Følelsløse fingre samt ukontrolleret motorik i venstre arm efter OHS


Achilles
 Share

Recommended Posts

Ja som det står i overskriften er mine fingre i venstre hånd gået hen og blevet følelsesløse efter at have trænet overhead squat, for at gøre det værre er min motorik i armen også stærk forværret.

Hvis jeg prøver at gribe efter et objekt der står foran mig, med venstre arm rammer jeg ca 5 cm ved siden af til venstre hele tiden, jeg er nødt til at fokusere på at tage objektet.

WTF :crazy:

Jeg kan mærke at min venstre albue er blevet strækt virkelig godt ud under ohs, kunne det tænkes at der sidder en nerve i klemme ??

Nogen der har oplevet noget i samme stil ??

Link to comment
Share on other sites

Ja som det står i overskriften er mine fingre i venstre hånd gået hen og blevet følelsesløse efter at have trænet overhead squat, for at gøre det værre er min motorik i armen også stærk forværret.

Hvis jeg prøver at gribe efter et objekt der står foran mig, med venstre arm rammer jeg ca 5 cm ved siden af til venstre hele tiden, jeg er nødt til at fokusere på at tage objektet.

WTF :crazy:

Jeg kan mærke at min venstre albue er blevet strækt virkelig godt ud under ohs, kunne det tænkes at der sidder en nerve i klemme ??

Nogen der har oplevet noget i samme stil ??

Hvis det ikke går væk inden mandag, så sørg lige for at få det undersøgt hos lægen. Men det lyder helt klart som der er nogle nerver der er påvirket. Om det så er din albue, skulder, er ikke til at sige, uden en grundig klinsk undersøgelse.

HAr du andre symptomer end dem du har beskrevet her ?. Hovedpine eller andet ?

Link to comment
Share on other sites

Nej ikke andet end dem jeg allerede har beskrevet, men følelsesheden i fingrerne er ved at tø op, så nu er der istedet en underlig snorren og prikken som om de sover..

Har prøvet det en gang før men det gik over af sig selv efter noget tid, 3-4 dage så vidt jeg husker korrekt.

Men det er bare skide træls for det påvirker mange ting, så som at skrive på keyboard.

Link to comment
Share on other sites

undskyld hvis jeg lige kapre tråden, men jeg har også haft et problem. ved ikke om det er pga OHS som jeg også er begyndt på fornyligt, men har fået den ondeste hovedpine hver gang jeg anstrenger mig, blev endda nødt til at afbryde et samleje pga det (ja det er nedern!) og det føles som en pulsåre der bare banker i mit baghovede/nakke. men sys det er mærkeligt, for hvordan kan den være havnet der? har engang hørt om at man udvikler flere blodåre, jo bedre form man kommer i? ville lige høre med jer før jeg går til lægen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share