Bedre kondi


ninjagrenen
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er i det problem at jeg ikke kan komme til at løbe. Men så ville jeg hører hvad det bedste alternativ til all around kondi ville være.

Har prøvet at søge efter en side hvor man kan se det, men kan ikke finde det. :(

har også søgt her.

Find en aktivitet hvor du kan smide din puls op tæt på max. Lav evt. noget intervaltræning på cykel.

Link to comment
Share on other sites

Find en aktivitet hvor du kan smide din puls op tæt på max. Lav evt. noget intervaltræning på cykel.

Jeps, spinning tror jeg vil være et ret god bud, på en sport der er god til at forbedre ens kondition. :bigsmile:

Hvad er egentlig definition på kondition? Noget med hvor meget ilt man kan optage?

Link to comment
Share on other sites

Noget som kan laves uden de store redskaber, gider ikke rigtig spinne på normalcykel uden ur og tempomåler. :P

Så var det måske en idé at skrive det i første indlæg, ligesom om der er andre sportsgrene du ikke kan dyrke eller om der er andre krav til sportsgrenen?!

Ellers tænker jeg svømning eller sjipning (staveplade), hvilket du måske ikke kan af samme årsag, som du ikke kan løbe.

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Så var det måske en idé at skrive det i første indlæg, ligesom om der er andre sportsgrene du ikke kan dyrke eller om der er andre krav til sportsgrenen?!

Ellers tænker jeg svømning eller sjipning (staveplade), hvilket du måske ikke kan af samme årsag, som du ikke kan løbe.

jeg kan ikke løbe pga læggen. derfor vil jeg nok godt kunne svømme. dog er det rimelig dyrt.. må bare vente til der bliver varmt, så man kan klare det udendørs.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share