At cutte..


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Jeg står en den situation, som mange sikkert ved, at jeg har døjet med skulderskade et godt stykke tid nu og ska på lørdag have en blokade.. Jeg har, mens skadet har stået på, holdt træningsfri fra al overkropstræning og fået masser af behandlinger ved henholdsvis massør, kiropraktor og akupunktør..

Endvidere har jeg i perioden været i kcal-overskud for at undgå masse- og styrketab (også pga eksamen, da jeg ikk fungerer så godt i bolden under diæt!)..

Jeg har nu, pga dette kcal overskud selvfølgelig fået højere BF og denne ønsker jeg nu at få ned.. vil gerne tabe bare 3-4 kg da jeg ska til grækenland 1. august.. Men da jeg ikk kan træne overkrop, er chancerne for massetab jo ret store..

Derfor er ville jeg gerne høre om nogle har gjort lignende og hvilken approach der er benyttet og hvilke resultater der er opnået..!

Jeg ved at Keler pt. også småcutter.. Vi begges form "hænger" en del nu efter begrænset træning og kcaloverskud.. :crazy:

På forhånd tak... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du trænger virkelig til hjælp... dit selvbillede er jo helt forrykt... ved de andre i Horsens har sagt det til dig en del gange nu og det er jo nærmest uhyggeligt at læse din log... det er ikke for at sparke til en mand der ligger ned men IMO prioriterer du dine kræfter helt forkert... sålænge du har det sådan med dig selv vil der altid være et eller andet i vejen... havde du ikke haft det problem du har nu ville du have et andet... du skal have hjælp og det kan kun gå for langsomt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du trænger virkelig til hjælp... dit selvbillede er jo helt forrykt... ved de andre i Horsens har sagt det til dig en del gange nu og det er jo nærmest uhyggeligt at læse din log... det er ikke for at sparke til en mand der ligger ned men IMO prioriterer du dine kræfter helt forkert... sålænge du har det sådan med dig selv vil der altid være et eller andet i vejen... havde du ikke haft det problem du har nu ville du have et andet... du skal have hjælp og det kan kun gå for langsomt :smile:

Måske har du ret.. men nu har jeg så oprettet en tråd om et reelt spørgsmål sys jeg.. så kan vi ikk holde os til det? :bigsmile:

Ellers PM mig gerne.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share