Efedrin og muskelvækst?


debski
 Share

Recommended Posts

Hej alle,

ville høre om det er muligt at tage på i muskel mens man taber sig med efedrin-slankepiller samtidigt?

Jeg ved godt man skal være i kalorie overskud, men det er jo en FEDTFORBRÆNDNINGSPILLE så blev i tvivl om den forbrænder fedt direkte eller om den forbrænder kalorier?

Håber i forstår mit spørgsmål...

Link to comment
Share on other sites

Hej alle,

ville høre om det er muligt at tage på i muskel mens man taber sig med efedrin-slankepiller samtidigt?

Jeg ved godt man skal være i kalorie overskud, men det er jo en FEDTFORBRÆNDNINGSPILLE så blev i tvivl om den forbrænder fedt direkte eller om den forbrænder kalorier?

Håber i forstår mit spørgsmål...

Vil næsten godt vove at påstå at der ikke findes piller der i sig selv gør du taber fedt. Det er hvad du putter i munden der afgøre dit vægttab + cardio træning. At "energi" piller så kan være gode under diæt er en anden ting.

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Vil næsten godt vove at påstå at der ikke findes piller der i sig selv gør du taber fedt. Det er hvad du putter i munden der afgøre dit vægttab + cardio træning. At "energi" piller så kan være gode under diæt er en anden ting.

Ephedrin er ikke en hvilken som helst pille, faktisk er den ulovlig i Danmark så vidt jeg ved.

Hej alle,

ville høre om det er muligt at tage på i muskel mens man taber sig med efedrin-slankepiller samtidigt?

Jeg ved godt man skal være i kalorie overskud, men det er jo en FEDTFORBRÆNDNINGSPILLE så blev i tvivl om den forbrænder fedt direkte eller om den forbrænder kalorier?

Håber i forstår mit spørgsmål...

Ephedrin virker på den måde at den har en fedtforbrændende effekt da indtagelse af pillen medfører en svag stigning i kropstemperaturen. Dette resulterer i et øget stofskifte (altså forbrænder kroppen flere kalorier "af sig selv"). Samtidig har det en mild amfetamin lignende virkning som gør at man kan opleve en øget præstation med håndvægtene.

Om man så kan tabe sig med ephedrin og tage på i muskelmasse leder os til en velkendt diskussion om man kan cutte og samtidig tage på i muskelmasse. I teorien vil jeg mene at det kan lade sig gøre i begrænset omfang, omend i jeg vil påstå at det er umuligt i praksis. Lad os sige du har et ligevægts indtag på 2800 kcal. For at tabe dig skal du indtage mindre en dette (eller tage ephedrin som vil få dit ligevægts indtag til at stige da du forbrænder flere kalorier som følge at den øgede kropstemperatur). For at tage masse på skal du spise mere end de 2800 kcal. Det er noget de fleste kan blive enige om. Jeg vil lade det være op til de kloge hoveder at diskutere det :bigsmile:

:nonono: Det næste jeg vil anbefale dig er at holde dig væk fra ephedrin. Der er en grund til at det ikke er tilladt i Danmark. Snup en rask løbetur i ny og næ i stedet.

Bivirkninger ved ephedrin: hurtig hjertebanken, søvnløshed, rysten på fingrene, hovedpine, svimmelhed, højt blodtryk og mangel på appetit (plus en masse andet "sjov" som man bør undgå at stifte bekendtskab med) På bodyhouse.dk vil du garanteret finde mere erfaringsbaseret information

Edited by timba
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også stærkt fraråde dig at bruge ephedrin.

Jeg har prøvet det i 2 dage, og fik direkte nedtur når pillerne holdt op med at virke.

Det tog sq en hel uge at komme over.

Så nu nøjes jeg med en ½ liter cola hvis jeg har behov for energi :D

Link to comment
Share on other sites

Det er ulovligt at sælge i danmark, men det er helt lovligt at indføre det fra andre EU lande hvor det er lovligt :smile:

Det er lidt fjollet at bruge det hvis man håber på at det kan mindske fedt% imens man øger muskelmasse. Det er ikke underbygget det skulle kunne gøre dette.

Det ER dog vist i mange forsøg at man taber mere fedt under diæt og beholder mere muskelmasse, hvis man bruger efedrin og koffein under diæten.

Spørgsmålet ar bare om det er bivirkningerne værd...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share