VANITY'S FAIREST


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rehab FB Onsdag aften i Bogen

Uge X

Bench + Pullups/Chins

3 sæt

F SQ + See Saw Press

3 sæt

Laterals + Crunches + Hypers

3 sæt

plus et enkelt sæt DB Press

----------------

For lidt mad - ingen kondi - og en stribe supersets sendte mig moderat til tælling. Nåede at få antræk til spændingshovedpine - men undgik at blive ramt for alvor.

Tøffede hjem, hvor maden stod klar på bordet - kastede mig straks over maden, selvom jeg var svimmel i ca 5 - 10 minutter.

Jeg er ellers kommet op på hesten igen. Har måske lagt lidt vel hårdt ud - har været noget blæst efter arbejde. Men på den positive side, så er jeg nu kommet ned under den vægt jeg nåede ned på, før jeg blev syg. Low carb siden i mandags, plus tre dage med et par Hot Rox om morgenen -> så er der gang i toillettet.

Dagsvægt 114,7 - minus 8,9kg i alt - det er en tangering af den vægt jeg nåede ned på ved min forrige diæt, der som bekendt mislykkedes.

Går iø. og tygger på om jeg måske skal gå i gang med at træne FB hver anden dag - altså ca 3½ gang om ugen. Måske med en masse supersets. Jeg tror jeg har det med programmer, som DBM har det med træning - jeg kan overhovedet ikke finde ud af at bestemme mig.

Link to comment
Share on other sites

Går iø. og tygger på om jeg måske skal gå i gang med at træne FB hver anden dag - altså ca 3½ gang om ugen. Måske med en masse supersets. Jeg tror jeg har det med programmer, som DBM har det med træning - jeg kan overhovedet ikke finde ud af at bestemme mig.

Hvad er FB? er det Fullbody?

Skal du træne på søndag?

Link to comment
Share on other sites

Hey Jens,

Kom lige til at kigge forbi! FUCK du er blevet stærk! FUCK du er blevet stor! Held og lykke med at nå nipsestørrelse! :wink:

Hey mr. Landau,

Well, der er jo i hvert fald sket en del, siden jeg så dig første gang i USG (tror jeg det hedder) Jeg har sågar haft nået et punkt hvor jeg så småt begyndte at gøre mig overvejelser om det ikke var blevet lidt vel meget. Så der kan man bare se.... Men når jeg engang er blevet et nips er der nok ikke meget hard core leee' maaa' tilbage. Hvis ikke der er bare moderate cuts, så kan det sgu også være ligemeget. Du er jo faktisk en inspirationskilde på det punkt.

Link to comment
Share on other sites

Bryst, Skulder og Abs

Mandag Uge 1

Bænk

10@105

10@105

9@105

....neeeej - minus power.

Chest Dips

8@BW+5

9@BW+5

8@BW+5

Laterals + Seated DB Press

10@12 + 10@22 (uden rygstøtte - hårdt)

10@12 + 10@22 (med rygstøtte)

10@12 + 10@22 -

Serratus + Leg Raises + Crunches

10@BW+10/15 + 8@BW + 10@BW

10@BW+10/15 + 8@BW + 6@BW

...færdig i maven, så skippede tredje runde

herefter

Treadmill

15 min - 5,1 kmt 12 grader

...uendelige femten minutter - ZZzzzZZzzZZz

------------------

Wauw - Jens løfter vægte :blink:

Har lavet et nyt 'Jeg-er-dårligt-konditioneret-og-har-brug-for-at-komme-i-gang'-program!!! Det er pretty low volume og jeg burde have energi til at dyrke noget moderat cardio efter hvert pas. Vægttabet er nemlig stall'et alt for meget. Jeg ved godt at det er meget low volume - men som sagt: jeg SKAL i gang. Så jeg må bygge nede fra!

