Tror du han bruger AS?


Guest Slettet_07102015
 Share

  

183 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

nopes.. jeg er ellers, som du ved, meget krudt skeptisk. men jeg tror også på at der er undtagelser out there - ligesom Skip LaCour, eller 50er supermanden Marvin Eder - og hvad jeg har læst om ham i billederne der så dødløftede han 10 reps med 300 eller 315 lbs første gang han prøvede dl. det siger lidt om styrkeforudsætningerne nogle folk har. når man så også overvejer at han har krudtet den lidt - det forklarer noget af massen - og samtidig husker han har trænet 20 år uden noget der overhovedet ligner en pause og uden nogen slinger i valsen i forhold til kosten. altså overhovedet. literally.

bare for at tage et banalt eksempel: eddie robinson fra 80erne. En mand med den slags super-gener. udsæt ham for 20 års korrekt træning og kost uden nogen som helst slinger i valsen - så ville jeg absolut tro han ville se ud som ham på de billeder her, hvis ikke større.

jeg er jo ikke født i går ;) stort set alle der har den størrelse vil være krudtet, men jeg mener helt oprigtigt han er en undtagelse :smile: sandsynlighed er selvfølgelig imod mig- det vil den altid være hvis man skal diskutere om en stor person er krudtet eller ej. det ændrer dog ikke på min holdning til ham, og jeg vil ikke bruge sandsynlighed som sikkerhed - særligt ikke når der ER undtagelser out there, og vedkommende gør alt som kvalificerer ham til at være en undtagelse.

og jeg synes hans fysik er über!!!!!!!!!!!!! :4thumbup:

sorry for et lidt langt indlæg :smile:

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

nopes.. jeg er ellers, som du ved, meget krudt skeptisk. men jeg tror også på at der er undtagelser out there - ligesom Skip LaCour, eller 50er supermanden Marvin Eder - og hvad jeg har læst om ham i billederne der så dødløftede han 10 reps med 300 eller 315 lbs første gang han prøvede dl. det siger lidt om styrkeforudsætningerne nogle folk har. når man så også overvejer at han har krudtet den lidt - det forklarer noget af massen - og samtidig husker han har trænet 20 år uden noget der overhovedet ligner en pause og uden nogen slinger i valsen i forhold til kosten. altså overhovedet. literally.

bare for at tage et banalt eksempel: eddie robinson fra 80erne. En mand med den slags super-gener. udsæt ham for 20 års korrekt træning og kost uden nogen som helst slinger i valsen - så ville jeg absolut tro han ville se ud som ham på de billeder her, hvis ikke større.

jeg er jo ikke født i går ;) stort set alle der har den størrelse vil være krudtet, men jeg mener helt oprigtigt han er en undtagelse :smile: sandsynlighed er selvfølgelig imod mig- det vil den altid være hvis man skal diskutere om en stor person er krudtet eller ej. det ændrer dog ikke på min holdning til ham, og jeg vil ikke bruge sandsynlighed som sikkerhed - særligt ikke når der ER undtagelser out there, og vedkommende gør alt som kvalificerer ham til at være en undtagelse.

og jeg synes hans fysik er über!!!!!!!!!!!!! :4thumbup:

sorry for et lidt langt indlæg :smile:

Ah nu tænkte jeg mere på om du mente hans fysik var flot... Om han er krudtet er umuligt at vurdere imo. Personligt har jeg stemt ja, men har egentlig fortrudt det igen. Jeg stemte ja i første omgang pga. hans skulder/arm kompleks der ser ekstremt udviklet ud.

Fair nok at du synes hans fysik er pæn. Det synes jeg bare slet ikke :smile: Hans linjer er ikke pleasing imo. Smag og behag vel... Måske du synes han er led fordi du er sikker på han er clean...? Hvilket jo også hjælper på det i mine øjne...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

ah fair nok! misforstod.

det kom faktisk også lidt bag på mig at du ville sætte grænserne for hvad der kan opnås clean eller ikke kan "lavt". Du har jo ikke MOL-syndrom :laugh: , og dine resultater taler for sig selv. :smile:

du har mere erfaring end jeg for at bedømme folks fysik. hvad mener du er kritikpunkter af fysikken? Er oprigtigt interesseret.

det er selvfølgelig også subjektivt. lige det look han har synes jeg er killer, sammenholdt med jeg mener han er (stort set) clean, meeeega bred ryg, ikke dværg, og monster massiv. Enorme guns, ok skuldre. og jeg synes også hans brystform er meget fed.

læggene selvfølgelig for små.

og lad mig gentage... jeg synes hans ryg er insane!

