24 timers Spinning Marathon i FitnessX Randers


spinningstøsen
 Share

Recommended Posts

Traditionen tro så kører vi endnu engang 24 timers Spinning Marathon i Randers... :superman:

Fra lørdag den 5. april 2008 kl. 12.00 til og med søndag den 6. april 2008 kl. 12.00 kører vi for fuld pedal i den store sal, hvor der i år bliver plads til 25 BodyBike Open cykler... :w00t:

Bindende tilmelding og betaling til dette års marathon starter fredag den 1. februar 2008 kl. 08.00 - er du klar til at stille hold ??? det er vi i Randers... Pris pr. deltagere er kr. 225, incl. fuld forplejning... :4thumbup:

Går du med drømmen om at undervise til vores marathon, så send et par ord om dig selv på [email protected] - måske er du lige den vi står og mangler....

VEL MØDT til såvel nye som gamle deltagere i år 2008 !!!

Med venlig hilsen Jette & Søren FitnessX Randers

post-7447-1199438446_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej PowerBaby,

Jamen, vi glæder os da også helt vildt til at give den gas igen igen.... og mon ikke FitnessX i år selv stiller med 4-5 hold?

Vi er ved at blive kimet ned af folk, som gerne vil tilmelde sig, men men men... det er altså først fra den 1. februar 2008 kl. 08.00 man kan tilmelde sig selv og sit hold på [email protected] efter først til mølle princippet... ikke på telefon - kun på mail..

Du må snart se at komme op i gear igen... Du er savnet på vores mange hold... :bigsmile:

Hilsen fru FitnessX

Link to comment
Share on other sites

Hej PowerBaby,

Jamen, vi glæder os da også helt vildt til at give den gas igen igen.... og mon ikke FitnessX i år selv stiller med 4-5 hold?

Du må snart se at komme op i gear igen... Du er savnet på vores mange hold... :bigsmile:

Hilsen fru FitnessX

Jeg savner det også meget, men jeg har været nødt til at plukke noget tid ud af kalenderen til mig selv.... og der er sket meget på den tid... men mon ikke jeg dukker op igen en dag ? :4thumbup:

Kører Søren stadig nogle seriøse spurter til Sandstorm ? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: NEDTÆLLINGEN ER GÅET I GANG

Imorgen kl. 08.00 lukker vi op for tilmeldingen på [email protected] efter først til mølle princippet

- og I vil få svar tilbage efter kl. 13.00 mht. registrering af hold m.m.

Sidste år må vi desværre takke nej til flere hold, fordi de var for sent ude - så op på dupperne - klar - parat - start...

Vi kan næsten ikke vente.... :blink:

Fru FitnessX

Link to comment
Share on other sites

:innocent: Skulle du gå med en lille drøm om at undervise til vores 24 timers marathon,

så skriv et par ord om dig selv - og send dem på [email protected] - hvem ved, måske

sidder du så i sadlen den 5. og 6. april 2008.... :w00t:

8 instruktører fra FitnessX har allerede meldt sig under fanen - så hvad venter du på ??? :bigsmile:

Fru FitnessX

Link to comment
Share on other sites

:innocent: Skulle du gå med en lille drøm om at undervise til vores 24 timers marathon,

så skriv et par ord om dig selv - og send dem på [email protected] - hvem ved, måske

sidder du så i sadlen den 5. og 6. april 2008.... :w00t:

8 instruktører fra FitnessX har allerede meldt sig under fanen - så hvad venter du på ??? :bigsmile:

Fru FitnessX

Hey

Jeg skal nok komme og undervise i et par timer hvis det skulle være :devil: , jeg har pt ikke nogle andre til at stille hold med, men jeg skal nok være der :bigsmile:

Hilsen

Kristian

Link to comment
Share on other sites

Hey

Jeg skal nok komme og undervise i et par timer hvis det skulle være :devil: , jeg har pt ikke nogle andre til at stille hold med, men jeg skal nok være der :bigsmile:

Hilsen

Kristian

Hej Kristian,

Det lyder bare godt... det kan jo være, at vi kan "smide dig" på hold med et par gæve jyder.... ha ha ha...

Fru FitnessX

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så er det ved at være sidste chance for at deltage i dette års 24 timers Marathon Spinning i FitnessX Randers.

Der er kun få cykler tilbage - så har du ikke fået dig meldt til, ja, så er det sidste chance - vi lukker helt ned for tilmelding fredag den 29. marts 2008.

Mange har valgt for 4. gang at bakke godt op omkring vores 24 timers, men også nye deltagere har fundet vej. Vi glæder os til at se alle, såvel nye som gamle ansigter....

Mvh. Fru FitnessX

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: U D S O L G T !!!

Så er der ikke flere ledige cykler til dette års 24 timers Marathon i FitnessX Randers,

MEN der er stadig en mulighed for at køre en instruktørtime eller to...

Info vedr. betaling er sendt ud til de pågældende holdkaptajner - og nærmere info vil følge efter weekenden

mht. indkvartering m.m.

Instruktørlisten vil blive givet FRI ca. 8-14 dage før arrangenmentet.

Vi samler i år penge ind til hospitalsklovnen Lulu på Børneafdelingen på Regionshospitalet i Randers.

Med venlig hilsen

Fru FitnessX

post-7447-1204189258.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

:w00t: SÅ for Søren - vi har fået 2 stk. afbud til dette års marathon spinning, så der er 2 cykler ledige efter først til mølle princippet. Skriv hurtigst muligt på [email protected] - hvis du og dine venner skulle have en ustyrlig lyst til at køre et 24 timers marathon spinning.

mvh. Fru FitnessX :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share