Jönsson´s log


Jönsson
 Share

Recommended Posts

Så blev det også min tur til at hoppe med på en logbog :bigsmile: Har været en ivrig læser af de forskellige logbøger, men specielt fulgt Anita Ryes rejse mod hendes konkurrencer...(Godt gået forøvrigt) Rigtig fedt med noget inspiration og meget rart, at kunne dele gode og dårlige oplevelser med andre i samme båd :4thumbup:

Jeg hedder Tina, bor i Slagelse og arbejder som træningsleder i fitnessdk i Valby.. Stiller i år op til DM og Miss Fitness! Stillede op til Miss Fit for første gang sidste år, men fik et dårligt resultat. En kæmpe skuffelse selvfølgelig, men fik vendt skuffelsen til at få mere blod på tanden.... "Jeg skal F... vise dem!!" :devil:

Min symmetri er okay, jeg skal bare have mere bøf på overkroppen og smide noget mere flæsk... :smile: Føler mig mere rolig i forbindelse med mine forberedelser i år. Denne gang ved jeg hvad som venter i forhold til sidste år, hvor jeg synes jeg løb panden mod en mur rigtig mange gange! Men det lærer man selvfølgelig af... :hehe: Men jeg har en hel anden fornemmelse denne gang, Meget mere rolig og bevidst om hvad det er jeg går ind til. Så masser af positiv energi... Men jeg er jo heller ik startet på diæten endnu :4eat:

Så lige nu kører jeg på med træning, hvor jeg pt har overskud og energi :superman: Super fed følelse!

Imorgen står den på bentræning, som langt fra er min favoritøvelse... Men hørte engang, at man skal blive ven med sin hade-øvelser, så det arbejder jeg meget med, hvad angår min bentræning! Ingenting kommer af ingenting, så det er bare med at give den fuld gas!!!!!

Det var vidst alt for nu.... Var sgu meget rart at få taget hul på min helt egen log :cool:

/Tina

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Tina

Og velkommen til MOL og logland :bigsmile: Super dejligt med flere atleter man kan følge :w00t:

Hvilken højdeklasse regner du med at skulle være i til DM?

Har været en ivrig læser af de forskellige logbøger, men specielt fulgt Anita Ryes rejse mod hendes konkurrencer...(Godt gået forøvrigt) Rigtig fedt med noget inspiration og meget rart, at kunne dele gode og dårlige oplevelser med andre i samme båd :4thumbup:

Og mange tak :blush:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita :bigsmile:

Jeg er 162, så vi ryger vist i samme klasse! Det synes jeg bliver spændende... Men ser det også som den sværeste klasse. Sidste år var feltet jo super!! Min holdning er klart at bakke hinanden op, selvom man er konkurrenter :4thumbup: !!! Man er jo i samme båd hele vejen, så hvorfor ikke bruge hinanden... :pumpin:

Mange hilsner

Tina

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita :bigsmile:

Jeg er 162, så vi ryger vist i samme klasse! Det synes jeg bliver spændende... Men ser det også som den sværeste klasse. Sidste år var feltet jo super!! Min holdning er klart at bakke hinanden op, selvom man er konkurrenter :4thumbup: !!! Man er jo i samme båd hele vejen, så hvorfor ikke bruge hinanden... :pumpin:

Mange hilsner

Tina

Ej hvor hyggeligt... og ja det er en rigtig god klasse, hvor alle som regel står rigtig flotte.. !! Jeg håbede også det var den klasse jeg kom i, da jeg også synes det er sjovt med lidt modstand og konkurrence på scenen.. !!

Du har fuldstændig ret, det er helt sikkert det bedste når man kan bakke hinanden op og hygge sig, frem for at konkurrere mod hinanden.. !!

Glæder mig til at følge din log... og stå med dig på scenen om 7½ måned :w00t:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din nye log og velkommen til :wink:

Held og lykke med dit projekt, det bliver spændende at følge endnu en seriøs fitness-pige :smile:

Hilsen en almindelig dødelig :laugh:

Rikke

Hej Rikke :bigsmile:

Tusind tak!!! Rart med en velkomst hilsen :smile:

Rigtig god weekend, med masser af dejlig solskin :4thumbup:

//Tina!

