iceblue - ny log


iceblue
 Share

Recommended Posts

tid til ny log...

har haft det samme program i et par måneder, og nu er det tid til at have gang i en log igen

dagens træning:

frie vægte:

incline db press:

12 kg

incline db flies:

10 kg

maskiner:

wide-grip pulldown:

40 kg

cable row:

40 kg

chest press:

37,5 kg

ab crunch:

27,5 kg

lower bag:

30 kg

leg extensions:

37.5 kg

PS: stem på Radicool i morgen! :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

okay træning idag, selvom jeg var lidt træt efter en lang dag i går med valg etc., så træningen blev den samme som i mandags

dagens træning:

frie vægte:

incline db press:

12 kg

incline db flies:

10 kg

maskiner:

wide-grip pulldown:

40 kg

cable row:

40 kg

chest press:

37,5 kg

ab crunch:

27,5 kg

lower bag:

30 kg

leg extensions:

37.5 kg

Link to comment
Share on other sites

næste gang vil jeg køre med færre gentagelser og så flere kilo på i alle øvelser - burde ikke være det store problem

dagens træning:

frie vægte:

incline db press:

12 kg

incline db flies:

10 kg

maskiner:

wide-grip pulldown:

40 kg

cable row:

40 kg

ab crunch:

27,5 kg

lower bag:

30 kg

leg extensions:

40 kg

Link to comment
Share on other sites

okay træning - da jeg først havde fået varmen - fuck det er koldt idag

dagens træning:

frie vægte:

incline db press:

14 kg

incline db flies:

12 kg

maskiner:

wide-grip pulldown:

45 kg

cable row:

45 kg

chest press:

40 kg

ab crunch:

30 kg

lower bag:

35 kg

leg extensions:

45 kg

Link to comment
Share on other sites

Hvor meget vejer du, og hvor høj er du?

Hvor lang tid har du trænet?

Hvor mange sæt og reps laver du?

:smile:

Edit: Og hvor tæt på failure løfter du?

Mangler du ikke lidt squat, bænk og dødløft?

jeg vejer ca. 60 kg og er 172 høj (lav)

jeg har trænet on/off i halvandet år - der er dog ikke sket så meget. men har fundet ud af at skal jeg blive større skal jeg spise langt mere end jeg gør, hvilket jeg har lidt problemer med :smile:

til hver øvelser laver jeg for tiden 2 sæt og med 6 gentagelser - noget jeg begyndte med idag, for at kunne klare flere kilo. har normalt kørt med 10 gentagelser, hvor de sidste 2 er svære, men i starten kører det derudaf - derfor gik jeg ned på 6 gentagelser og så kører flere kilo

kan godt tage flere kilo tror jeg, er bare lidt bange for at forstrække en muskel eller lave en forkert bevægelse -

ang. squat og bænk har jeg en aftale med Luciferase herinde fra, der lige hjælper mig igang

Edited by iceblue
Link to comment
Share on other sites

Ej, lige mine spørgsmål Mr. Big - har dog 2 mere;

Hvilket program kører du efter? Må vi se?

Er det dig på billedet? :tongue:

mit program er at jeg træner de nævnte ting og kører 2-3 sæt med hver, og er lige gået ned på 6 gentagelser for at klare flere kilo

opvarmning har jeg ikke noget af

udover mit nuværende program, skal jeg på et tidspunkt lige have db row og db kickback med igen og nok også hammer curl

og ja, måske noget mere ben træning :smile:

haha, ah, men ville da gerne kunne spille ligeså godt fodbold som ham på billedet :superman:

Link to comment
Share on other sites

nice træning, men en skam at jeg havde glemt min iPod... jeg er åbenbart den eneste i DK der IKKE har fulgt med i Forbrydelsen.... på et tidspunkt var der to fyre der snakkede om serien og lidt efter var der to andre der også blandede sig i samtalen og så stod de alle fire og snakkede løs.... hva sker der??!!! det er nok mig der er noget galt med :dry::smile:

dagens træning:

frie vægte:

incline db press:

14 kg

incline db flies:

12 kg

maskiner:

wide-grip pulldown:

50 kg

cable row:

50 kg

chest press:

45 kg

ab crunch:

30 kg

lower bag:

40 kg

leg extensions:

50 kg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

så fik jeg gang i træning igen pga eksamensopgaver efter ca 1 måneds pause. jeg fik et gavekort af en af mine gutter til gratis træning i Equinox og var dernede idag. det var nu okay. selvom jeg nu fortrækker fitnessDK, hehe

trænede lidt ben og biceps og ryg. og så fik jeg "lært" at squatte. ganske okay

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

god træning idag - rart at komme godt igang igen. der var også en fyr der kom hen og hjalp den ene gang og pressede mig til at tage lidt flere kilo, hehe

dagens træning:

frie vægte:

incline db press:

