Trænings hul(e) på nørrebro? Med håndvægte over 45kg...


Underwear
 Share

Recommended Posts

Ja så flytter man igen :dry:

Nu går turen til nørrebro.

Centerguiden kan desværre ikke rigtig hjælpe.

FitnessDK (den lige ved stationen) som før hed HardWork hvor jeg ellers har trænet før (da jeg boede på frederiksberg), har nedgraderet deres vægte, så kan ikke rigtige bruge fitnessDK til noget :mad:

Jeg skal bare bruge et sted der har håndvægte over 45kg og gerne squat rack eller noget der ligner så man kan squatte.

Stedet skal ligge inde for cykel afstand fra lundtoftegade, da jeg har planer om morgen træning.

Kom med alle de små huler I kender - i, på og omkring nørrebro.

(til ak thor folket, jeg bliver ved med at være medlem i ak thor så længe jeg har bil. og det har jeg forhåbentlig længe endnu :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

Er power studio det eneste alternativ til fitnessDK osv på nørrebro (eller tæt på)?

Jeg mener jeg hørte om noget der hedder eller hed MK eller KM eller sådan noget i den stil. Som lå ved noget karate, men jeg har ikke kunne finde den eller noget der lignede :dry:

Ellers bliver det power studio, så må jeg bare tage turen til AK thor de dage jeg vil tage morgen træning :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share