Sælges: Asics Gel Nimbus VIII


knb
 Share

Recommended Posts

Ja, desværre (pga. dårlig vejledning) er jeg nød til at sælge mine Asics Gel Nimbus VIII løbe sko.

Har maks løbet 10 km i dem, så de står derfor næsten som nye :) Skoen lugter stadig som den gjorde da jeg købte den :)

Jeg sælger da jeg simpelthen overpronoerer, hvilket denne sko bestemt ikke kan kompensere for.

Skoene kommer selvfølgelig i orginal embalage...

Størrelsen er 42,5 og det er en herremodel...

Byd :-)

Edited by knb
Link to comment
Share on other sites

vil da gerne starte med at byde 500kr eks fragt

Budet er set! Det var egenligt den pris jeg også havde tænkt mig... Lader den lige stå til mandag, hvis ikke der er andre der melder sig, så kan vi godt finde ud af en handel :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

jeg underpronerer og jeg har aldrig haft en så lækker sko som nimbus serien. har haft 4, 5 og 6eren. jeg har dog haft købt mine i uk da jeg kan få dem til 850kr inkl fragt. desuden kommer de før i uk end dk, nogle gange mere end to måneder.

jeg havde egentlig tænkt mig ikke at købe 7eren da mine nimbus 6 ikke er slidt så meget, men man kan altid bruge et par til at veksle mellem og jeg skal nok også få slidt min 6er.

pigeskoen har også en "flot" lyserød farve(hvis jeg ikke tager meget fejl). det kan være den ville passe JB bedre :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg må tilslutte mig koret. Det er en af de bedste sko jeg har haft! Dog sprang hælkappen lige pludselig i begge sko og nu kan jeg ikke løbe i dem uden af få kradset min hæl i stykker. Er der nogen der har haft samme problem, eller ved hvor man evt. kan få fikset sin sko?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share