Trænings øvelser med ribbe


92'eren
 Share

Recommended Posts

Hey.

Jeg har netop skaffet mig en ribbe til 200 kr i føtex.

Jeg kender selvfølgelig nogle af basis øvelserne såsom pullups og chinups og så kan det bruges til forhøjning til pushups blandt andet.

Mit spørgsmål lyder derfor på om i har nogle gode øvelser til træning med ribbe, det må være øvelser til hele kroppen da jeg fokuserer på fullbody.

Tak

Link to comment
Share on other sites

tja prøv at se om du kan hænge vandret, med kun ved at hænge i armene. en oppe og en nede.

Kendes også som "the flag". En mindre hård udgave kan laves ved at ligge på gulvet med hænderne i en af ribben nederste "tag". Så kommer kroppen op og stå "i lys" (lodret), og benene sænkes langsomt mod gulvet.

Ellers kan der forslåes at du hænger i armene med ryggen mod ribben og løfter benene, træner den nedre mave.

Edited by mriber
Link to comment
Share on other sites

Hey.

Jeg har netop skaffet mig en ribbe til 200 kr i føtex.

Jeg kender selvfølgelig nogle af basis øvelserne såsom pullups og chinups og så kan det bruges til forhøjning til pushups blandt andet.

Mit spørgsmål lyder derfor på om i har nogle gode øvelser til træning med ribbe, det må være øvelser til hele kroppen da jeg fokuserer på fullbody.

Tak

Du kan jo passende begynde at lave bronze/sølv/guld cirkler...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share