Anbefal Fitness DVD


rieweb
 Share

Recommended Posts

øøh, jeg ved ikke helt hvad du mener hahahaha hohohoh- men snyder jeg mig selv når jeg træner 6 gange om ugen og syntes at jeg bruger lidt for meget tid på transport og derfor gerne vil høre om der findes nogle gode trænings DVD'er jeg kan bruge de dage hvor jeg ikke lige har tid til andet. Hvis du ikke har noget mere fornuftigt så hold dig hellere fra emnet og brug din tid på at komme med noget mere konstruktivt(også selvom det er ment i "sjov")

Edited by rieweb
Link to comment
Share on other sites

Beklager, at jeg faldt for fristelsen til at more mig på din bekostning.. Det var ikke ment som et personligt angreb, selvom det fremgår tydeligt, at det blev opfattet som sådan... Et stort problem med det skrevne medie er, at man ikke altid får kommunikeret ordentligt ud, hvad man reelt mener..., hvilket jeg helt sikkert ikke fik gjort her!!

Derfor skal man holde sig fra latterlige jokes, der kan træde andre over tæerne. I dette tilfælde faldt jeg vist i med begge ben...

Det skal i denne sammenhæng tilføjes, at al træning selvfølgelig kan laves lige så effektivt hjemme for i et træningscenter med det rette (udstyr), kreativitet og motivation...

Håber du finder, hvad du leder efter!

Edited by Pjevsen
Link to comment
Share on other sites

Uden præcist at vide hvad det er du går efter så prøv evt at tage et kig på siden her Push and lift.

Det er sådan en slags færdig koncept træning ala pump men kræver til en del af øvelserne at du har en vægt stang at lege med på ca 5-10 kg.

Der er ikke meget cardio i programmet men forholdsvist basale øvelser der når hele kadaveret rundt i et ok flow. Der er ikke så meget eye candy og råb og skrig og kameraføringen er absolut heller ikke lavet for at gøre det spændende. Tilgengæld er der fokus på 1 person der udfører øvelserne så man kan se tempoet og hvordan øvelserne udføres korrekt. Ovenstående er ment positivt fra min side.

Link to comment
Share on other sites

Hej Rie

Et par af Paul Chek's DVD'er med træning på bold er ok. Du kan finde dem på alun.dk, men pas på med at tilmelde dig nyhedsbrevet, for du bliver bombarderet :-) (af og til kommer der dog noget godt).

mvh

Søren

Skriv eventuelt mål mv. for din træning, så er det lidt mere lige til!!

Jeg vil ikke anbefale særlig mange Paul Chek's regime af overflødige træningsprodukter..., men igen meget afhænger af dine mål.

Link to comment
Share on other sites

Takfor svar, fik først læst i dag.

sorenras, vil kigge hvad det er.

yetti:

Mine mål er det hele. Styrke og kondition. Bredt.

Vil evt gerne lidt mave/ryg da jeg trænger til det og øsnker mere styrke i arme til boksetræningen..

Af træning er laver jeg :løb, boksetræning, cirkeltræning, pump, spinning.

hvad med hende bircow, er det noget værd?

Det må gerne være hård træning, ikke for nybegynder-agtigt.

:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share