1 måned til rådighed


algernon
 Share

Recommended Posts

Jeg har netop dekonditioneret i en uge, og er klar til og træne igen. Men den 5. sep rejser jeg til spanien i et år, hvor jeg nok ikke har mulighed for og spise og træne lige så meget. Så vil jeg kunne nå og få nogen virkning af en måneds træning herhjemme? Eller vil det bare være spild af tid og kræfter?

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop dekonditioneret i en uge, og er klar til og træne igen. Men den 5. sep rejser jeg til spanien i et år, hvor jeg nok ikke har mulighed for og spise og træne lige så meget. Så vil jeg kunne nå og få nogen virkning af en måneds træning herhjemme? Eller vil det bare være spild af tid og kræfter?

:blink:

Det er aldrig spild af tid og kræfter at træne - så kom du bare i gang...

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det du vil?

Hvis du har tænkt dig at tage til Spanien i et år uden at træne og leve af skodmad, så er det ligegyldigt om du træner den næste måned, fordi du alligevel vil ende med at være utrænet, hvis du holder et års pause.

Men hvis det er det, som du vil, så havde du nok ikke stillet spørgsmålet. Så jeg går ud fra, at du vil træne noget dernede, og så er den måneds træning blot en del af det lange forløb og derfor en god ide. Du kan sikkert finde et træningssted dernede, og maden behøver man i virkeligheden ikke gøre til en stor videnskab, hvis du spiser nok og får rimeligt med proteiner (de fleste styrketrænende folk herinde får nok langt flere proteiner end de strengt taget har brug for, så det behøver du ikke at bruge som en målestok).

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke helt sikker på om budgettet rækker til træning dernede. Men mad skulle vi da forhåbentlig få råd til :)

Hvis jeg spiser det jeg kan dernede og samtidig sørger for og lave lidt hjemmetræning med armstrækkere, mavebøjninger, chin ups, dips på stol og eventuelt et par håndvægte - vil jeg så kunne undlade og tabe mig på turen? Ved godt det sikkert bliver svært og tage på, så satser bare på og holde mig som jeg er nu

Edited by algernon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share