Damns mad...?


damn
 Share

Recommended Posts

Ville lige høre hvad i syntes om det jeg går og putter i mig selv..

Morgen mad

4 hele stykker rugbrød med kylling/kalkun pålæg 1½ liter vand

mellem

2 æbler og 2 gulerodder

middag

200gram kylling med reven gulerod blandet med rosiner og 2 doser tun 1½ liter vand

mellem

2 æbler 2 rødder :D

aften

200 gram kylling og salaten og tunen 1½ liter vand

nat hvis det bliver

det samme som aften

Grunden til at der er så meget kylling er fordi jeg har familie der arbejder på et kylling slagterig så det er billig..

Tager om aften zink, magnesium, multi, c vit, fisk olie,

Er ikke helt sikker på hvad jeg vil med min mad.. Men har vel et ønske om at tabe mig lidt.. Er lidt træt af den dunk jeg render rundt med.. Men er også virkelig glad for mit masse.. Så er ikke blevet helt enige med mig selv om hvad jeg vil endnu.. Har forresten hver lørdag må jeg æde hvad jeg lyster.. For ikke at køre sur i det andet.. Men hvad synes er det helt i skueret..??

Edited by damn
Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke selv helt ved hvad du vil, hvordan kan vi så kommentere det du spiser?

Altså det lader jo til du får masser af grønt og så proteiner fra kyllingen. Men ud over det er der jo ikke meget at sige når vi ikke ved om du vil have større muskler eller tabe dig. Når du heller ikke skriver hvor meget du træner, vejer eller hvor høj du er, så er det jo umuligt at hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke selv helt ved hvad du vil, hvordan kan vi så kommentere det du spiser?

Altså det lader jo til du får masser af grønt og så proteiner fra kyllingen. Men ud over det er der jo ikke meget at sige når vi ikke ved om du vil have større muskler eller tabe dig. Når du heller ikke skriver hvor meget du træner, vejer eller hvor høj du er, så er det jo umuligt at hjælpe.

Enig. Uanset hvad mangler din kostplan dog det sunde fedtstof - så vidt jeg kan se er det kun via tilskud du får det. Spis fx avocado, nødder, olier og fede fisk, men husk at afstemme indtaget med dit mål (som du jo så skal finde ud af hvad er).

Link to comment
Share on other sites

Ok kan godt se det er lidt mangel fuld...

Højde 185cm

vægt 104kg

fedt% omkring 20-25 stykker

Jeg træner 3 gange om ugen mandag onsdag fredag.

Mit program bygger på 8x8..

om mandagen og fredag løber jeg sprint med en kammerat 5x60 meter og om onsdagen cykler jeg 30 min på kondi bassen..

Må nok indse at mit mål er at tabe mig...

Hvad for nogen nødder er så gode og spise..? alle nødder uden salt og der ikke er ristet eller hvordan..?

Tak for jeres hjælp :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share