Læseferie


mal_t
 Share

Recommended Posts

Så er det snart tid til 'læseferie' - og man burde selvfølgelig læse, men når musik er det eneste fag der betyder noget, er det sgu begrænset hvad der skal læses op.

Så hvorfor ikke gå amok med træningen istedet?

Min plan var at træne morgen og aften, og evt. løb ved middagstid - det skulle stå på i ca. 2 måneder.

Nogen idéer til et program?

Jeg vejer 70 kg, har trænet i ca. 2 år, min fedt% er på ca. 6.

:innocent: Og så vil jeg gerne ligne Bradd Pitt i fight club, :blush:

Link to comment
Share on other sites

Så er det snart tid til 'læseferie' - og man burde selvfølgelig læse, men når musik er det eneste fag der betyder noget, er det sgu begrænset hvad der skal læses op.

Så hvorfor ikke gå amok med træningen istedet?

Min plan var at træne morgen og aften, og evt. løb ved middagstid - det skulle stå på i ca. 2 måneder.

Nogen idéer til et program?

Jeg vejer 70 kg, har trænet i ca. 2 år, min fedt% er på ca. 6.

:innocent: Og så vil jeg gerne ligne Bradd Pitt i fight club, :blush:

Jeg vil tro, at den plan ville holde 3 dage, før du simpelthen giver op af udmattelse. Der er ingen mening i at træne så tit. Du siger, at du vil ligne Brad Pitt, men hvordan ser du ud nu? Du har trænet i to år, men hvad har du trænet? Find ud af hvad du vil. Så prøv at læse nogle artikler eller lignende om hvordan du kan opnå dit ønskede udseende. Prøv det i praksis, og hvis du kommer i tvivl undervejs så spørg lidt her på sitet.

MVH TripleT

Link to comment
Share on other sites

Så er det snart tid til 'læseferie' - og man burde selvfølgelig læse, men når musik er det eneste fag der betyder noget, er det sgu begrænset hvad der skal læses op.

Så hvorfor ikke gå amok med træningen istedet?

Min plan var at træne morgen og aften, og evt. løb ved middagstid - det skulle stå på i ca. 2 måneder.

Nogen idéer til et program?

Jeg vejer 70 kg, har trænet i ca. 2 år, min fedt% er på ca. 6.

:innocent:Og så vil jeg gerne ligne Bradd Pitt i fight club, :blush:

Så kan du vidst godt begynde at spare sammen til din første kur. Den slags er bare ikke muligt clean :nonono:

Desuden, kun træning 3 gange om dagen? Altså, måske hvis du var nybegynder, men med 2 års træningserfaring burde du snart begynde at arbejde lidt, hvis du vil se resultater. Den dér lade attitude kommer du ikke langt med :nonono:

( Laver self sjov. Med en fedt% på 6, burde du ikke være langt fra den form. Søg efter "Fullbody" har på MOL, og hold dig til træning 3x/ugen med fokus på basisøvelserne, så skal resultaterne nok komme :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Så er det snart tid til 'læseferie' - og man burde selvfølgelig læse, men når musik er det eneste fag der betyder noget, er det sgu begrænset hvad der skal læses op.

Så hvorfor ikke gå amok med træningen istedet?

Min plan var at træne morgen og aften, og evt. løb ved middagstid - det skulle stå på i ca. 2 måneder.

Nogen idéer til et program?

Jeg vejer 70 kg, har trænet i ca. 2 år, min fedt% er på ca. 6.

:innocent: Og så vil jeg gerne ligne Bradd Pitt i fight club, :blush:

Damn en fed% på 6 :o, elitecykelrytter har de ikke en fedt % omkring de 4 - 6 stykker...?

Link to comment
Share on other sites

Så kan du vidst godt begynde at spare sammen til din første kur. Den slags er bare ikke muligt clean :nonono:

er det rigtig at du opfører ham til at dope sig, hvis det er rigtig. Så er du for langt ude. 1: det er Snyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2: det er et godt selvmordsforsøg 3: det er spild af penge. det kan godt være at det så ikke er muligt, men MEGET!!!!!!!!!!!! Heller at det ikke er muligt. end et godt dyrt selvmordsforsøg :nonono:

Link to comment
Share on other sites

er det rigtig at du opfører ham til at dope sig, hvis det er rigtig. Så er du for langt ude. 1: det er Snyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2: det er et godt selvmordsforsøg 3: det er spild af penge. det kan godt være at det så ikke er muligt, men MEGET!!!!!!!!!!!! Heller at det ikke er muligt. end et godt dyrt selvmordsforsøg :nonono:

:laugh::laugh::laugh:

Ro på mester, tag lige og læs mit indlæg;

