Nyt BB-forbund i DK?


angel
 Share

Recommended Posts

Pillowbiter og jeg selv er virkelig gode til at ødelægge relevante tråde med masser af BS :smile: Undskyld :unhappy:

... så længe vi ved hvor vi har Jer så er det helt OK :wink:

Vil dog undre mig hvis NAC etableres i DK eftersom deres "krudtstandard" er MEGET høj i forhold til de danske atleter!!

Link to comment
Share on other sites

Som i: Der testes meget

eller som i: Der testes ikke ret meget

??

Billeder sig mere end ord :wink:

Det her er (hvis du skulle være i tvivl) kvinder i BB-klassen

post-363-1181060993_thumb.jpgpost-363-1181061001_thumb.jpg

Fitness

post-363-1181061008_thumb.jpg

Figure

post-363-1181061017_thumb.jpg

Generelt synes jeg standarden af kvinder er bedre hos NAC end hos IFBB især når vi snakker de professionelle atleter!

Standarden er som hos IFBB svingende fra stævne til stævne med både krudtede som rene atleter hvilket tydeligt fremgår af de forskellige billedrapportager fra diverse stævner... dog er der gennemgående mange krudtede atler hos både mænd og kvinder - flere end vi er vant til at se herhjemme...

http://www.posedown.de/index2.html

Link to comment
Share on other sites

Angel hvorfor skriver du at du poster billeder af kviner i BB klassen, når det tydeligvis er en mand du har posted?

:tongue:

Anyway det kunne da være fedt med et sådan stævne på dansk jord. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anyway det kunne da være fedt med et sådan stævne på dansk jord. :smile:

Hvorfor kunne det være fedt med et stævne hvor atleterne er åbenlyst "krudtede"?? :raisebrow:

Synes snarere man skulle forsøge at få lavet nogle gennemført "rene" stævner så vi kan få vendt al den negative omtale og pr i diverse medier. Al den energi og kraft vi ligger i vores sport fortjener det! :smile:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Der er ingen der gider se på rene atleter. Folk vil se arme over 50 og freaky kropsdele. De små klasser er jo egentlig bare fyld...

Mmm jeg synes sgu da ellers det er fedt at se på fitness tøser... :innocent: Ikke enig i din betragtning - synes det er sørgeligt at udviklingen er blevet så freaky...

Er ked af hvis f.eks. min klasse bare er "fyld" - :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mmm jeg synes sgu da ellers det er fedt at se på fitness tøser... :innocent: Ikke enig i din betragtning - synes det er sørgeligt at udviklingen er blevet så freaky...

Er ked af hvis f.eks. min klasse bare er "fyld" - :laugh::laugh::laugh::laugh:

Tøserne er IMO det kedeligste ved stævnerne. BB har altid været freaky... En "sport" for eccentrikere. IMO er både Athletic og BF rent fyld. Ikke noget jeg personligt gider se på, med mindre der er bekendte på scenen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tøserne er IMO det kedeligste ved stævnerne. BB har altid været freaky... En "sport" for eccentrikere. IMO er både Athletic og BF rent fyld. Ikke noget jeg personligt gider se på, med mindre der er bekendte på scenen :smile:

Aha, så Tuna kan ikke lide tøser... :slut::tongue:

Men hvorfor er det du synes at de mindre klasser er "kedelige"? :unsure: Hvori består facinationen af noget du ved er "falsk" og sundhedsmæssigt ekstremt skadeligt? :unsure: Jeg prøver at forstå, for IMO har de "freaky" taget overhånd og det virker desværre snarere som om at de er standarden fremfor et mere "sundt" udseende... :unhappy:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Aha, så Tuna kan ikke lide tøser... :slut::tongue:

Men hvorfor er det du synes at de mindre klasser er "kedelige"? :unsure: Hvori består facinationen af noget du ved er "falsk" og sundhedsmæssigt ekstremt skadeligt? :unsure: Jeg prøver at forstå, for IMO har de "freaky" taget overhånd og det virker desværre snarere som om at de er standarden fremfor et mere "sundt" udseende... :unhappy:

M :elvis:

Jeg kan skam godt lide damer, men bodyfitness er simpelthen røvkedeligt efter min mening... Der er 6000 atleter på scenen, det tager 1000 år, de fleste er bare udsultede pigebørn, den anden halvdel mangler 3 måneders diæt og så er der to tøser tilbage i ordentlig form. Det eneste de laver er at dreje rundt. zzzzzzzzzzzzz......

