Giv mig nogle resultater fra DM bænk


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

Glem det Klaus, du var ikke engang til stede igår, så lad være med at udtal dig om det! og jeg er da bedøvende ligeglad om du kender alle dommerne, det ændrer da ikke på en døjt!! vi kan tage den over PM eller så må du snakke med Helge så vidt jeg forstod var han vidst ikke tilfreds med kvaliteten igår

Og jeg kan ikke se jeg "sviner" nogen til, jeg skriver at der ikke blev dømt fair igår BASTA!! har intet at gøre med at svine nogen til så vågn nu op

Jeg siger ikke du tager fejl. Jeg siger ikke du har ret. Jeg beder dig blot om at bakke dine anklager op med noget mere information.

Men det er svært at debattere med nogen, der bliver så kællinge-sure...

Link to comment
Share on other sites

Jeg siger ikke du tager fejl. Jeg siger ikke du har ret. Jeg beder dig blot om at bakke dine anklager op med noget mere information.

Men det er svært at debattere med nogen, der bliver så kællinge-sure...

kællingesur??? du skriver jeg bare slynger noget ud i det blå, uden at ha været til stede igår, jeg skriver til dig at hvis du vil ha uddybning så skriv en PM jeg gider ikke skrive mere her, da mange folk læser med og jeg skulle da gerne selv kunne få noget godkendt i fremtiden uden der er en der måske underkender mine løft fordi han synes jeg er en idiot

Nu vil jeg ind til byen og spise en bøf.

så du må hygge dig

Link to comment
Share on other sites

flot indlæg, og hvem er du så??

Rolig nu, Lænkehund Pusterør. Selvom jeg ikke var til stedet, kan jeg sagtens forestille mig hvad du mener, men det ændrer ikke på at din tone er unødvendigt hård pt. :smile:

Du må forøvrigt meget gerne sende mig en PM med lidt info. Skal nok lade være med at sladre :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share