24 timers spinning Equinox Horsens 22-23 september 2007


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Sæt nu kryds i kalenderen og få jer meldt til. Det er simpelthen bare årets lækreste 24 timers spinning. I må ikke glemme de lækre omgivelser med svømmepøl, masser af spabade (3 stk), dampbad og superkræs til mad, som hærger dette event.. :4mewantfood: Cykle cykle cykle skal vi da til masser af forsk. instruktører og musik... Fra Frederikshavn til København.. Jeg håber, at se jer....

Ligesom alle de andre skønne cykeltosser derude...Hint. Tjek www.equinox.dk og se under Horsens centret.. WOW lækkert... :4thumbup:

Jules.

24-timers spinning i Equinox Horsens d. 22-23 september. :bike:

Er du frisk på den store 24 timers spinning-maraton i Horsens? En event, der traditionelt tiltrækker både instruktører og medlemmer fra hele landet

24 timer i sadlen! Nej, ikke helt, men næsten. Den årligt tilbagevendende 24-timers spinning i Horsens handler om at holde pedalerne i rotation gennem et helt døgn, kun afbrudt af de få øjeblikke, det tager at skifte rytter.

En holddisciplin

Som hovedregel køres der i hold på minimum fire personer, og deltagerne sammensætter selv holdene af venner, kolleger og familie. Den valgte holdkaptajn er ansvarlig for tilmelding og betaling. Mindre hold aftales på forhånd med centerchefen.

Så tag ikke fejl! 24-timers-udfordringen er ikke for tøsedrenge, men for alle, der kan lide at køre spinning. Du behøver ikke nødvendigvis være i topform, men du skal være indstillet på at give dig selv 100 procent og afprøve grænser. Til gengæld bliver du i alle 24 timer en del af en udsøgt forsamling af passionerede spinnere, som skiftevis giver den gas på pedalerne og hygger i pauserne.

Alle tilmeldte får en lækker t-shirt samt forplejning i 24 timer (aftensmad, natmad og morgenmad). Café Equinox vil være åben under hele arrangementet for køb af yderligere forplejning.

Dan et hold og tilmeld jer

Tidspunktet er lørdag-søndag den 22.-23. september 2007 fra kl. 12.00-12.00. Stedet er Equinox Fitness i Horsens, hvor centerchef Laue Hoffmann står klar med et varieret hold af dygtige og underholdende instruktører fra hele landet.

Så uanset hvilket center du træner i til daglig, er du velkommen til at sammensætte dit eget hold og tilmelde jer årets helt store udfordring. Husk at tilmelding og betaling (kontant eller check) skal være klaret inden 1. september, og at det skal ske ved henvendelse til Equinox Fitness i Horsens på tlf. 75 64 80 01. Pris pr. deltager: kr. 275,-

For yderligere information og spørgsmål, kontakt centerchef Laue Hoffmann på tlf. 28 11 11 63 eller på email: [email protected]

:smile::smile::smile::smile::smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

ØV ØV ØV :cry:

ØV Jeg gad bare så godt deltage i lige det her event, men skal lige præsis denne weekend til dobbelt 30 års fødselsdag på fyn og i det ny teater i kbh så når nok ikke også et 24 timer super event i jylland.... bare øv til pis fedt center, dejlige mennesker, super arrangement.Har ellers nærmest udtænkt mig mit hold og alt muligt...

due tudefjæs

Link to comment
Share on other sites

Et par stemningsbilleder fra Horsens centret....Venligst udlånt af Buje :innocent:

Ser det ikke bare lækkert ud..

:smile:

Venligst??? Jeg er sgu aldrig venlig - nærmere væmmelig!!!!

Udlånt??? Kan du nu ikke kende forskel på "udlånt" og "tyv stjålet"????? Tror sgu at jeg melder dig........