Clean er fint - ingen tvivl om det, men det er sgu ikke det jeg tager til LOADED for at se. De store gutter (og gutinder) er fascinerende fordi de har opnået resultater så langt udover hvad der er muligt for den almindelige menneskelige fysik. Efter min mening er det langt sjovere at se en stenhård, 170cm høj BBer på 130kg knække arme end det er at se en udsultet knægt lave piruetter og klatre i tove.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan skam godt lide damer, men bodyfitness er simpelthen røvkedeligt efter min mening... Der er 6000 atleter på scenen, det tager 1000 år, de fleste er bare udsultede pigebørn, den anden halvdel mangler 3 måneders diæt og så er der to tøser tilbage i ordentlig form. Det eneste de laver er at dreje rundt. zzzzzzzzzzzzz......

Clean er fint - ingen tvivl om det, men det er sgu ikke det jeg tager til LOADED for at se. De store gutter (og gutinder) er fascinerende fordi de har opnået resultater så langt udover hvad der er muligt for den almindelige menneskelige fysik. Efter min mening er det langt sjovere at se en stenhård, 170cm høj BBer på 130kg knække arme end det er at se en udsultet knægt lave piruetter og klatre i tove.

:laugh::laugh:

hæhæ.... derfor elskede jeg også min WFF oplevelse... kæft det var fedt at være andet end en fin nikkedukke :innocent: og få lov at flex musklerne :4flex:

Tror rent faktisk også det var den tidligere overdommer Michal Thompsen som var meget varmt stemt for at der skulle indlægges poseringer med flex i bodyfitness samt fri rutine med klassiske BB momenter så det hele ikke kun føles som en hundeudstilling :slut:

(tror endda at finnerne er obs på ideen og ville forsøge sig med noget classic BB til kvinder inden for få år!!)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan skam godt lide damer, men bodyfitness er simpelthen røvkedeligt efter min mening... Der er 6000 atleter på scenen, det tager 1000 år, de fleste er bare udsultede pigebørn, den anden halvdel mangler 3 måneders diæt og så er der to tøser tilbage i ordentlig form. Det eneste de laver er at dreje rundt. zzzzzzzzzzzzz......

Clean er fint - ingen tvivl om det, men det er sgu ikke det jeg tager til LOADED for at se. De store gutter (og gutinder) er fascinerende fordi de har opnået resultater så langt udover hvad der er muligt for den almindelige menneskelige fysik. Efter min mening er det langt sjovere at se en stenhård, 170cm høj BBer på 130kg knække arme end det er at se en udsultet knægt lave piruetter og klatre i tove.

LOL...der var faktisk en af mine venner der faldt i søvn til LoadedCup da fitness kvinderne var på scenen..og han snorkede..for real!

PS

Link to comment
Share on other sites

apropro loaded... at være loaded!!

Faldt lige over en youtube video i søgning på noget godt til maxp... dette var så ikke godt men klart et eks. på en kvinde der er loaded!!!

DAMN hun har jern på :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

p.s. Det kan HELT SIKKERT holde folk vågen ... spot det største "jordbær" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:w00t::cool: ... når nu vi er ovre i den "katagori" ... så skulle i kigge på det her :cool:

... der er også "noget" som er stort ... som ikke burde være stort ... :laugh:

http://www.rotten.com/library/bio/sports/chyna/

... det er den tidl profesionelle wrestler "Chyna" (WWF) ... hendes "krop" er også en smule maskulin :tongue::cool:

:blink:

... ved ikke hvorfor jeg pludselig tænker Borat ... "seeeeexyyyyy tiiiiiiiime" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tror efterhånden at jeg har fundet mere info....

.. dog denne gang i forhold til Norge!!

http://www.battleofgiants.com/

I Norge skal der under NAC afholdes et proff stævne med 30.000$ dollars i præmiepenge (herunder er Lee Priest registreret... var det ikke noget at tage op at se JB :wink: )

... nu sidder jeg så og spekulerer på... gad vide om samme stævne kommer til DK et par uger efter!!??

Er der slet ikke nogen som har opsamlet noget sladder :innocent:

http://www.greekmuscle.net/en/organizers/i...C-international

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share