HST Hvile mellem set


Triple T
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg vil snart starte et HST-program. Jeg tænkte at jeg ville køre programmet i superset-par, men hvor lang burde pausene mellem set'ene ca. vare for optimalt udbytte (hypertrofi). Selv ville jeg tro, at maksimalt 1min ville gøre det, men jeg har ikke erfaring inde for HST.

MVH TripleT

Link to comment
Share on other sites

I starten af programmet kan man tage set'ne med kort pause imellem. Senere skal man bruge lidt mere pause. Pausen er lidt efter temprament. Jeg bruger nok 1,5 minut i starten og 3 minutter til slut, hvor 1 og 2 nok er helt fint.

Ok. Kan man køre supersets til HST?

MVH TripleT

Link to comment
Share on other sites

ok tak. I øvrigt, hvordan foreslår I, at man skal træne mave under HST (tænker ikke på teknik). Går ud fra at det er svært eller uhensigtsmæssigt, at træne mave isoleret med HST-princippet.

MVH TripleT

Det ser jeg ikke noget problem i. Find bare en øvelse der kan tilpasses i belastning, enten i form af ekstra vægt, vinklen/hældningen øvelsen udføres med eller på anden vis gør den sværere.

Link to comment
Share on other sites

Det ser jeg ikke noget problem i. Find bare en øvelse der kan tilpasses i belastning, enten i form af ekstra vægt, vinklen/hældningen øvelsen udføres med eller på anden vis gør den sværere.

Fint. Så skulle mit program være på plads :4thumbup: .

MVH TripleT

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share