Æggesnaps


Løbekvinden
 Share

Recommended Posts

Okay, men hvis nu at I dyrker masser af motion hver dag og forbrænder masser af kalorier, vil det så være ok med en lille æggesnaps? Eller hvad spiser I ellers hvis den søde tand skulle melde sig?

Der står på sukkerposen, at der er o g fedt, men selvfølgelig er det rigtigt at der er en hel del kcal, det kan jeg godt se :cool:

Link to comment
Share on other sites

Okay, men hvis nu at I dyrker masser af motion hver dag og forbrænder masser af kalorier, vil det så være ok med en lille æggesnaps? Eller hvad spiser I ellers hvis den søde tand skulle melde sig?

Der står på sukkerposen, at der er o g fedt, men selvfølgelig er det rigtigt at der er en hel del kcal, det kan jeg godt se :cool:

Så længe du er i kcal underskud kan du sagtens spise slik og samtidig tabe dig :smile: At der som regel er mange kcal i slik gør selvf at det er så sværere at være i kcal underskud.

Postworkout ville en æggesnaps nok have sine fordele! (Uden at tænke på salmonellafaren)

EDIT Eller måske lidt Kandis, en iskagebåd, eller nogen brystkarameller ha ha :laugh: Fuck hvor er Æggesnaps dog en old school treat!!

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Okay, men hvis nu at I dyrker masser af motion hver dag og forbrænder masser af kalorier, vil det så være ok med en lille æggesnaps? Eller hvad spiser I ellers hvis den søde tand skulle melde sig?

Jo, det hænder da at der lige ryger en plade Lindt i perioder hvor gashåndtaget er i bund :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg guffer, så laver jeg tit noget æggesnask af, past. ægge hvider og whey - men det er ikke for hvem som helst - det er så sødt og snasket det NÆSTEN er klamt.

Ellers så guffer jeg i noget proteinpulver, har efter 10 års ammino-gnaskning, fundet noget der for mig smager bedre end slik - en af de mærker jeg bruger til netop dette smager faktisk totalt som æggesnaps når det mixes i lidt skummetmælk - men det kan jeg desværre ikke nævne med navn herinde - det er heller ikke tilladt at sælge herhjemme fordi det indehold en IMO totalt ligegyldig enzymblanding med lactase i. Bruger osse banan og chokolade whey fra bodylab og chokoladen fra getbig, som osse smager super lækkert IMO - eller bodylabs suppro soja med jordbær MUMS....

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

Når jeg guffer, så laver jeg tit noget æggesnask af, past. ægge hvider og whey - men det er ikke for hvem som helst - det er så sødt og snasket det NÆSTEN er klamt.

Ellers så guffer jeg i noget proteinpulver, har efter 10 års ammino-gnaskning, fundet noget der for mig smager bedre end slik - en af de mærker jeg bruger til netop dette smager faktisk totalt som æggesnaps når det mixes i lidt skummetmælk - men det kan jeg desværre ikke nævne med navn herinde - det er heller ikke tilladt at sælge herhjemme fordi det indehold en IMO totalt ligegyldig enzymblanding med lactase i. Bruger osse banan og chokolade whey fra bodylab og chokoladen fra getbig, som osse smager super lækkert IMO - eller bodylabs suppro soja med jordbær MUMS....

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

Mht. om noget feder eller ej, så er det et underligt og ubrugeligt begreb. Man kan tabe sig på en diæt bestående kun af smør, og blive tyk selvom man ikke spiser andet end grøntsager, det handler 100% om hvor meget man spiser. Indtager man flere kalorier end man bruger tager man på, og vice versa, så nej, æggesnaps "feder" ikke, men der er mange kalorier i og det er flydende, så det er relativt nemt at indtage meget af det, så hvis man er ude på at tabe sig bør man nok ikke slukke tørsten i det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share