24 timers Spinning Marathon i FitnessX Randers


spinningstøsen
 Share

Recommended Posts

Listen er sendt til de respektive holdkaptajner, men okay så...

HER ER DEN SÅ - INSTRUKTØR LISTEN

- dog med forbehold for ændringer...

24 timers Spinning Marathon instruktør oversigt 2008

12.00-13.00 Søren Rosenkilde, FitnessX

13.00-14.00 Anders Laursen, FitnessX

14.00-15.00 Per Pedal, FitnessWorld

15.00-16.00 Jette Rosenkilde, FitnessX

16.00-17.00 Kristian Tandrup, FitnessDK

17.00-18.00 Pia Dyrbye, RGF

18.00-19.00 Henrik Tusse Thomsen, FitnessX

19.00-20.00 Kim Dyrbye, FitnessX

20.00-21.00 Pia Dyrbye, RGF

21.00-22.00 Tommy Olsen, FitnessX

22.00-23.00 Kim Dyrbye, FitnessX

23.00-24.00 Morten Mehl, Firmasport Sæby

24.00-01.00 Kim Dyrbye, FitnessX

01.00-02.00 Jette Rosenkilde, FitnessX

02.00-03.00 Nicole Pedersen, FitnessWorld

03.00-04.00 Kristian Tandrup, FitnessDK

04.00-05.00 Adde, FirmaSport Sæby

05.00-06.00 Tommy Olsen, FitnessX

06.00-07.00 Søren Rosenkilde, FitnessX

07.00-08.00 Per Pedal, FitnessWorld

08.00-09.00 Jette Rosenkilde, FitnessX

09.00-10.00 Henrik Tusse Thomsen, FitnessX

10.00-11.00 Nicole Pedersen, FitnessWorld

11.00-12.00 Søren Rosenkilde, FitnessX

Med forbehold for ændringer…..

Vi glæder os - kan næsten ikke vente....

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: SÅ ER DET IMORGEN, AT FITNESSX RANDERS FOR 4. GANG LIGGER LOKALER TIL 24 TIMERS MARATHON....

- og vi aflyser ikke.... undskyld Bobby - kunne ikke lade være... bob bob...

Synd for Jer, der ikke kom med i år, fordi I satsede på DGI Marathon, men vi kan desværre ikke tage flere ind.... :blush:

Vi glæder os helt vildt - og det kan bare ikke blive lørdag hurtigt nok.... :w00t:

Sædvanen tro, vil vi allerede i løbet af lørdag eftermiddag starte en lille dagbog rundt om dette års marathon...

VEL MØDT TIL JER ALLE !!!! :laugh:

Edited by spinningstøsen
Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:1000 tak for opbakningen til dette års 24 timers marathon spinning, fantastisk at I bare bliver ved og ved....

Efter en god nats søvn er både hr. og fru FitnessX ved at vågne op igen mere eller mindre ømme i hele kroppen... men sikken en oplevelse endnu engang.... Dejligt at se Jer alle svede og tage kampen op - også ud på de små timer, hvor X-factoren godt kan sive lidt ud - og man bare tænker - Åh nej... hvad laver vi her ???

Til Jer som kørte mellem 1 og 2 om natten vil jeg bare sige - 1000 tak for kampen både fysisk, men så sandelig også stemme mæssigt... I gjorde en kanon indsats for at vække jeres holdkammerater med sang og musik i bedste X-factor stil.. Godt kæmpet.

Jeg er ved at gøre det hele op - og pt. ser det ud som om, at der bliver næsten 6.000, til vores lille hospitalsklovn LULU - så igen godt kæmpet, godt kørt - det var det hele værd... stående som siddende... av av...

Husk nu i år, at få alle jeres dejlige billeder lagt op, så vi alle kan få glæde af dem... :w00t:

Tak for godt selskab - og tak for kampen !!!

Fru FitnessX

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:1000 tak for opbakningen til dette års 24 timers marathon spinning, fantastisk at I bare bliver ved og ved....

Efter en god nats søvn er både hr. og fru FitnessX ved at vågne op igen mere eller mindre ømme i hele kroppen... men sikken en oplevelse endnu engang.... Dejligt at se Jer alle svede og tage kampen op - også ud på de små timer, hvor X-factoren godt kan sive lidt ud - og man bare tænker - Åh nej... hvad laver vi her ???

Til Jer som kørte mellem 1 og 2 om natten vil jeg bare sige - 1000 tak for kampen både fysisk, men så sandelig også stemme mæssigt... I gjorde en kanon indsats for at vække jeres holdkammerater med sang og musik i bedste X-factor stil.. Godt kæmpet.

Jeg er ved at gøre det hele op - og pt. ser det ud som om, at der bliver næsten 6.000, til vores lille hospitalsklovn LULU - så igen godt kæmpet, godt kørt - det var det hele værd... stående som siddende... av av...

Husk nu i år, at få alle jeres dejlige billeder lagt op, så vi alle kan få glæde af dem... :w00t:

Tak for godt selskab - og tak for kampen !!!

Fru FitnessX

Sådan Jette og Søren!

I gjorde det igen, og personligt mener jeg endnu bedre end sidste år.

Jeg tror godt, jeg kan sige tak for et kanon arrangement på vegne af os alle fra Sæby - Vi glæder os allerede til næste år.

Var det ikke en ide, at melde ud allerede nu, hvilken weekend I vælger, så kan andre jo allerede nu, vælge at holde snuden væk der :4thumbup:

Well Done !

Bigdane

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share