Soya-Protein


Skunk
 Share

Recommended Posts

Jeg købte engang en bøtte soyaprotein i matas (guldfarvet label, med sort BB'er på), og jeg kunne slet ikke få det ned. Ikke engang med juice eller kakao. Det smager virkelig dårligt.

:dead:

Har ingen anelse, om det kun er dette produkt fra matas, der smager forfærdeligt, eller om det er soyaprotein generelt.

:wave:

Link to comment
Share on other sites

eg købte engang en bøtte soyaprotein i matas (guldfarvet label, med sort BB'er på), og jeg kunne slet ikke få det ned. Ikke engang med juice eller kakao. Det smager virkelig dårligt.

Så slemt er det da heller ikke. Jeg kan sku' sagtens drikke det. Plejer at blande det op med skummetmælk. Man skal dog lige vende sig til smagen.... ;)

Link to comment
Share on other sites

hvis man blander det op med mæl bliver det ekstremt tykt, og så smager det virkelig afskyeligt. Jeg kan anbefale at blande matas soya protein op med appelsin juice. Det smager ganske vist også ganske hæsligt, men man vænner sig til det ret hurtigt, og så hælder man det ned uden nogle større forberedelser.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
hvis man blander det op med mæl bliver det ekstremt tykt, og så smager det virkelig afskyeligt. Jeg kan anbefale at blande matas soya protein op med appelsin juice. Det smager ganske vist også ganske hæsligt, men man vænner sig til det ret hurtigt, og så hælder man det ned uden nogle større forberedelser.

AARGGGH!! Tak for det SUPER gode råd. Prøvede her til aften og drikke Soyapulver shaked med MÆLK, AD troede aldrig jeg skulle drikke det skidt igen, og havde brugt penge på det, men det med JUICEN... DET VIRKER!! TAK!!! Det kan drikkes, det smager jo ikk af lagkage, men det er som du skriver noget man "vænner" sig til!

Link to comment
Share on other sites

AARGGGH!! Tak for det SUPER gode råd. Prøvede her til aften og drikke Soyapulver shaked med MÆLK, AD troede aldrig jeg skulle drikke det skidt igen, og havde brugt penge på det, men det med JUICEN... DET VIRKER!! TAK!!! Det kan drikkes, det smager jo ikk af lagkage, men det er som du skriver noget man "vænner" sig til!

Super lige at svare i en snart syv år gammel tråd :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share