Er der nogen herinde, der træner i IK 99?


Seb M
 Share

Recommended Posts

Det koster 75 kr/mdr - du betaler per kvartal 225 kr.

Jeg vil godt advare om VL i samme forbindelse. Før du ved af det er du slap, tynd og har cykelshorts på, pas lige på med det :tongue:

Heldigvis er vi nogen som træner lidt mere barskt dernede...

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvorfor kan jeg ikke finde IK99 i centerguiden? Hvad har de at skjule?...

Kunne man ikke lige få en beskrivelse, for jeg skal nok finde et sted i Kbh. fra midt i august.

Fordi der ikke skal komme for mange nye derned..... Der er i forvejen fyldt op med pensionister og spandex-fetischister! :wink:

Det er en VL-klub der ligger i kælderen under Østerbro Stadion på Gunnar Nu Hansens plads. Der er håndvægte far 12.5-40kg med 2,5kg's interval og derudover 46, 48,5 og 51kg's håndvægte.

Der er 5 plateauer med justerbare stativer og derudover et enkelt eller to ekstra stativer. 3-4 justerbare bænke, en flad bænk og et ER-powercage med tilhørende ER-bænk. Desuden er der en leg-curl, leg-extension, maskin-row, pull-down og hack-squat.

Masser af skiver og et sæt kæder.

Så alt i alt er der alt, hvad man har brug for.

P.s: Du skal ikke melde dig ind, der er ikke plads!

Link to comment
Share on other sites

Der er 5 plateauer med justerbare stativer og derudover et enkelt eller to ekstra stativer. 3-4 justerbare bænke, en flad bænk og et ER-powercage med tilhørende ER-bænk. Desuden er der en leg-curl, leg-extension, maskin-row, pull-down og hack-squat.

År' pægdæg/Flaa'j maskin'!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share