Kessler vs Andrade


PatrickGO
 Share

Recommended Posts

Satser på at finde et sted at se den. :superman:

Det bliver helt sikkert en spændende kamp, men Kessler er dog favorit i min verden. Hvis Kessler holder holder sit niveau så vinder han. Andrade er helt sikkert en rigtig god modstander og som jeg ser det så er Kesslers største svaghed at han måske kan tage for let på kampen, for Andrade vil helt sikkert straffe Kessler såfremt han har den mindste slinger i valsen. :smile:

Så lad os håbe at det ikke kommer til at ske for Kessler. Generelt syntes jeg også han virker mere fokuseret i hans kampe fremfor Mads Larsen som nogen gange godt kunne tage lidt for let på tingene.

Link to comment
Share on other sites

Nu du nævner ordet boksning, tillader jeg mig ydmygt at kaste lidt aggresion fra mit bryst over på dette digitale medie :innocent:

Det kan virke lidt hårdt, men før man tager sig sammen til at slå alle de forskellige forbund sammen, betaler jeg ikke "kassen" for at se en kamp!!! Jeg elsker boksning (i særdeleshed Cassius Clay, Joe Fraizer, Foreman, Liston og alle de gode gamle), men det er uden tvivl den mest politiske og korrupte sport ever!!

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke folk gider betaler næsten 500kr for at se kampen derhjemme. Man kan jo tage på diverse sportsbarer, købe en fadbamse også se kampen ganske gratis, samtidigt med at man nyder fadbamsen.

folk har jo forskellige preferencer. der skal nok også findes inkarneret foldbold fan som aldrig har set deres hold/land spille på deres hjemmestation.

Link to comment
Share on other sites

Nu du nævner ordet boksning, tillader jeg mig ydmygt at kaste lidt aggresion fra mit bryst over på dette digitale medie :innocent:

Det kan virke lidt hårdt, men før man tager sig sammen til at slå alle de forskellige forbund sammen, betaler jeg ikke "kassen" for at se en kamp!!! Jeg elsker boksning (i særdeleshed Cassius Clay, Joe Fraizer, Foreman, Liston og alle de gode gamle), men det er uden tvivl den mest politiske og korrupte sport ever!!

500,- er ikke "kassen hvis man er en 10-15 stykker der ser den sammen. :wink:

Ud over det, er jeg ikke uenig i det du siger om at slå forbundene sammen (eller bare eliminere alle pånær et), men kampen bliver jo ikke dårligere af at der er to ud af 4 (seriøse) titler på spil. Bokserne er de samme, og de vil med garanti ikke give mindre end 100% alligevel, så jeg kan egentlig ikke se hvilken forskel det gør i den konkrete situation?

Det ville da overskueliggøre tingene en hel del hvis der kun var ét forbund, men sålænge der bliver matchet gode kampe, så er jeg ihvertfald ligeglad med hvilke titler der står/ikke står på spil. Det må være bokserne og selve kampen der bør være i fokus. Var det bedre når Joe Louis mødte en "bum of the month" i gamle dage, bare fordi der kun var én titel? Så vil jeg sgu hellere se Kessler-Calzaghe om 4 titler! (eller ingen, for den sags skyld :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Så vil jeg sgu hellere se Kessler-Calzaghe om 4 titler! (eller ingen, for den sags skyld :wink: )

Bestemt! Det interessante er det antal kampe, Kessler har vundet på knockout, i forhold til Calzaghe som tit går tiden ud.. Er forhåbentlig en fordel for Kessler, hvis han kan matche det sindssyge tempo Calzaghe lægger for dagen.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Bestemt! Det interessante er det antal kampe, Kessler har vundet på knockout, i forhold til Calzaghe som tit går tiden ud.. Er forhåbentlig en fordel for Kessler, hvis han kan matche det sindssyge tempo Calzaghe lægger for dagen.. :superman:

Ja, det er også min frygt. Kessler er klart bedst når han får lidt ro til at bokse sin boksning. Andrade kommer normalt også i et sindssygt tempo, så vi er meget klogere på Mikkels chancer mod Calzaghe efter på lørdag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nogen der kender et sted hvor man kan se den i KBH? Og hvad med Danmark-Spanien kommer den til at koliderer med braget mellem Kezler og Andrade??

En dejlig lørdag aften der venter :4mewantfood: !

/Motta

Boksekampen starter kl. 20.30 og fodboldkampen kl. 22.00. Boksekampen burde næppe tage mere end 1 ½ time :smile:

Link to comment
Share on other sites

3jde omgang så ligger andrade ned. måske ønsketænkning, men mikkel har en del knock out sejre i baghånden.

Tror i skal passe på med at undervurdere Andrade.. Han er trodsalt ubesejret i 24 kampe med 18 af dem på knock out.. Tror det bliver en meget tæt kamp, men forhåbentligt viser Kessler samme styrke, som sidst og snupper ham.. Men tror uden tvivl os Andrade nok skal give ham kamp til stregen..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige snakket med Kessler på MSN, jeg har fået lov til at gå nogle runder med ham efter kampen på lørdag hehe han siger han gir mig røvfuld :laugh::superman: :4thumbup:

Vi er gamle klassekammerater fra teknisk skole + jeg også har gået til lidt boksning med ham engang! det er sgu sejt at prøve at bokse mod en worldchampion :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nogen der kender et sted hvor man kan se den i KBH? Og hvad med Danmark-Spanien kommer den til at koliderer med braget mellem Kezler og Andrade??

En dejlig lørdag aften der venter :4mewantfood: !

/Motta

Parken! :tongue:

Hehe, :tongue:

Jeg mente selvfølgelig en bar i kbh der viser kampen LIVE!

Link to comment
Share on other sites

Boksekampen starter kl. 20.30 og fodboldkampen kl. 22.00. Boksekampen burde næppe tage mere end 1 ½ time :smile:

Sikker? Er det kun den ene fight den aften?

Hovednavnet til et stævne går jo på som den sidste, og tidspunktet afhænger af, hvor lang tid de forrige kampe har varet.

Link to comment
Share on other sites

Tror i skal passe på med at undervurdere Andrade.. Han er trodsalt ubesejret i 24 kampe med 18 af dem på knock out.. Tror det bliver en meget tæt kamp, men forhåbentligt viser Kessler samme styrke, som sidst og snupper ham.. Men tror uden tvivl os Andrade nok skal give ham kamp til stregen..

Helt sikkert Andrade er en god modstander og Kessler bliver straffet hvis han laller for meget rundt, men hvis Kessler bokser som han plejer så burde det være Kessler der tager sejren.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har læst på nogle amerikanske bokse-boards rundt omkring, at Andrade gav Kessler røvfuld dengang de sparrede sammen. Jeg har sq mine bange anelser, hvis Mikkel ikke kan få ro til at få sin boksning til at køre... :unhappy:

Kessler holder sig også meget til 1-2 kombinationer i kampene synes jeg. Man ser ikke mange serier, så hvis han først bliver passiv med 1-2 kombinationerne er der jo slet ikke nogen slag. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Sikker? Er det kun den ene fight den aften?

Hovednavnet til et stævne går jo på som den sidste, og tidspunktet afhænger af, hvor lang tid de forrige kampe har varet.

Da de også viser fodboldlandskampen i Parken, så vil jeg tro det nok skal passe sammen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share