Hjælp tak ?


Guldse
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen :)

Har siddet og kigget i flere timer, men finder ikk rigti hvad jeg leder efter.

Mit problem er at jeg gerne vil være større rent muskelmæssigt, da det kører rimeligt hårdt på min selvtillid at jeg er lidt splejset.

Jeg er 15 år, snart 16,og vejer knap 60 kg.

Jeg vil gerne ha en større overkrop, biceps, triceps og det hele, og jeg løfter vægte hver anden dag og tar arm- og mavebøjninger

stort set hver dag.

Kan I rare mennesker ikke komme med nogle programmer som jeg kan bruge, evt. med noget protein'pulver ?

Har ikk haft mod på at prøve protein'pulver og sådan før jeg var helt sikker på hvornår det sku indtages og hvor meget af gangen.

Håber i kan hjælpe mig med mit problem :)

/ Niklas G !

Link to comment
Share on other sites

Har siddet og kigget i flere timer, men finder ikk rigti hvad jeg leder efter.
Ok, hvor kigger du henne? Der flyder da med programforslag i forummet.

Dit spørgsmål ligner 1000 andre:

spinkel ung mand vil være større, giv mig det perfekte program :wink:

Her er vist et par spandefulde:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=12688

For slet ikke at nævne alle de artikler enten her på siden eller på getbig.dk (primært dem af Thomas Jagd)

For at kunne give dig bare lidt råd

Mit problem er at jeg gerne vil være større rent muskelmæssigt, da det kører rimeligt hårdt på min selvtillid at jeg er lidt splejset.

Det er da lækkert at have en flot fysik, men det vil være problematisk hvis du baserer størstedelen af din selvtillid på din fysiske fremtoning.

Kan I rare mennesker ikke komme med nogle programmer som jeg kan bruge, evt. med noget protein'pulver ?

Har ikk haft mod på at prøve protein'pulver og sådan før jeg var helt sikker på hvornår det sku indtages og hvor meget af gangen.

Proteinpulver er et kosttilskud, der bruges til at supplere din generelle kost med protein, hvis du ikke får nok den vej. Derfor kan du ikke bare sige til enhver at de skal indtage præcis X gram, da det helt afhænger af hvordan deres kost ellers ser ud.

Før man begynder at overveje kosttilskud af nogen art, så bør man gøre sig selv den tjeneste at have nogenlunde styr på kosten. Jeg kan se du kun er 15, så du er næppe fuldt udvokset endnu, men du mangler nok stadig at lære og spise "igennem" hvis du er lidt splejset som du selv siger. :smile:

Der er ikke noget magisk ved proteinpulver, som med sikkerhed gør at du øger din muskelmasse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share