Link to comment
Share on other sites

Ej hvor hyggeligt... og ja det er en rigtig god klasse, hvor alle som regel står rigtig flotte.. !! Jeg håbede også det var den klasse jeg kom i, da jeg også synes det er sjovt med lidt modstand og konkurrence på scenen.. !!

Du har fuldstændig ret, det er helt sikkert det bedste når man kan bakke hinanden op og hygge sig, frem for at konkurrere mod hinanden.. !!

Glæder mig til at følge din log... og stå med dig på scenen om 7½ måned :w00t:

//Anita

Hey Anita!

JAAAAA, det bliver fedt at stå på scenen sammen! Er datoen for DM egentlig fastlagt??

Er ked af at høre med din mormor. Det er aldrig let at sige farvel, selvom man måske var forberedt... :unhappy:

Håber du nyder din weekend, jeg har træningsfri idag, men tror jeg vil gå en laaaang tur med musik i ørerne :music:

Mange tanker fra Tina

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.8/2-08

Mødte sent ind på arbejde idag, da jeg havde byttet rundt på min torsdag og fredags-vagt.. Så havde først fri kl.19, hvor jeg plejer at have fri kl.15 hver fredag...

Heldigvis var der allerede en god fredags stemning på arbejdet da jeg kom og tiden gik ganske hurtigt uden de helt store problemer.. :bigsmile: Fik styr på de sidste løse ender inden weekenden! Så det var super...

Træning: BEN (For og bagside):

Front squat i Smith (valgte idag at køre alm squat)

1 x 10 x 55 kg

1 x 10 x 55 kg

1 x 8 x 55 kg

1 x 8 x 55 kg

Benpres m. smal fodstilling(supersæt)

Benspark(supersæt)

Benpres 4 x 10 x 80 kg (den var mine knæ ik så glad for idag)

Benspark 4 x 12 x 35kg

Synes det er super fedt at køre supersæt, man bliver maks presset på den fede måde! :devil:

S.L dødløft

1 x 8 x 45 kg

1 x 8 x 45 kg

1 x 8 x 45 kg

1 x 6 x 45 kg

One-leg liggende curl m. cabel(valgte idag at køre den i maskine)

4 x 10 x 30 kg(synes den var okay, men fik en smule ondt i lænden!) :dry:

Siddende leg curl

1 x 10 x 35 kg

1 x 10 x 35 kg

1 x 10 x 35 kg

1 x 9 x 35 kg

Stående lægpres(dropsæt)

Denne øvelse kører jeg ikke lige for tiden. Har ret store lægge, så træner dem pt uden vægt, men bare lidt på trapper/bænk.

Ikke sådan når man er en gammel fodbold/håndbold-pige, så har man store stænger :laugh:

En okay træning, selvom ben ikke er min favorit!! Holder træningsfri lørdag... men håber på en lang gåtur, så benene kan blive løsnet lidt op :walking:

Ellers står den på hygge på sofaen og lidt til den søde tand:-)

Rigtig god weekend til alle!

//Tina

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita!

JAAAAA, det bliver fedt at stå på scenen sammen! Er datoen for DM egentlig fastlagt??

Så vidt jeg ved er datoen ikke offentliggjort endnu.. Men mon ikke de prøver at finde en dato omkring sidst i september som de plejer :bigsmile:

Er ked af at høre med din mormor. Det er aldrig let at sige farvel, selvom man måske var forberedt... :unhappy:

Ja det er aldrig særlig sjovt.. Men jeg er heldigvis ikke en der bliver særlig påvirket af det, jeg har et meget naturligt forhold til døden, selv om det altid er sørgeligt at sige farvel til nogen man har kært.. !!

Håber du nyder din weekend, jeg har træningsfri idag, men tror jeg vil gå en laaaang tur med musik i ørerne :music:

Mange tanker fra Tina

Mange tak og du må have en god træningsfridag..

