Hvor mange gange skal jeg spise weight gainer om dagen?


newkidsontheblock
 Share

Recommended Posts

Hvor mange gange skal jeg spise weight gainer om dagen hvis jeg vil tage på? er det forsvarligt at spise det 2 gange om dagen?

lige nu tager jeg 300 ml hver aften før jeg går iseng. og jeg kan se der sker et lille fremskridt i min vægtforøgning.

hvor meget er det forsvarligt at indtage om dagen?

har vi ikke været igennem dette før?

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen der siger du er svindelmager :smile:

Forskellige svar der allerede er givet

Det afhænger jo af, hvad næringsindholdet af din gainer er. Du kan evt. se det bag på bøtten og selv beregne det.. :D
Den feder såfremt du indtager mere energi en du forbrænder ja. Hvor meget den feder afhænger af hvor mange ekstra kcal udover dit ligevægtsindtag den tilfører dig.

Jeg synes du skulle spise en sund varieret kost istedet for at bekymre dig om 2-3 gange kosttilskud er uforsvarligt. Weightgaineren skal ikke erstatte en sund varieret kost. Men hvis det er en "normal" weightgainer så er der intet i vejen med 2 gange om dagen

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

lol godt spottet.. som om jeg er en eller anden debil svindelmager som prøver at tage jer ved næsen.

Kan i ik bare svare på mit spørgsmål?

Jeg ved ikke om du er debil eller svindelmager, men det er utroligt dårlig etikette at oprette 5-6 tråde der mere eller mindre handler om det samme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share