Dagsvægt 114,7 :nonono:

Program.doc

ps. februar er en mørk og kold skod måned - hårdt for humøret :unhappy:

pps. beklager at det er ren tude-log

Link to comment
Share on other sites

DING DONG

I dag er første delmål er kommet i hus - minus 10 kilo på decimalen :banana:

Ryg & Ben

Onsdag Uge 1

Chins

3@BW

8@BW+5

8@BW+5

...forpustet

Pullups

5@BW+5

5@BW+5

...forpustet

Leg Press - Venstre

Det gik slet ikke - venstre knæ sagde fra

Front SQ

10@60

10@90

10@90

...møgforpustet

Seated Rows

10@91

10@104

10@113

DB Rows

5@57½

5@57½

...erstatning for Rack Pulls

herefter

Treadmill

15 min - 5,1 kmt 12 grader

...et blegt ellipseformet udråbstegn badet i sved.

------------------

Træningen glippede i går - så måtte det blive i dag i stedet. Endnu engang havde jeg fået for lidt indenbords i løbet af dagen og var helt kvæstet under hele træningen. Var flere gange så forpustet at jeg måtte lægge mig på en bænk for at få vejret - og styrke var der intet af. Jeg har nok tendens til at lægge i et lidt for stort underskud, når nu jeg tager på gefühl.

Ryggen og knæet var ikke til træning i dag - så Leg Press og Rack Pulls måtte desværre udgå af programmet.

Hvis der andre derude, der også forsøger at smide nogle kilo - så er den her Blog måske interessant. Han skriver godt og så har han opnået et meget imponerende vægttab. Om ikke andet så er den interessant alene på grund af hans morphede billede på forsiden.

Link to comment
Share on other sites

Bryst, Skulder og Triceps

Torsdag Uge 1

Incline Smith Press

10@20

10@50

10@70

10@70

10@70

DB Bench Press

8@38

9@33

10@33

Laterals

10@12

10@12

10@12

Military

10@40

10@40

10@40

...ryggen knager :dry:

CG Bench

10@60

ca 8@90

Tri Dips

9@BW

herefter

Treadmill

15 min - 5,1 kmt 12 grader

...Kedeligt indtil der kom CL-goal show :bigsmile:

------------------

....oh no - jeg er blevet ramt af essensen-syndromet, men jeg er bare ikke hakket i granit :cry: ....må hellere styre tankerne over på noget andet end styrken.

DBM: :smile: THX Havde jeg haft dig med på sidelinjen til hver træning, så var det sikkert nået for en måned siden :cool:

TM: Ahhh... Det holder ikke i den virkelige verden :nonono:

Granit: Yessir - jeg forsøger jeg forsøger.

Krums: Nopes - det gider jeg ikke endnu. Om 5-10 kilo, så er det nok en anden sag.

Link to comment
Share on other sites

Ryg, Guns & Diverse

Lørdag Uge 1

Pulls to Chest

10@60

10@80

10@80

9@80

T-Bar + Rear Laterals

10@70 + 10@12

10@70 + 10@12

10@70 + 10@12

Reverse Curls

10@40

10@40

10@40

DB Hammers

10@18 - alternating

10@20

10@24 - for tungt

Calf Raises + Maskin Crunches

3 løse super sets

Skippede trædemøllen i dag - må går en tur i det virkelige liv senere i stedet.

------------------

Vågnede med hovedpine i dag. Var nedtrykt og henladt til mig selv i går aftes og det blev desværre ikke rigtigt til noget aftensmad - i stedet røg der en del tilfældig slik ned i svælget. Måske var det derfor, at jeg vågnede med hovedpine?! Anyways - vægten glider fortsat nedad.

Det var så slut på programmets uge 1. Havde iø. hyggeligt selskab af Rall i dag¨:)

Link to comment
Share on other sites

Bryst, Skulder og Abs

Mandag Uge 2

Bænk

10@70

6@120

6@120

6@120

5@120

Chest Dips

8@BW+10

8@BW+10

10@BW+10

Laterals + Seated DB Press

6@20 + x@20

6@20 + 8@33

6@20 + 6@33

6@20 + x@20 stående

...de 33 er for tungt for lænden

Serratus + Leg Raises + Crunches

2 runder

...nok engang færdig i maven, så skippede tredje runde

------------------

Droppede igen trædemøllen - ellers ganske fornuftig træning. Måske går jeg en tur efter a-maden.

Spiste en masse carbs i går (bl.a. en stor pose slik i forbindelse med There Will Be Blood - som ikke var helt så fængslende som jeg havde håbet, men Daniel Day Lewis var om ikke andet outstanding) De carbs fik lige vægten til stige med 1,7 kilo - yikes - men de er selvfølgelig væk igen meget snart. Ja, det er sådan nogle spændende tanker jeg går rundt med.

