Fitness World åbner i Kolding


Flare
 Share

Recommended Posts

Hej Alle.

Så åbner der endnu et fitnesscenter i Kolding - Fitness World. Det skulle blive temmelig stort, og priserne er rimelige, så jeg har lidt overvejet at starte der. Er der nogen der har erfaringer med Fitness World andre steder i landet?

Link to comment
Share on other sites

Er lige flyttet til kolding, så er også med på en lytter. Valget for mig står mellem city fitness eller fitness world?

Hvis du melder dig til inden 1 september i Fitness World er der faktisk en del penge at spare. Du kan træne resten af året for 99kr/md... Det var da værd at tage med i overvejelserne..

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i fitness world pt. Det er et okay center, men standarden er meget forskellig. Vesterbro er mit yndlingscenter af dem jeg har været i, men de er alle mere end til at træne i... De er absolut ikke ubrugelige!

Ok, mange tak for svaret

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt ny bruger herinde og det her er så mit første indlæg :4thumbup:

Jeg har tidligere trænet i FitnessDK/HardWork Studio (KBH området) og jeg synes at både atmosfære,faciliteter og beliggenhed er markant meget bedre.

Samtidig er det en yderst studievenlig (bindingsfri) pris - i FitnessDK gav jeg 400/måned med studierabat og var bundet 1 år med 2 mnd opsigelse.

(Jeg vil lige for en ordens skyld nævne jeg godt nok er ansat i kæden som receptionist/instrukltør men ovenstående er kun bygget på mine egne erfaringer. :wink:

PS:

Det er rigtigt at standarden kan opfattes forskelligt - men retningslinierne ER faktisk de samme fra center til center. Vesterbro er også min favorit(der jeg reelt er tilknyttet), ellers kan BaseCamp på Holmen anbefales fra min side - højt til loftet og masser af musik med "gang i" :smile:

Men det er jo "smag og behag" :4thumbup:

Edited by Xoco82
Link to comment
Share on other sites

Hvis du melder dig til inden 1 september i Fitness World er der faktisk en del penge at spare. Du kan træne resten af året for 99kr/md... Det var da værd at tage med i overvejelserne..

Ja har godt set det, er meget fristende. Men jeg er studerende, så kan også få det 169 kr hos city fitness, dog med 6 måneders binding.

Mit andet problem er at city fitness ligger 100 meter fra hvor jeg bor, og det er altså fristende bare lige at kunne dumpe ned og træne :-) (Fitness Wolrd ligger 1000m væk, ved godt det er et luksus problem :-D)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Taget i betragtning at det er en mainstream fitnesskæde er det helt fint. Basecamp-afdelingen er min klare favorit - de mangler bare et ordentligt sted at lave chin-ups, i stedet for det jammerlige technogym-apparat der står derude.

Link to comment
Share on other sites

Ja har godt set det, er meget fristende. Men jeg er studerende, så kan også få det 169 kr hos city fitness, dog med 6 måneders binding.

Mit andet problem er at city fitness ligger 100 meter fra hvor jeg bor, og det er altså fristende bare lige at kunne dumpe ned og træne :-) (Fitness Wolrd ligger 1000m væk, ved godt det er et luksus problem :-D)

Okay, kan jeg ikk lige få til at passe, Fitness World og City Fitness ligger da ikk mere end nogle få hundrede meter fra hinanden... Anyways 1000m er jo ikk alverden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Fitness World i Århus er i hvert fald spild af tid hvis man regner med at træne sidst på eftermiddagen (hvad de fleste jo gør)...

Her nedenfor er en kopi af den mail jeg netop har sendt til [email protected]:

------------------------------------------------------------------------------------------

Hej Fitness World

Jeg skriver til denne adresse da jeg ikke kunne finde en bedre - jeg går ud fra at I har skjult kontaktoplysningerne på Jeres hjemmeside så godt fordi I ikke rigtig er interesseret i at modtage ris/ros fra jeres medlemmer. Vær venlig at sende min mail videre til rette modtager(e).

Jeg har nu været medlem af Århusafdelingen i en lille måneds tid og har indtil videre været nogenlunde tilfreds med at træne hos Jer. Jeg er studerende og er således så heldig at kunne træne uden for den travleste tid. Jeg har typisk trænet imellem 14 og 16 på hverdage og det har som regel lykkedes mig at komme til de maskiner jeg gerne ville bruge - dog har jeg ofte været nød til at vente på cykler og crosstrainere.

Det fremgår af skilte at I har bestilt ekstra maskiner hvad der synes som en rigtig god ide - dog er jeg meget overrasket over at I kun har bestilt 5 nye motionscykler da det er den type maskine der i forvejen er langt færrest af og derfor som oftest er totalt optaget. Jeg spurgte i dag i receptionen hvornår de nye maskiner dukker op, men det kunne man ikke svare på.

I dag havde jeg desværre først muligheden for at træne fra kl.16. Det blev dog ikke til reel træning da centret var totalt overfyldt. Jeg forsøgte igennem ca. 45 minutter at komme til at varme op og gav til sidst op. Løbende gav jeg mig til at styrketræne vel vidende at det er en rigtig dårlig ide at træne uden opvarmning. Jeg er heldigvis nogenlunde erfaren indenfor styrketræning og tog derfor de nødvendige forbehold, men da mange der træner hos jer er uerfarne og ikke får nogen introduktion vil jeg kalde det direkte uansvarligt at folk simpelthen ikke har muligheden for at varme op.

Det er simpelthen ikke godt nok at I har solgt alt for mange medlemskaber (og tilsyneladende fortsætter) i forhold til jeres faciliteter. Jeg er helt med på at man ikke kan forvente luksus i et "discount-træningscenter", men det her er ikke bare discount, det er simpelthen ringe. Jeg ville jo heller ikke handle i Netto hvis deres almindelige dagligvarer altid var udsolgt fra kl.16. Da I driver en kæde af centre kan det jo ikke være en forklaring på problemet at I simpelthen ikke har været forberedt - I må have oplevet lignende andre steder og i det mindste have sat Jer ind i statistikken. Det regner jeg også med at I har gjort og kan derfor ikke se anden forklaring end at I simpelthen er ligeglade og bare forsøger at pumpe så mange uanende medlemmer ind i Jeres centre som muligt.

I burde informere nye medlemmer om de dårlige forhold (og give en klar besked om hvornår vi kan forvente at de bliver forbedret) og give dem muligheden for at lade være med at melde sig ind. For os der allerede er meldt ind burde I refundere en del af medlemsprisen indtil I får købt flere maskiner ind.

Det er i bedste fald spild af tid og i værste fald uansvarligt at (forsøge at) træne hos Jer som det står til nu.

Venlige hilsner og med håb om at I udbedrer situationen snarligt

Lasse Nielsen

Nu er jeg ikke klar over hvor meget kondi udstyr der er der ude, men hvis du tror der er få i "prime time" så er du godt nok en newbie.

Edited by MaximusMaximus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share