Resultater


Ethan Hunt
 Share

  

26 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hej alle!

Hver gang jeg logger på mol og ser under en tråd, som jeg er meget interriseret i, finder jeg ikke nogen opdateringer<_<

Ærgeligt! For det er sku ellers et godt spørgsmål den er baseret på.

Så nu jeg er i gang, så kunne man jo godt lave en lille poll ud af spørgsmålet, som går ud på HST resultater! TADA!

Som ham der lavede den tråd jeg snakker om, skrev (kan ikke huske hvad han hed for jeg har noget der kunne minde om alzheimers :rolleyes: )

Ikke mere teoretisk bavl, må vi så få noget resultater på bordet!

Resultater = muskelvækst

Mvh Ethan Hunt

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Hvad mener du med bedre resultater med HST? Er det i forhold til andre sytemer eller bare bedre resultater end før påbegyndelse af HST?

Mangler der ikke en hverken/eller mulighed selvom man træner HST?

Link to comment
Share on other sites

Hej Voravong

Ja ok.. pollen gik lidt hurtigt... mennesket burde næsten være født med benene først så travlt har vi :mandance: :w00t:

Jo jeg overvejede kort en hverken/eller mulighed mht. Resultater med HST, men da jeg selv kører det, men først lige er begyndt. Er det jo nok lidt svært at se forandringer fra normalt p.t.. men en, "tjah... det kører sku som det plejer"- mulighed... kunne jeg vel nok have lavet.. Meeeen den vil nok igen blive udfyldt for meget af nybegyndere i HST som mig selv...

Med bedre/ringere resultater, med HST. Mener jeg i forhold til det man plejer at træne. (split program, HIT, hva ved jeg...)

Kort sagt prøver jeg kun at finde ud af en ting med denne poll.

HST, virker det nu også i praksis??

Hvis jeg så ville have haft det procentvise resultat skulle jeg godtnok have undladet "træner det ikke" svar muligheden...

Den var tiltænkt de som er kommet langvejs fra, og ikke træner HST, også skulle have noget at klikke på... Der er nu ikke noget som nogle dugfriske statestikker om morgenen :D

Mvh. Ethan Hunt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share