Protein pulver: farligt?


The-Pimp
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er en 15 årig dreng der spilelr basket 3 gange om ugen og styrketræner 3 gange om ugen, jeg har lige bestilt nogte protein pulver over nættet.

Men så var det at jeg bare lige kom til at tænke på, sådan noget kan vel overhovedet ikke være farligt vel?

Det er vel kun sundt at indtage ikke?

og hvor megte skal jeg indtage jeg vejer cirka 68-69 kilo og er cirka 180 høj...

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg er en 15 årig dreng der spilelr basket 3 gange om ugen og styrketræner 3 gange om ugen, jeg har lige bestilt nogte protein pulver over nættet.

Men så var det at jeg bare lige kom til at tænke på, sådan noget kan vel overhovedet ikke være farligt vel?

Måske skulle du have undersøgt det før du bestilte? Men nej, det er ikke farligt.

Det er vel kun sundt at indtage ikke?

Tja - "rigtig" mad vil imo næsten altid være at fortrække da dette indeholder næringsstoffer, vitaminer mm. også.

og hvor megte skal jeg indtage jeg vejer cirka 68-69 kilo og er cirka 180 høj...

Afhænger af hvor meget protein du får gennem resten af din kost.

Søgemaskinen vil være en hjælp - søg fx. på "proteinpulver" og "hvor meget"/"mængde"/"dosering".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share