Link to comment
Share on other sites

:innocent: Han er jo fra Frederikshavn. :laugh: Vi ses dernede Bujeven og tak fordi du holdt mig vågen igår :crazy::blink:

For f..... Blondie..... Tænk lige over hvad du skriver. Folk kan jo få det forkerte billede af det der!!!!!! "Hold mig vågen igår"

I kan godt gemme jeres sjofle tanker langt væk - jeg var mindst 150 km væk fra blondinen i går!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

For f..... Blondie..... Tænk lige over hvad du skriver. Folk kan jo få det forkerte billede af det der!!!!!! "Hold mig vågen igår"

I kan godt gemme jeres sjofle tanker langt væk - jeg var mindst 150 km væk fra blondinen i går!!!!!!

a035.gif He låååååves me..... Tager du en bærepose med slik med igen iår ?

f050.gif

Hmm Arnes kommentar om, at jeg jo tilhører de skøre nordjyder, lader vi vist hvile ...eller :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Flere billeder fra Horsens sidste år (venligst hugget af Buje :innocent: ) Jeg undlader naturligvis hans egne comments under mine billeder hehe :laugh: Dog må jeg lige forsvare mig og sige, at jeg IKKE er en blond århusianer :smile: FRASAVNER :4thumbup:

post-6917-1183616382_thumb.jpg

Inden festivitasen starter. Til venstre nogle fra mit crew.

:tongue:

post-6917-1183616393_thumb.jpg

Sørme endnu en fra mit crew...

post-6917-1183616401_thumb.jpg

Selveste Buje... Læg mærke til smilet...Er han lige frederikshavner eller hvad. :laugh:

post-6917-1183616410_thumb.jpg

Åh mig :w00t:

post-6917-1183616420_thumb.jpg

:blink::blink::w00t:

post-6917-1183616435_thumb.jpg

Buje i sving. :cool:

Link to comment
Share on other sites

AHva det kan du da sagtens Candy... Ellers må vi finde noget doping (læs kaffe og slik :4mewantfood: :4thumbup: )

Husk nu at fortælle at din definition af at "finde" slik er at stjæle det fra de stakkels Frederikshavnere, der gennem lang tid har spinket og sparet for at kunne få bare et minimum af slikforråd med.....

Du er ikke andet end en gemen tyv!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

AHva det kan du da sagtens Candy... Ellers må vi finde noget doping (læs kaffe og slik :4mewantfood: :4thumbup: )

Jeg har heller ikke været til et 24 timers event før, men hvis Jullen kan stjæle noget doping fra frasavnerne, så bliver det not a problem at gennemføre :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heller ikke været til et 24 timers event før, men hvis Jullen kan stjæle noget doping fra frasavnerne, så bliver det not a problem at gennemføre :tongue:

:baaa::slut::tongue4: Jeg skal prøve at se om den kvindelige Julie charme virker, men tror nu ikke på, at den gør på Buje og hans crew, så måske vi samlet skal gå hen og vippe lidt med øjenbrynene...(han kender mig for godt...jeg hugger bare posen :4eat: )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
:baaa::slut::tongue4: Jeg skal prøve at se om den kvindelige Julie charme virker, men tror nu ikke på, at den gør på Buje og hans crew, så måske vi samlet skal gå hen og vippe lidt med øjenbrynene...(han kender mig for godt...jeg hugger bare posen :4eat: )

Den kvindelige hvad for en??? Den tror jeg sgu aldrig jeg har oplevet før....

Men nu skulle det være ganske vist. Hvis der stadig er ledige pedaler, så skulle der være mindst ét hold på vej fra Body Bike City......

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu er det ved at være tid at bringe den her frem igen. Husk sidste tilmelding den 1 september..... :tongue: Der er vist ikke mange pladser igen, og det er nogle sygt gode folk, der skal undervise i år, såååååå :superman:

Der må være nogle flere mollere repræsenteret ved dette års fedeste event?? Det må der altså....

Er der nogle, der tør stå frem og sige, at de skal med?

:tongue:

JA MIG :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share