.


TheOne-07
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Hej alle sammen.

Jeg har siden jeg var 15 (er 19 nu) trænet meget seriøst, og nåede en flot form uden brug af præperater. Uheldigvis blev jeg ramt af depression, begyndte derefter på AS og derefter begyndte jeg med stoffer, som resulterede i at jeg har fået gereneliseret angst og har nu ikke trænet overhovedet siden jeg fik det. Begyndte på AS da jeg var 18, så havde trænet seriøst i 3 år, og siden jeg fik angst har jeg ikke rørt en håndvægt (SAVNER DET! :()

Jeg har fået udleveret lykkepiller men prøver at klare mig uden dem, så har ikke rørt dem endnu. Jeg kan til tider have ubehagelige kraftige symptomer på angst dvs. trykken for brystet, ondt i musklerne, nakken osv. fordi jeg er så anspændt.

Søger råd og erfaring ang. angst og bodybuilding for jeg overvejer at komme så småt igang igen, dog uden brug af AS overhovedet, og har heller ikke rørt stoffer siden jeg fik angst. Håber nogen kan hjælpe mig!

Hvis jeg var dig ville jeg begynde på de piller.. hvor meget er det du er blevet rådet til at tage om dagen ??

tar selv de piller pga. jeg var afhængig af min styrketræning/løb og sund kost hvilket resulteret i et enormt vægttab, overtræning, smadret stort set bare min krop..

er ikke så lang tid siden så tar stadigvæk lykkepiller, og hjælper da helt sikkert.. får slet ikke nedture som jeg fik før hen. men stadigvæk er det kun en selv som kan gøre noget ved det.. man bliver nød til at losse sig selv rigtigt hårdt i røven!!

hjælper virkelig også hvis der er en, der er god at snakke med.

Men lad være med at få for ondt af dig selv, gør det kun være!

men held og lykke :bigsmile:

Edited by Fynolt
Link to comment
Share on other sites

Lykkepiller er djævlens værk. Du bliver afhængig af pisset.
Du bliver jo ikke afhængig, ellers ville man jo nok heller ikk få det af lægen vel?
Idiot. :mad:

Syntes da godt nok, at det var en dårlig tone..

Jeg vil ikke gøre mig til dommer overfor lykkepiller..

Men en ting er sikkert. At man får noget udleveret af lægen, er da under ingen omstændigheder en garanti for at det ikke kan have bivirkninger. Herunder mulighed for afhængighed..

Lykkepiller er bestemt noget man bør være varsom med.

Edited by pioneer.
Link to comment
Share on other sites

Ikke alle såkaldte lykkepiller, eller antidepressivia, er vanedannende. Det kommer meget an på hvilken gruppe de tilhører.

Den gruppe, som kan være mest vanedannende, er der opmærksomhed omkring fra din læge. Du får ikke bare udleveret et præperat som gør dig afhængig af dem fra dag 1. Som kan ske ved narkotika.

Prøv at tale med din læge om dine bekymringer, for det er jo ikke uden grund at du har fået tilbudt medicinen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share