Mit fullbody


Søren W
 Share

Recommended Posts

Hvad mener eksperterne, er der nok til baglårene i det her, der er jo ingen deciderede baglårsøvelser. (Her ville squatfather normalt komme med et svar, det gør der ikke nu :unhappy: )

Mandag

Frivend

Squat

Bænk

Rows

Laterals

Mave

Onsdag

Dødløft

Frontsquat

Pushpress

Chins

Strækkere m. vægt

Mave

Fredag

Frivend

Squat

Bænk

Rows

Laterals

Mave

Link to comment
Share on other sites

Hvad mener eksperterne, er der nok til baglårene i det her, der er jo ingen deciderede baglårsøvelser. (Her ville squatfather normalt komme med et svar, det gør der ikke nu :unhappy: )

Mandag

Frivend

Squat

Bænk

Rows

Laterals

Mave

Onsdag

Dødløft

Frontsquat

Pushpress

Chins

Strækkere m. vægt

Mave

Fredag

Frivend

Squat

Bænk

Rows

Laterals

Mave

Jeg syntes det ser fornuftigt ud. Hvis du sørger for at gå godt ned i squat/frontsquat er det fint.

Du har også dødløft med , som jo også aktiverer hamstrings i høj grad.

Link to comment
Share on other sites

Hvad synes du selv? Synes du at din bagkæde (posterior chain) halter bagud ifh. til hvor stærk den burde være?

I så fald bør hamstring/glute træning udgøre en vigtig del af din træning. Hvis ikke så klø på med squat og dødløft.

De er jo også øvelser, som rammer bagkæden. Evt. cycle konventionel med sumo dødløft. :smile:

Edited by anonymiseret-bruger
Link to comment
Share on other sites

Jeg har svært ved at vurdere om skinkerne er et svagt punkt, evt. kan jeg lave tre sæt baglårstræning hver gang med fleksion i knæleddet, det er bare det med tiden, programmet tager noget at komme igennem som det er der.

Træner du ikke i OBBC? Har de ikke en glute ham raise maskine?

Sumo deadlift beats the living shit out of my hamstrings and glutes.

Så hvis du vil ramme skinkerne HÅRDT, så roter mellem konventionel og sumo :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træner du ikke i OBBC? Har de ikke en glute ham raise maskine?

Sumo deadlift beats the living shit out of my hamstrings and glutes.

Så hvis du vil ramme skinkerne HÅRDT, så roter mellem konventionel og sumo :smile:

Der er i hvert fald en maskine der kan bruges til det, så det er en mulighed ja, kan jo fint køres sammen med mave så der spares lidt tid, måske er det løsningen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share