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

ah fair nok! misforstod.

det kom faktisk også lidt bag på mig at du ville sætte grænserne for hvad der kan opnås clean eller ikke kan "lavt". Du har jo ikke MOL-syndrom :laugh: , og dine resultater taler for sig selv. :smile:

du har mere erfaring end jeg for at bedømme folks fysik. hvad mener du er kritikpunkter af fysikken? Er oprigtigt interesseret.

det er selvfølgelig også subjektivt. lige det look han har synes jeg er killer, sammenholdt med jeg mener han er (stort set) clean, meeeega bred ryg, ikke dværg, og monster massiv. Enorme guns, ok skuldre. og jeg synes også hans brystform er meget fed.

læggene selvfølgelig for små.

og lad mig gentage... jeg synes hans ryg er insane!

MOL-syndrom..? NEVER!!!!

Hans lats hæfter alt for højt. Hans ben (specielt læg) er for tynde og lange. Hans bryst er droopy (linje-problem). Hans arme ser også for lange ud. Alt i alt synes jeg hverken proportioner, symmetri eller linjer spiller specielt godt. Men stor, det er han!

Link to comment
Share on other sites

1. Jeg tror ikke at han vejer 110kg - men mindre

2. Hvis han er semi-clean og ikke har været på lææænge, så har han overordenligt fin DNA.

3. Hvis hans DNA er på toppen, hvorfor gainer han så i første omgange kun sølle 5 kg på hele 4 cycles. Det er jo helt i skoven.

Hans troværdig fremstår i mine øjne næsten lige så lille som sandsynligheden for at han er 'clean'. Jeg kan iø. slet ikke mindes at jeg personligt har mødt el set een som i hakket og clean tilstand vejede 110 kg fordelt over 185 cm.

Link to comment
Share on other sites

Eftersom det tilsyneladende er relevant for tråden hvilken uddannelse manden har, er jeg interesseret i at vide hvad hans master er i ?

Desuden må du gerne linke til publikationer på pubmed han har været forfatter/medforfatter på, kan jo være de omhandler "get AS big, without using AS".

PS: har stemt "JA".

Link to comment
Share on other sites

Hvad han end bruger eller ikke bruger er det i hvert fald ikke naturligt at se sådan ud... :blink:

Ved godt at der er folk herinde der går op i at komme til at ligne ham fisteren på billedet, men er det ikke meget svært at gå igennem en døråbning eller tørre sig efter toiletbesøg når man ser sådan ud? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

MOL-syndrom..? NEVER!!!!

Hans lats hæfter alt for højt. Hans ben (specielt læg) er for tynde og lange. Hans bryst er droopy (linje-problem). Hans arme ser også for lange ud. Alt i alt synes jeg hverken proportioner, symmetri eller linjer spiller specielt godt. Men stor, det er han!

Nu ved jeg godt hvad du mener med at hans lats hæfter forhøjt oppe........................ men kan ikke lade være :sneaky2: Latiissimus dorsi hæfter nu altså på på den øverste del af overarmen (crista tuberculi minoris humeri)

Den udspringer fra torntappene T7-L5, os sacrum og os ilii...........

Der er meget få individuellle forskelle på hvor muskler hæfter og udspringer på mennesker. sorry kunne ikke lade være :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ooooh noooooes!? Teh n00bs ughnoes.gif

x2.

GTFO

Jeg stemte ja, fordi jeg aldrig har mødt nogen, der havde den samme størrelse uden at være krudtet, men det er måske muligt at blive så stor vha. vilje, viden og disciplin.

nu er det også et fåtal af mennesker der:

- kan dødløfte 300 lbs for 10 reps første gang de prøver

- træner 20 år uden nogen som helst slinger i valsen -overhovedet - både hvad angår kost, hvile og træning.

Nigo> tror du ikke han er ligeglad...?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
3. Hvis hans DNA er på toppen, hvorfor gainer han så i første omgange kun sølle 5 kg på hele 4 cycles. Det er jo helt i skoven.

fordi hans bænkpres gik fra lidt under 200 kg raw til 2 reps med 230 i løbet af få uger hvorefter han rev sin rotator cuff over og fik pec tear....

(læste hans log på bbcom) så vidt jeg husker var det kun "reelt" 2 kure da de 2 andre var milde idet hans naturlige test var surpressed efter end kur (kaldes det post cycle therapy..?) de omtalte ham forøvrigt på MD No Bull Radio.

det er pænt vildt for en amatør at blive omtalt på No Bull Radio.

edit - svaret på dit spørgsmål er ja. og efter eget udsagn "besat".

