Forklar lige DETTE


Jenslyn17
 Share

Recommended Posts

Jeg tror sgu ikke du sætter nogens pis i kog.

Jeg fatter simpelthen ikke den paniske skepsis overfor kontrollerede fødevarer. Det må være nedtur at bekymre sig om sådanne ting konstant. Jeg kunne forstå angsten hvis vi boede i en banan-stat men i DK giver det ingen mening for mig. Men hver sin fetich :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så fik man sku' da ellers lige jokket nogen over tæerne..

Jeg er da godt klar over at det ikke er alle E-nr. der er skadelige, men hvis man ikke har tid til at sætte sig ind i hvad der er hvad, så er det da bedre at holde sig fra det, end krydse fingre og æde det.

Jeg vil våge den påstand at du kan få stort set alle fødevare økologiske, og det ikke er så dyrt og besværligt som mange går og tror..

Jeg er på SU og min kone er på barsel, og efter vi fik vores datter besluttede vi at gå over til økologi, vi kører nu en husholdning som er 90% økologisk og det kan sagtens løbe rundt.

Man behøves heller ikke fare rundt til alle mulige butikker, man kan stort set få det hele i de fleste supermarkeder, i hvert fald Coop's.

Jeg skev ikke indlægget for at pisse nogen af, blot for at beskrive at det godt kunne lade sig gøre at gå uden om skadelige tilsætningsstoffer. se i øvrigt http://www.toft.dk/e%2Dnummer/vis/opslag/ for mere information om E-nr.

Alt dette har selvfølgelig ikke meget at gøre med tråden, men følte lige at jeg måtte respondere på folks kommentarer.

Fed side. Imponerende du holder føden økologisk på SU

Der er selvfølgelig e-numre man skal stille spørgsmålstegn ved, men helt at undgå alle bare for at undgå dem, virker meget new age agtigt på mig.

For nogen er kosttilskud også et pr definition skadeligt. Meget underligt på mig. Hvis man bruger det som et tilskud, for at forbedre præstation og sundhed, ikke for at forsøge at lappe på dårlige vaner, kan kosttilskud være ganske gavnlige.

Link to comment
Share on other sites

I kan allesammen rende mig :laugh:

Jeg har haft de bedste træninger i LANG tid efter jeg har fyret noget no-explode ned lige før! Om det så er placebo kunne ikke rage mig mindre. Ej, men seriøst det har i hvert fald været pengene værd for mig :)

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share