Bundgaard


Bundgaard
 Share

Recommended Posts

Dine sumo dødløft:

Teknikken er slet ikke tilstede. Ikke engang på sættet med 192 kilo. Det skal du arbejde med.

Ved det godt, der bliver også arbejdet med det

Enig, det er fine kg, men grim grim teknik.

Ja som nævnt, ved det godt :innocent:

Kan mine meget svage haser have noget med det at gøre? eller generelt bare, ville det kunne hjælpe at styrke dem? :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Start med at løfte oænt. Bryder teknikken ned har du for mange kilo på.

Dine skiver er meget små i deres diameter så smid evt en lille boks under skiverne for at hæve stangen en smule.

Samtidig med at du for oparbejdet en god teknik kan du træne dine hamstrings og glutes gennem hip extensions. Prøv romanian deadlifts eller back raises. Igen er teknikken det vigtige.

Link to comment
Share on other sites

Start med at løfte oænt. Bryder teknikken ned har du for mange kilo på.

Dine skiver er meget små i deres diameter så smid evt en lille boks under skiverne for at hæve stangen en smule.

Samtidig med at du for oparbejdet en god teknik kan du træne dine hamstrings og glutes gennem hip extensions. Prøv romanian deadlifts eller back raises. Igen er teknikken det vigtige.

Enig :smile:

Vil dog sige at det ikke er fordi teknikken bryder sammen her - den ER bare så dårlig. Jeg ville starte med at fokusere på det helt basale i teknik først og fremmest, big chest, low hips, vægten på hælene, etc.

Link to comment
Share on other sites

Start med at løfte oænt. Bryder teknikken ned har du for mange kilo på.

Dine skiver er meget små i deres diameter så smid evt en lille boks under skiverne for at hæve stangen en smule.

Samtidig med at du for oparbejdet en god teknik kan du træne dine hamstrings og glutes gennem hip extensions. Prøv romanian deadlifts eller back raises. Igen er teknikken det vigtige.

Det gør jeg så. Prøver at bygge det hele op fra bunden så..

Har jeg også tænkt over - hvor langt er det der normalt af fra stangen til gulvet? kan det passe med 21cm?

Prøver også noget af det så :) nu skriver du teknikken er det vigtige - noget specielt du tænker på?

Enig :smile:

Vil dog sige at det ikke er fordi teknikken bryder sammen her - den ER bare så dårlig. Jeg ville starte med at fokusere på det helt basale i teknik først og fremmest, big chest, low hips, vægten på hælene, etc.

Auch :tongue: håber min teknik er bedre ved lettere løft - eller det tror jeg da den er, ellers burde de da have sagt noget i aalborg i torsdags.. Men ja igen, jeg prøver at bygge det op fra bunden, med det du nævner osv :smile:

Og lige.. Tak for kritikken! det der var formålet med det hele :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det gør jeg så. Prøver at bygge det hele op fra bunden så..

Har jeg også tænkt over - hvor langt er det der normalt af fra stangen til gulvet? kan det passe med 21cm?

Prøver også noget af det så :) nu skriver du teknikken er det vigtige - noget specielt du tænker på?

Auch :tongue: håber min teknik er bedre ved lettere løft - eller det tror jeg da den er, ellers burde de da have sagt noget i aalborg i torsdags.. Men ja igen, jeg prøver at bygge det op fra bunden, med det du nævner osv :smile:

Og lige.. Tak for kritikken! det der var formålet med det hele :smile:

Hey, det kan godt lyde hårdt, men nogen gange er det det mest effektive. Af hvad jeg lige kan se på videoen spænder du slet ikke rigtigt op mod stangen, og dit hofte drive er ikke så godt, så det hele sidder i ryggen. Det er uden tvivl noget der også vil være dominerende på de lavere vægte :smile:

Det er først når man ved den slags, at man kan gøre noget ved det, jo, og og vi kan alle bruge den slags råd i det meste af vores karriere igennem. Jeg kan ihf stadig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey, det kan godt lyde hårdt, men nogen gange er det det mest effektive. Af hvad jeg lige kan se på videoen spænder du slet ikke rigtigt op mod stangen, og dit hofte drive er ikke så godt, så det hele sidder i ryggen. Det er uden tvivl noget der også vil være dominerende på de lavere vægte :smile:

Det er først når man ved den slags, at man kan gøre noget ved det, jo, og og vi kan alle bruge den slags råd i det meste af vores karriere igennem. Jeg kan ihf stadig :tongue:

Tager det ikke tunkt - er glad for at få hjælp! :bigsmile: Lyder meget rigtigt med jeg ikke får noget hoftedrive - og ja, det er det helt sikkert :smile:

Lige præcis - ikke så nemt at rette på fejl man ikke ved er der :tongue:

Vil så også lige sige at de løft var første gang i laaaaang tid jeg kørte sumo :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens omgang :)

Bænkpres

5 x 67kg

4 x 79kg

4 x 79kg

3 x 92kg

3 x 92kg

2 x 107kg

2 x 107kg

2 x 107kg

2 x 107kg

2 x 107kg

Box squat

Ca:

5 x 52kg

5 x 52kg

5 x 52kg

5 x 72kg

5 x 72kg

5 x 72kg

3 x 92kg

3 x 92kg

Fokus på teknik, og komme ordentligt tilbage

Bænkpres

4 x 72kg

3 x 87kg

2 x 99kg

2 x 99kg

2 x 99kg

2 x 99kg

2 x 99kg

Romansk dødløft

8 x 58kg

8 x 78kg

8 x 78kg

8 x 78kg

Cable rows

6 x 100kg

6 x 100kg

6 x 100kg

Laterals

10 x 10kg

10 x 10kg

Zercher squat

5 x 52kg

5 x 72kg

1 x 92kg

Shit hvor gjorde det ondt at have stangen til at ligge der

Motionscykel

15 minutter stille og roligt

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning med Bundgaard :8

Bænkpres

1 x 5 x 67kg

1 x 4 x 79kg

2 x 3 x 92kg

5 x 3 x 107kg

Easy

Sumo dødløft

5 x 2 x 132kg

2 x 2 x 152kg

3 x 1 x 152kg

Blev recorded en del videoer.. Bliver smidt ind senere, til vurdering af teknikken..

Bænkpres

1 x 5 x 72kg

2 x 5 x 87kg

4 x 4 x 92kg

Closegrip pullups

2 x 15 x bw

Dips

2 x 5 x bw + 40kg

Trunk rotation

1 x 8 x 45kg

1 x 8 x 50kg

Ganske godkendt omgang.. Men kæft min baglår er godt nok smadrede nu :shock:

Link to comment
Share on other sites

Det ser meget bedre ud... Prøv også at filme det forfra engang :smile:

Tak! :smile: skal jeg nok lige få gjort næste gang så..

Som Smoos siger, stor forbedring fra sidste vids. Du formår at holde ryggen straight og hoften nede.

Synes også selv det ser lidt bedre ud :P ja, det er noget bedre, men er det ikke som om jeg lige letter røven en smule inden jeg får startet løftet ordenligt?

Forresten.. Ved i hvor langt der normalt er fra stang til gulv?

Link to comment
Share on other sites

Er stadig præget af at have været syg i fredags..

Bænkpres

5 x 67kg

5 x 79kg

4 x 92kg

1 x 107kg - shit en skæv bane jeg ramte der :lol:

1 x 112kg

1 x 117kg

1 x 117kg

1 x 122kg

1 x 112kg

Hårdt ramt af sygdommen - men det bliver vel bedre igen :)

Pin presses

3 x 112kg

3 x 122kg

3 x 122kg

3 x 122kg

Dum ide, det føltes helt forkert..

Smal bænk

5 x 92kg

5 x 92kg

5 x 92kg

5 x 92kg

5 x 92kg

Military

5 x 52kg

5 x 52kg

5 x 52kg

Stille og roligt..

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning med Bundgaard, Friche og Kim.. Fik også lige hilst på Matias Petersen :D

Bænkpres

2 x 3 x 75kg

3 x 95kg

6 x 2 x 105kg

10 x 75kg

Noget bedre end igår :D

Box squat m. bands

først en masse teknik, så:

10 x 3 x 70-80kg tror jeg nok

Kim hjalp med teknikken, og det blev da vist også næsten okay til sidst :P

Dødløft

En masse på 70, 100 og 130kg.. pauserne blev utroligt korte og der var lidt fokus på teknik.. men som om koncentrationen ikke var helt intakt - og det endte med et fail på 2 x 130kg :lol:

Pulldown

3 x 8 x 110kg

Rigtig god omgang i dag.. Kæft hvor er det et dejligt sted at træne, hvor alle er utroligt venlige og hjælpsomme :D regner med at tage derud igen fredag eller lørdag, alt afhængigt af hvilken dag det bliver, træner jeg muligvis også torsdag :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share