16 kg

maskiner:

wide-grip pulldown:

55 kg

cable row:

50 kg

chest press:

40 kg

ab crunch:

30 kg

leg extensions:

50 kg

Link to comment
Share on other sites

Uden at lyde for dømmende er din måde at træne på et klassisk eksempel på hvorfor der er så mange som går igang og stopper og går igang og stopper igen osv. Du laver de samme øvelser stort set HVER gang du træner og som du skriver din log virker det heller ikke umiddelbart somom du presser dig selv særligt meget. Tager jeg fejl? Du vil gerne tage noget mere masse på og skriver at du har svært ved at spise nok. Det er et problem mange har og det kræver tilvænning at proppe sig, men dit program er slet slet heller ikke sat op til de store "gains". Som jeg ser det har du et "jeg holder mig lidt igang" program og ikke andet. Hvis du virkeligt gerne vil tage mere masse på blir du nød til at variere mere og få nogel flere frivægts og basisøvelser ind i dit program(squat, bænk, dødløft, rows osv osv). Variationen i din træning er virkeligt vigtig for din krop vænner sig til din træning og kommer ikke viderer medmindre du presser den med nye øvelser og nye måder. Samtidig blir det sindsygt kedeligt at træne når man laver det samme igen og igen og igen, hvilket så resultere i at man "holder pause", som du har gjort tit ser det ud til i loggen, eller helt stopper.

Håber ikke du tar min lille opsang ille op for jeg ved jo ikke helt hvad du vil med din træning, men som du gør lige nu kan du blive ved til du blir en gammel mand uden det helt store resultat :smile: .

Bare min mening :wink:

Link to comment
Share on other sites

Uden at lyde for dømmende er din måde at træne på et klassisk eksempel på hvorfor der er så mange som går igang og stopper og går igang og stopper igen osv. Du laver de samme øvelser stort set HVER gang du træner og som du skriver din log virker det heller ikke umiddelbart somom du presser dig selv særligt meget. Tager jeg fejl? Du vil gerne tage noget mere masse på og skriver at du har svært ved at spise nok. Det er et problem mange har og det kræver tilvænning at proppe sig, men dit program er slet slet heller ikke sat op til de store "gains". Som jeg ser det har du et "jeg holder mig lidt igang" program og ikke andet. Hvis du virkeligt gerne vil tage mere masse på blir du nød til at variere mere og få nogel flere frivægts og basisøvelser ind i dit program(squat, bænk, dødløft, rows osv osv). Variationen i din træning er virkeligt vigtig for din krop vænner sig til din træning og kommer ikke viderer medmindre du presser den med nye øvelser og nye måder. Samtidig blir det sindsygt kedeligt at træne når man laver det samme igen og igen og igen, hvilket så resultere i at man "holder pause", som du har gjort tit ser det ud til i loggen, eller helt stopper.

Håber ikke du tar min lille opsang ille op for jeg ved jo ikke helt hvad du vil med din træning, men som du gør lige nu kan du blive ved til du blir en gammel mand uden det helt store resultat :smile: .

Bare min mening :wink:

du har ret :smile:

jeg er god til at "glemme" min gainer-shake, hvilket egentlig bare er et spørgsmål om at tage sig sammen. mine pauser har noget at gøre med overskud pga eksamen.

Yep, jeg er klar over at træning ska variere - jeg har lavet den om på den måde, at jeg tager færre gentagelser for på den måde at tage flere kilo.

men tak for dit indlæg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

dejligt at træne igen, eftersom jeg ikke trænede i sidste uge da jeg var syg. dog var jeg lidt træt idag, så fik ikke lige kommet igennem hele mit normale program

dagens træning:

frie vægte:

incline db press:

14 kg

incline db flyes:

12 kg

maskiner:

wide-grip pulldown:

50 kg

cable row:

50 kg

ab crunch:

30 kg

lower bag:

40 kg

leg extensions:

50 kg

leg curl:

50 kg

mavebøjninger på gulv og på bold

Link to comment
Share on other sites

god træning idag

dagens træning:

frie vægte:

incline db press:

14 kg

incline db flyes:

12 kg

db row:

20 kg

db kickback:

14 kg

maskiner:

wide-grip pulldown:

50 kg

cable row:

50 kg

ab crunch:

30 kg

lower bag:

40 kg

leg extensions:

50 kg

leg curl:

50 kg

chest press:

40 kg

mavebøjninger på bold og gulv

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share