VM næste uge!!!


MILO
 Share

Recommended Posts

Hej alle...

Ville bare liiige minde jer, der kan se Eurosport om, at der er verdensmesterskaber i vægtløftning i næste uge!!!!

Starter på mandag - og vises hver dag ugen ud kl. 1600 & 1900 (og vistnok et sammendrag senere på aftenen!)

Professionel vægtløftning er, selvom man måske ikke selv dyrker det,  ENORMT inspirerende at se på.

GLÆDER MIG!! ;)

hej...

Link to comment
Share on other sites

Ville lige pointere, at det ikke er styrkeløft som kommer, men OLYMPISK vægtløftning. Tror Michael fik den overbevisning, siden han skrev SL :)

Men jeg er enig med MILO, OL vægtløftere er fantastiske atleter. Jeg glæder mig også til at følge dem på Eurosport. Om ikke andet, så er det de hårdest trænende vægttræningsatleter i verden. De bulgarske vægtløftere træner op imod 21 gange på en uge, og de kører stort set altid op til en træningsmaks. Imponerende.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

EKSTRA EKSTRA!!!!

Vedr. FREDAG D. 9/11....

Som en lille bonus kan i, efter at have nydt spændingen i 94 kg´s klassen fra Antalya, nyde de rigtigt store drenge i Swedish Grand Prix-stærkmandskonkurrencen!!

Altså EUROSPORT fredag d. 9/11 fra kl. 1900-2200!!!

blot en lille reminder....

Link to comment
Share on other sites

Ja, Eurosport har sendt en 2-3 konkurrencer (IPF worlds og IPF EM). Desuden har der igennem tiden jævnligt været et par indslag fra danske konkurrence i TV2-sporten. Men forkasteligt som det er, så det i forhold fodbold og golf indslag cirka 1 :10000 indslag.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det kan kort lige nævnes at der allerede iaften kl2015 på Eurosport er vægtløftning og det er enda direkte fra Tyrkiet...kvinders 48kg vægtklasse og mænds 56kg.

Se mer på

http://www.eurosport.com/home/sport_0_S64.htm

også er der rally fra Australien kl2100...mums!!:drool:

(Redigeret af KristianS ved 4:07 pm på Nov. 4, 2001)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share