Skade i håndled


BrainRoid
 Share

Recommended Posts

Måske er der nogen der har prøvet noget lignende ?

Jeg har i lang tid, over et halvt år, døjet med et problem i mit venstre håndled. Problemet er, well, smerte ? Der er fuld funktionalitet i håndleddet, ingen problemer med bevægeligheden, problemet viser sig i trække øvelser, ex. db-rows ... når hånleddet belastes vertikalt, i vertikal position(den resulterende kraft er parallel med min arm), altså der 'hives' i håndleddet, får jeg fornemmelsen af at håndleddet er ved at blive trukket fra hindanden... jeg ved det lyder skørt, men der er oplevelsen, som om leddet er ved at 'seperere'..

Det kan varmes op, så det ikke er så udtalt, men jeg kan ikke slippe helt af med det... udover det, viser det sig specielt ved dumbell øvelser, øvelser som chins giver ikke anledning til problemer, dødløft en lille smule, men rows m. db's .. avs... og curls... avsavs(hjælper med barbell...)

Nogen ideer mht hvad der kan være galt, remedy ? Eller skal jeg opsøge en idræts læge... :retard: :retard:

Link to comment
Share on other sites

6 måneder er længe, BrainRoid..... alt for længe!

Jeg har haft seneskedehindebetændelse i 4 måneder, hvoraf jeg har fået behandlig i 1 måned!

Jeg fik at vide at 3 måneder var laaaang tid og at jeg skulle ha' søget behandling med det samme!

Det er dog blevet bedre, men det er ikke væk..... jo længere man går med det, jo længere tager det at komme over! :(

Link to comment
Share on other sites

ja det er lang tid, men disse småting har jo en tendens til at gå i sig selv igen.. jeg har haft lidt i skulderen, bindevævet ved pec, bindevævet ved biceps, seneskede hinde betændelse osv osv... småting der går i sig selv igen med tiden, hvis bare man passer lidt på ;) ... men denne her er sku ikke rigtig til at ryste.. irreterende, så må jeg vel få min røv til lægen,som siger "pause fra træning i 3 md."... kan næsten lige så godt finde en idræts læge med det samme... de koster bare kassen har jeg hørt....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share