Tror du han bruger AS?


Guest Slettet_07102015
 Share

  

183 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Slettet_07102015

Det er jo næsten aldrig til at sige med sikkerhed, men ved at kigge på billederne hvad er dit gæt så om hvorvidt han bruger AS til at bistå ham i muskelræset (jeg kender ikke svaret)?

Han har en bachelor i "Nutrition Science and Biological Sciences" og en ph.D i "Physiology and Neuroscience" og ved derfor en del om hvordan kost og kroppen fungerer.

Så vidt jeg ved er han 31 år.

relaxed090207241lbspz1.jpg

082607ft242lbsop8.jpg

l_190fbc2c8529285b5cbb25821a8dd02c.jpg

110kg står han med på nederste billede.

EDIT: Hov, det hører lige med til historien at vedkommende siger han engang har kørt 4 cyklusser for mange år siden og netto fik ca. 5kg ud af det.Effektivt set påstår han så at den masse han har (bortset fra c. 5kg) er opnået ved pure and clean bodybuilding - hvilket er det afstemningen handler om: Hvad tror du?

Edited by SimonHP
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er jo næsten aldrig til at sige med sikkerhed, men ved at kigge på billederne hvad er dit gæt så om hvorvidt han bruger AS til at bistå ham i muskelræset (jeg kender ikke svaret)?

Han har en bachelor i "Nutrition Science and Biological Sciences" og en ph.D i "Physiology and Neuroscience" og ved derfor en del om hvordan kost og kroppen fungerer.

Så vidt jeg ved er han 31 år.

relaxed090207241lbspz1.jpg

082607ft242lbsop8.jpg

l_190fbc2c8529285b5cbb25821a8dd02c.jpg

110kg står han med på nederste billede.

Umiddelbart et det MEGET svært synes jeg. Hvis der bare er lidt fornuft i ham og han bruger den viden han givet vis har fra hans uddannelse har så ville han ALDRIG røre AS, men udfra billederne ligner han sku godt nok en der har fået lidt hjælp / krudt.

Vælger at stemme nej, fordi han håber manden ikke har gjort det med hans viden om biologi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

fuck, forgive me - det er jo ikke MOL-rule nr. 1.

MOL-rule nr. 1 er at man slet ikke skal træne arme hvis de skal være så store som muligt.

ville forøvrigt stemme NEJ, men trykkede sgu på den forkerte knap :laugh:

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

hmm jeg stemte nej, da jeg kun fik set på det første billede. jeg synes ofte man kan se på folks ansigt om de har taget krudt - acne og brede kæber.

men på det billede hvor han står med fjæsset helt oppe i kameraet kan jeg godt komme i tvivl.

110kg er sgu alligevel en del, men har ser da også halvhøj ud. hvor høj er han? 195?

nu skal dette ikke være en kommentar der skal få det til at lyde som om han intet ved om træning og kost, men en bachelor i usa, som jeg går ud fra han kommer fra, kan man ikke sammenligne med en dansk bachelor. i usa er en bachelor "bare" en forlængelse af gymnasiet hvor man fx vælger matematisk linje, men stadig har fag som sprog, billedkunst, musik og sport. Så at han har en bachelor i kost og biologi betyder ikke at han er et geni. en biologi/medicin/kiropraktor/og især idræt og sundhed(eller hvad den nu hedder) bachelor i dk ved med stor sandsynlighed mere om motion han nødvendigvis gør.

p.hd skrivning vil jeg slet ikke komme ind på :tongue:

men jeg vil stadig mene han ikke har haft hånden i kagedåsen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Pollen afføder kommentarer mv. fra en mængde personer der har en vis mængde viden om BB'ing og de kommentarer er interessante.

så tror jeg der er bedre steder du kunne spørge end på MOL.......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share