ESS>>> Det er noteret :superman: Men træls er det nu at jeg trykkede en 10'er med 120 uden at køre mig helt ud, når jeg må kæmpe for at få en 6'er i dag. Men det er selvfølgelig ligemeget - det klart :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ryg & Ben

Tirsdag Uge 2

Front SQ

...lidt alm sq m 85 som opvarmning

6@85

6@90

6@100

6@100

...det var vist lidt for billigt sluppet.

Chins

6@BW+10

6@BW+10

Pullups

3@BW+10

3@BW+10

3@BW+10

Seated Rows

6@114

6@114

6@114

6@114

Rack Pulls

...lidt opvarmning

3@200

6@200

6@200

...uden magnesium gik det ikke

herefter

Treadmill

15 min - 5,1 kmt 12 grader

------------------

Fin træning med TM

Link to comment
Share on other sites

Bryst, Skulder og Triceps

Torsdag Uge 2

DB Bench Press

10@28

4@38

---

5@57½

5@57½

6@47½

6@47½

Incline Smith Press

2@90 + 5@90 ...måtte lige fjerne et par skiver fra stativet

6@90

6@80

6@80

Laterals

6@20

6@20

6@20

6@20

Skulder-maskine

6@60

6@60

6@60

...hele stakken

Military

6@40

Tri Dips

10@BW

10@BW

12@BW

herefter

Treadmill

15 min - 5,2 kmt 12 grader + 3 runder a 15 push ups + 20 BW Squats (en runde hver 5 minut)

------------------

Kanon træning. Straffede mig selv med marginalt højere fart på trædemøllen blandet med nogle circuits - fordi jeg spiste noget brød på Konya Kebab, Nørrebrogade, frokost med en kammi. Det fungerede ret godt. Og det smagte også godt..

Byttede rundt på de 2 første øvelser i passet - skulle se om jeg kunne trykke de største dumbells. Det gik lige akkurat.

Dagsvægten er 112,7 - laveste hidtil og nu faretruende tæt på minus 11 kilo. Dermed bliver februar tabet nok på 3 kilo. Ikke så godt som forhåbet - men det er til at leve med, nu hvor der kom lidt sygdom i vejen og en hel uge hvor pauseknappen var trykket ind.

I øvrigt så har jeg nu ferie i en hel måned - reelt set er jeg fritstillet fra det gamle job. Ferie frem til april, hvor jeg starter i et nyt job - i samme firma. NICE.

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Ryg minitræning med Snowball i Gotha

Søndag Uge 2

Pulluos

7x5@BW

Cleans

2x5@70

B.O.R

3x12@70

------------------

Træning udenfor program. Jeg har købt en afbudsrejse til Phuket - tager alene afsted på onsdag. Er væk i 15 dage. Vil forsøge at finde et hotel med muligheder for fitness så jeg kan træne lidt under ferien. Men diæt og program er selvsagt det næste stykke tid.

Diæten har medført et vægttab i februar på 3,1 kg. 2 cm fra maven og ½ cm fra overarmen. Tror jeg poster lidt mere detaljeret senere - men nu skal jeg til familiefrokost :-)

Link to comment
Share on other sites

Bryst og Skulder - pre ferie

Tirsdag aften i Bogen

Bænk

bla. 2x3@130

Inc DB Press

Bl.a.

8-10@47½

2x5@57½

Chest Dips + Flyes maskin + Laterals

3 omgange

Laterals

2 sæt - sidste down the rack

------------------

Alt er standby - program og diæt.

Fik dog trænet i dag og i morgen står den på ryg - før jeg flyver afsted sent om aftenen.

Link to comment
Share on other sites

Ryg og Biceps - pre ferie

Onsdag eftermiddag i Bogen

BOR

2x12@80

Chins + Seated Rows

x@BW + x@114

x@BW + x@114

Rear Laterals

3 løst sæt med 14 kg

Hammers og reverse curls

blah

------------------

Lyntræning. Hverken motiveret for træning eller ordentlig kost. 5 timer til check in :sun: ....og jeg har endnu ikke fået pakket :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share