Tunen> thanks for input. helt valide kritikpunkter.

han er dog stadig EVIL. jeg synes det svarer lidt til når man dissikerer en pros fysik (altså, princippet er det samme). der er fejl her og der..men overall er den package riiiimelig vild.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg godt hvad du mener med at hans lats hæfter forhøjt oppe........................ men kan ikke lade være :sneaky2: Latiissimus dorsi hæfter nu altså på på den øverste del af overarmen (crista tuberculi minoris humeri)

Den udspringer fra torntappene T7-L5, os sacrum og os ilii...........

Der er meget få individuellle forskelle på hvor muskler hæfter og udspringer på mennesker. sorry kunne ikke lade være :bigsmile:

Yes yes helt sikkert... Det er bare BB-lingo du ved. Det er jo i bund og grund bare fordi han er sat "forkert" sammen ifht. BB. Torsoen er for lang hvilket får det til at se ud som om hans lats sidder for højt.

Link to comment
Share on other sites

fordi hans bænkpres gik fra lidt under 200 kg raw til 2 reps med 230 i løbet af få uger hvorefter han rev sin rotator cuff over og fik pec tear....

(læste hans log på bbcom) så vidt jeg husker var det kun "reelt" 2 kure da de 2 andre var milde idet hans naturlige test var surpressed efter end kur (kaldes det post cycle therapy..?) de omtalte ham forøvrigt på MD No Bull Radio.

det er pænt vildt for en amatør at blive omtalt på No Bull Radio.

edit - svaret på dit spørgsmål er ja. og efter eget udsagn "besat".

Tunen> thanks for input. helt valide kritikpunkter.

han er dog stadig EVIL. jeg synes det svarer lidt til når man dissikerer en pros fysik (altså, princippet er det samme). der er fejl her og der..men overall er den package riiiimelig vild.

Ingen tvivl om at han er stor og led sveske :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Yes yes helt sikkert... Det er bare BB-lingo du ved. Det er jo i bund og grund bare fordi han er sat "forkert" sammen ifht. BB. Torsoen er for lang hvilket får det til at se ud som om hans lats sidder for højt.

de er dog f--- brede.... (yes, impressed).

ja man bliver jo helt forelsket - no gay!!

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

fordi hans bænkpres gik fra lidt under 200 kg raw til 2 reps med 230 i løbet af få uger hvorefter han rev sin rotator cuff over og fik pec tear....

(læste hans log på bbcom) så vidt jeg husker var det kun "reelt" 2 kure da de 2 andre var milde idet hans naturlige test var surpressed efter end kur (kaldes det post cycle therapy..?) de omtalte ham forøvrigt på MD No Bull Radio.

det er pænt vildt for en amatør at blive omtalt på No Bull Radio.

edit - svaret på dit spørgsmål er ja. og efter eget udsagn "besat".

OK - cool nok. Men det hænger bare ikke sammen. For det første tæller man mig bekendt ikke PCT med som 'kure' og skaden kunne så forklare en mislykket første kur. Men men men, 2 kure inkl PCT kaster væsentligt mere masse af sig end 5 kg. 5 kg er jo ingenting - især ikke når man har gener, dedikationer mht træning OG kost og tjek på PCT. Du nævner jo selv hvor meget hans bænk steg. Når det er tilfældet så er det blot endnu mere løjerligt.

Men et lokum, det er han da.... Jeg synes nu heller ikke han har pæne linjer - slet ikke faktisk. Han er sku næsten ligeså sørgelig som Paco Bautista (tror jeg nok han hedder)

Link to comment
Share on other sites

En af verdens absolut bedste og mest massive atleter indenfor natural bodybuilding hedder Layne Norton. I kan se videoer af ham inde på Youtube og Bodybuilding.com.

Super atlet og da også massiv (han stiller op i den tunge klasse) . men fyren på de ovenstående vil jeg sige er endnu mere massiv og ikke mindst cuttet... Jeg tror i øvrigt heller ikke på han vejer 110 kg - mon ikke der er tale om 220 pund - altså ca. 98 kg??

Men min konklusion er at jeg tror at han er på AS

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
En af verdens absolut bedste og mest massive atleter indenfor natural bodybuilding hedder Layne Norton. I kan se videoer af ham inde på Youtube og Bodybuilding.com.

Super atlet og da også massiv (han stiller op i den tunge klasse) . men fyren på de ovenstående vil jeg sige er endnu mere massiv og ikke mindst cuttet... Jeg tror i øvrigt heller ikke på han vejer 110 kg - mon ikke der er tale om 220 pund - altså ca. 98 kg??

Layne Norton træner og kommunikerer (træning og videnskab) og underviser med ham i billederne...

og han vejer skam 241 lbs der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share