High protein mad


MaximusMaximus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

200-250 g protein om dagen :blink: Det er de færreste som kræver så meget protein.

Så længe der ikke ligger noget videnskabeligt der dokumenterer at det ikke har en gavnlig effekt med et højt protein indtag vil folk selvfølgelig gå efter det for at opnå bedre resultater. Jeg indtager selv over 300g protein dagligt.

Link to comment
Share on other sites

Så længe der ikke ligger noget videnskabeligt der dokumenterer at det ikke har en gavnlig effekt med et højt protein indtag vil folk selvfølgelig gå efter det for at opnå bedre resultater. Jeg indtager selv over 300g protein dagligt.

Øhm... det er der... meget endda... OG det har været citeret mange gange... Jeg kan henvise til "clinical sports nutrition". Det interessante er nok nærmere om det kan påvises at der er en negativ virkning ved det.

Link to comment
Share on other sites

Øhm... det er der... meget endda... OG det har været citeret mange gange... Jeg kan henvise til "clinical sports nutrition". Det interessante er nok nærmere om det kan påvises at der er en negativ virkning ved det.

Hmm det må være gået forbi min næse... det må jeg hellere læse op på.

Link to comment
Share on other sites

Og endnu bedre med Skyr yoghurt.. :wink:

MS Plain Skyr

Ingredients:

Nutrition information %RDS

Energy 259,0 kJ 61,0 kkal

Protein 11,5 g

Carbohydrate 3,3 g

Fat 0,2 g

Vitamin B-2 0,20 mg 13 % RDS

Phosphor 163,0 mg 21 % RDS

Calcium 110,0 mg 14 % RDS

Den er over dobbelt så høj i protien end græsk yoghurt eller alm. youghurt, dog er den lidt højere i kcal..

Ved du hvor man kan købe skyr? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share