Dorian Yates


Puffer
 Share

Recommended Posts

Jeg synes stadig Ronnie's video er federe end Blood & Guts.... ganske enkelt fordi jeg er mere facineret af en stor bad neger makker som Ronnie....... ! :)

Jeg kan nu godt li' hans: Woooo, men når det er sagt, så er Yates træningsmakker alt for sej!

En stor dyb stemme som råber: Yeah!! Drive, Yea, com' on, drive..... let's get big and nasty, med fed engelsk accent! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Jeg har downloadet Pumping Iron fra kazaa, men der er KUN lyd. Det kan jeg bare ikke forstå for dens kvalitet er 1083 kbs, og den fylder 600 MB. Er der nogen der véd hvad der er galt eller hvor man kan downloade én med billede??? :crazy: :asmd:

Det er en AVI-type. Har det noget at sige??? Har prøvet at afspille den i realplayer, winplayer og quicktime. Men niksen.

Jeg tuder snart :(

Link to comment
Share on other sites

You don't really see a muscle as a part of you, in a way. You see it as a thing. You look at it as thing and you say well this thing has to be built a little longer, the biceps has to be thicker here in the elbow area. And you look at it and it doesn't even seem to belong to you. Like a sculpture. Then after looking at it a sculptor goes in with this thing and works a little bit, and you do maybe then some extra forced reps to get this lower part out. You form it. Just like sculpture.

- Arnold Schwarzenegger

Link to comment
Share on other sites

Jast - DU ER GUD.

Tak tak, ved det godt.......men det lyder bedre når andre siger det :D

Jeg har været helt syg efter at se den film i årevis.
Forventningens glæde er nu engang den største :) Måske jeg skulle tage mig sammen til at få set hele filmen :)
Link to comment
Share on other sites

"Den primære grund til at jeg bedst kan lide Yates videoen skyldes den hardcore atmosfære. Det er hardcore træning hele vejen igennem. Ikke alt det pop lort der er i Coleman videoen. Jeg kan ikke klare Coleman´s lille pigestemme når han råber wooooooo og light weight. Yates trækker sig ind i sig selv og bliver en lean mean english machine Ronnie render rundt og skriger som en lille 12 årig pige. Det eneste som trækker op i Ronnie´s video er at han laver rigtige øvelser, og han løfter TUNGT. Men nu er Ronnie også tidligere styrkeløfter, det er Yates ikke.

Thomas

"

altså............... Yates har en makker til at rende og skrige, coleman ska jo sætte sig selv op til de extremt tunge løft han laver, derfor hans konstante "LIGHT WEIGHT" og "Yeah Buddy!".

Det styrer da for hårdt at en mand efter 800x2 i dl råber LIGHT WEIGHT :)

men det er så bare min mening :) yates failure og maskin crap er jo slet ik fedt at se på.

De har begge syge kroppe, så man kan jo ikke gå ind og sige den enes træning er bedre end den anden's, og som xax (mener jeg det var) sagde, så ka os normale folk jo ikke bruge det til en skid i dagligdagen, udover at tænke på det før man løfter tungt :)

bare et par tanker!

//dementia

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share