskelmasse end folk går og tror.

Og det man taber kommer overraskende hurtigt igen.

Selv har jeg gået 2 måneder uden træning nu, og har sikkert mistet masse, men ikke noget der er synligt. Mål og vægt er den samme som før.

Så bare rolig, du :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share