Hjælp til overkrops træning


riegels
 Share

Recommended Posts

Jeg har trænet i 1 år nu og er ved at nå den størelse som jeg gik efter. Men det er som om min brystmuskel er gået istå. Den har den ønskede bredde men mangler det midterste af brystet. Jeg har prøvet en del forskellige øvelser men kan ikke få den miderste del af brystet til at følge trit med resten af brystet. Jeg må nok indrømme at jeg ikke har den store viden om hvordan musklen fungere men håber at jeg kan få nogle råd eller et svar på hvad der kan være galt. Jeg har ikke ønsker om at blive bredere end jeg er nu.

Link to comment
Share on other sites

Sjovt man skal slutte hver dag af med et 100 rep sæt - jeg tror ikke det bidrager til muskelopbygning, men helt sikkert ekstra pump.

Jeg tror ikke det er nødvendigt med et overdrevet brystprogram, bare sæt mere fokus på bryst - kør en ekstra øvelse eller et sæt ekstra i alle brystøvelser.

Link to comment
Share on other sites

Prøv at læse debatten efter artiklen hvor incognito deltager; han er vist ikke helt enig med CT.

Og jeg ved godt hvem jeg ville sætte mine penge på..

Ja me 2, men fjolserne sviner hans indlæg til! Det er som om de ikke vil tænke selv og bare tager alt fra CT til sig uden filter :nonono:

Man bliver nød til at være skeptisk når t-nation spytter så mange "vidunder programmer" ud på deres site hele tiden. Bodybuilding er bare ikke så avanceret i virkeligheden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share