Kettlebell forsendelse fra Tyskland/England


JoeA
 Share

Recommended Posts

Hey jeg er ivrig læser af diverse kettlebell logs herinde, og blir mere og mere sikker på at jeg selv skal ud og ha fat i et par. Desværre syns jeg godt nok de er pebrede, men har så fundet nogle billigt på ebay.

Mit spørgsmål er så om der er nogen der ved hvad det koster at få sendt en 12-16 kg herhjem til Danmark.

Link to comment
Share on other sites

Hej JoeA

Tillykke med, at du har valgt kettlebells som træningsredskab. Jeg tror absolut ikke, at du bliver skuffet!

Mht. køb af disse, så kan jeg kun anbefale, at du tænker dig godt om, inden du køber KB´s af mere eller mindre tvivlsom kvalitet. Jeg har selv haft tanken inden jeg begyndte at træne med dem, men måtte konstatere, at hvis man vil have KB´s, der kan modstå tryk, slag, stød m.m., ja så må man nødvendigvis også betale prisen. Andet kan simpelthen ikke betale sig!

Jeg synes, at du skal kigge forbi www.kettlebells.dk, og evt. kontakte dem for at deltage som "gæst" ved det kommende RKC seminar d. 4-5-6 maj. Her vil du gratis modtage undervisning i KB træning (ikke uvæsentligt!!!) og samtidig få mulighed for at købe KB´s med rabat.

Du er velkommen til at kontakte mig pr. mail, hvis du har spørgsmål til ovenstående.

Link to comment
Share on other sites

Hej JoeA

Tillykke med, at du har valgt kettlebells som træningsredskab. Jeg tror absolut ikke, at du bliver skuffet!

Mht. køb af disse, så kan jeg kun anbefale, at du tænker dig godt om, inden du køber KB´s af mere eller mindre tvivlsom kvalitet. Jeg har selv haft tanken inden jeg begyndte at træne med dem, men måtte konstatere, at hvis man vil have KB´s, der kan modstå tryk, slag, stød m.m., ja så må man nødvendigvis også betale prisen. Andet kan simpelthen ikke betale sig!

Jeg synes, at du skal kigge forbi www.kettlebells.dk, og evt. kontakte dem for at deltage som "gæst" ved det kommende RKC seminar d. 4-5-6 maj. Her vil du gratis modtage undervisning i KB træning (ikke uvæsentligt!!!) og samtidig få mulighed for at købe KB´s med rabat.

Du er velkommen til at kontakte mig pr. mail, hvis du har spørgsmål til ovenstående.

Har du økonomiske interesser indblandet her?

Link to comment
Share on other sites

Blanco: Jeg er ikke sikker på, at vi to kender hinanden så godt, at jeg vil svare dig, som jeg egentlig har lyst til! (Jeg tror iøvrigt heller ikke, at administrator ville synes om det....)

Men jeg vil nøjes med at skrive, at jeg selv har stået i JoeA´s sted og kvajede mig ved at købe en 16 kg KB af "polsk oprindelse", der mildest talt ikke var pengene værd...Mit svar var ment som en hjælp til JoeA, og for så vidt ikke en tekst, der skulle tolkes som et forsøg på at tjene penge...Derfor håber jeg, at JoeA har fået et svar, som han kunne bruge til noget...

Og hvad angår jer andre, er i jo velkomne til at tro, hvad i vil....

Link to comment
Share on other sites

Blanco: Jeg er ikke sikker på, at vi to kender hinanden så godt, at jeg vil svare dig, som jeg egentlig har lyst til! (Jeg tror iøvrigt heller ikke, at administrator ville synes om det....)

Men jeg vil nøjes med at skrive, at jeg selv har stået i JoeA´s sted og kvajede mig ved at købe en 16 kg KB af "polsk oprindelse", der mildest talt ikke var pengene værd...Mit svar var ment som en hjælp til JoeA, og for så vidt ikke en tekst, der skulle tolkes som et forsøg på at tjene penge...Derfor håber jeg, at JoeA har fået et svar, som han kunne bruge til noget...

Og hvad angår jer andre, er i jo velkomne til at tro, hvad i vil....

Haha, tag det dog med ro, og hvis du har noget galde, du åbenbart har brug for at komme af med, så kan du bare sende det over en PM :wink:

Det var bare måden, du roste værktøjet på kombineret med, at han endelig skulle kontakte dig pr. mail, der lige fik mig til at tænke på, om du mon var engageret i kb.dk-foretagendet.

Kan bare ikke forstå, at der kan være så stor kvalitetsforskel på to jernkugler med tilhørende jernhåndtag. Hvor ligger forskellen? Går "håndtaget" af på de billige kugler, eller hvor opstår problemet normalt? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Blanco: Følte mig sgu gået lidt for nær, må jeg indrømme :blush: Og så kom der lidt galde med i svaret.....Beklager!

Jeg er på ingen måde involveret i KB.dk, men er utroligt godt tilfreds med de resultater som KB-træning har givet mig. Derfor har jeg så meldt mig til det RKC træningsseminar, som bliver afholdt på "øen" her i maj. :4thumbup:

Mht. forskellen på kvaliteten, så har jeg kun erfaring med én 16 kg kb af polsk oprindelse samt de kb´s som KB.dk sælger. Og der er en verden til forskel:

1. Håndtaget på den billige polske var ikke slebet ordentligt, hvilket jo selvsagt medfører noget "ekstra-arbejde" for køberen, hvis ikke man er tilhænger af blodige hænder.... :crazy:

2. Håndtaget var heller ikke rundt, men nærmere eclipseformet, hvilket ikke er hensigtsmæssigt, når man træner de ballistiske øvelser, idet KBén har svært ved "at komme med rundt"

3. Den billige kb viste sig at være porøs, da jeg tabte den under en udendørs træning. Håndtaget løsnede sig i den ene side.

På daværende tidspunkt fik jeg nok, og bestilte en "rigtig" kb fra KB.dk.

Du kan sikkert forestille dig, hvor meget jeg fortrød købet af den polske? :mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share