Laver self sjov. Med en fedt% på 6, burde du ikke være langt fra den form. Søg efter "Fullbody" har på MOL, og hold dig til træning 3x/ugen med fokus på basisøvelserne, så skal resultaterne nok komme )

:wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så kan du vidst godt begynde at spare sammen til din første kur. Den slags er bare ikke muligt clean :nonono:

er det rigtig at du opfører ham til at dope sig, hvis det er rigtig. Så er du for langt ude. 1: det er Snyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2: det er et godt selvmordsforsøg 3: det er spild af penge. det kan godt være at det så ikke er muligt, men MEGET!!!!!!!!!!!! Heller at det ikke er muligt. end et godt dyrt selvmordsforsøg :nonono:

Hvem snyder man da hvis man ikke stiller op til noget? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

det er rigtig nok jeg overdrev lidt, men mine forælder keder nogle(en) hvor deres søn af død af det lort han har taget. Okay selvmordsforsøg er ikke lige det rigtige ord, men jeg mener stadigvæk at man skulle/skal tage mere afstand fra alt doping og straffe folk MEGET!!! hårdere. Selvom man ikke stiller op synes jeg, man snyder sig selv og er med til at presse andre ud i et misbrug.

Edited by Jonas-sparta
Link to comment
Share on other sites

det er rigtig nok jeg overdrev lidt, men mine forælder keder nogle(en) hvor deres søn af død af det lort han har taget. Okay selvmordsforsøg er ikke lige det rigtige ord, men jeg mener stadigvæk at man skulle/skal tage mere afstand fra alt doping og straffe folk MEGET!!! hårdere. Selvom man ikke stiller op synes jeg, man snyder sig selv og er med til at presse andre ud i et misbrug.

Lad nu ikke denne tråd blive endnu en doping-diskussion.

Hvis du bare havde læst Moos' indlæg færdig ville du se at det er fis, og der slet ikke var grund til at skrive dit indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Så kan du vidst godt begynde at spare sammen til din første kur. Den slags er bare ikke muligt clean :nonono:

Desuden, kun træning 3 gange om dagen? Altså, måske hvis du var nybegynder, men med 2 års træningserfaring burde du snart begynde at arbejde lidt, hvis du vil se resultater. Den dér lade attitude kommer du ikke langt med :nonono:

( Laver self sjov. Med en fedt% på 6, burde du ikke være langt fra den form. Søg efter "Fullbody" har på MOL, og hold dig til træning 3x/ugen med fokus på basisøvelserne, så skal resultaterne nok komme :smile: )

Man kan også stille det op på en anden måde;

Jeg har al den tid det vil tage, - hvordan opnår jeg hurtigst og bedst resultater?

(Jeg snakker selvfølgelig realistiske bud, og er klar over at mit mål er praktisk talt umuligt)

Den med Bradd var sagt lidt i sjov - for at gi' en idé om hvad jeg faktisk vil opnå.

Ha, ha - jeg ved godt det lyder vildt, men nu har jeg for én gangs skyld tid til det, og så ville jeg bare høre om det rent faktisk er muligt. Skal jeg forstå det såledees at du mener det er mere fornuftigt at fortsætte med et fullbody-træningsprogram 3 gange i ugen?

Jeg er faktisk også blevet i tvivl ang. min fedt% - den seneste måling sagde 8-9% :crazy:

Den måtte godt være lavere!

Edited by mal_t
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at Moos hentydede til at du, hivs du har trænet regelmæssigt i 2 år og har en fedt% på ca 6, så burde Brad Pitt standarden ikke være langt væk... Han har jo ikke synderligt meget masse i den film, men har en relativt lav fedt% :bigsmile: ...

Så ja fortsæt det program du kører (som forhåbentlig er baseret på store basisøvelser så du får det bedste udbytte) - såfremt der er et fornugtigt program :wink: ...

Hvis du vil træne mere og evt cutte lidt kan du jo altid starte dagen med en powerwalk som supplement til styrketræningen :walking:

/Cat

edit: det er svært at vejlede dig i hvordan du når målet bedst når man ikke kan se udgangspunktet - hverken hvordan det ser ud eller hvordan det pågældende program er skruet sammen...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Nej, men min fedtprocent måtte gerne være lavere.

Jeg er klar over at det er svært at vejlede, men da der jo er tale om et helt nyt program, er det tidligere program eller udseende vel ikke så relevant, hvis blot jeg oplyser mit mål, vægt, og hvor meget tid jeg har til rådighed.

Powerwalk?

Link to comment
Share on other sites

JA, jeg mener at fullbdoy 3x/ugen er vejen frem for dig :smile:

Powerwalk kan bedst beskrives som så hurtig gangsom muligt, uden at det bliver løb.

Uanset om din fedt% er 6 eller 9 procent, er den stadig ret lav, så du kan ikke være langt fra dén form.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share