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Tilykke med din nye log på mol.

Jeg har set dig træne flere gange i FitDK... Du er sgu en hårdfør lille spirrevip. :superman:

Held og lykke med din videre træning mod nye mål.

/Bambam

Tak :blush:

Har også den mest fantastiske træningsmakker!!!! Betyder rigtig meget :4thumbup:

//Tina

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.11/2-08

Kunne sove længe idag... Så stod først op kl halv ni... :bigsmile: Sover dog ikke så godt for tiden, da jeg har lidt ondt i ryggen!! Rigtig irriterende, men skal lige ha´det tjekket på torsdag hos lægen, så håber ikke det noget, som kommer til at påvirke min træning :dry:

Idag valgte jeg at køre ben fremfor ryg, både pga doms i bryst og pga ondt i lænden..

BENTRÆNING

Leg extensions

3 x 10 x 30 kg

Walking lunges ca 10 på hver ben

Leg curl

3 x 12 x 35 kg

Walking lunges ca 10 på hver ben

Squat i smith

3 x max

Dvs et sæt er; leg extensions, direkte til walking lunges, direkte til leg curl, direkte til walking lunges , direkte til squat i smith. Det vigtige her er inegn pause!! Det kører jeg så i 3 sæt... Hårdt, men super fedt. Eneste minus er, at man optager 3 "maskiner", så bedst at køre den i ydertimerne, sen aften el tidlig morgen...

Benpres

1 x 8 x 80 kg

1 x 16 x 60 kg

1 x 8 x 80 kg

1 x 16 x 60

Lægpres i benpresmaskine

4 x 15 (supersæt)

Stående lægpres i smith

4 x 15 (supersæt)

Rigtig god træning, men synes den var lidt hård... Var også først færdig med træningen kl.21.15... Så det var lige den sidste energi der blev presset ud.. :4flex:

Kan både mærke min ryg, mine ben og mit bryst idag...... :crazy:

Er spændt på hvad kroppen siger til træningen senere idag... Men selvom min krop er en smule øm, føler jeg at lysten og overskuddet er der :dumbbell_lift:

En god dag til alle!!!!!

Formiddags hilsen

Tina

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Søndag d.2.03.08.

Jeg har været MEGET sløv med at opdatere min log... :nonono: Har haft meget om ørerne, men nu skal jeg igang igen :4thumbup:

Anita prikkede lidt til mig, det hjælper engang imellem, at få et spark bagi... :poking:

Jeg har slappet dejligt af i weekenden. Fredag aften stod på hygge med en veninde. Vi bestilte sandwich, som vi skulle nyde mens vi skulle se X-Faktor.. Det udviklede sig til en ret sjov aften. Min kæreste havde doneret en flaske Gajol shots.. Så min veninde og jeg kom i rigtig god steming... Temaet i X-Faktor var danske sange.. Så der gik fuldstændig dans og sang i den hjemme i stuen... :banana: Lige fra Thomas Helmig: "det er mig der står derude og banker på....." til Danskeorkestret: "Kom tilbage til mig..." :4band: Nøj, hvor synger man godt, når man har fået et par susser eller 3...

Sjovt nok var jeg rimelig frisk lørdag formiddag. Så fik både gjort rent, vasket tøj og trænet... :clap: Dog havde jeg lidt ekstra sved på panden under træningen. Det var også sidste gang inden diæten, jeg "Lod hønen hoppe"...(jysk udtryk for at drikke sig beruset..)

Dagens træning: Skulder

Siddende military barbel press:

1 x 8 x 30 kg

1 x 8 x 30 kg

1 x 8 x 30 kg

1 x 8 x 30 kg

Supersæt: Arnold/incline dumbell:

Arnold press

1 x 10 x 12 kg

1 x 10 x 12 kg

1 x 10 x 12 kg

1 x 10 x 12 kg

Incline dumbell lat.raise (rigtig god isolations øvelse, man kan ikke løfte ret tungt, men den gør ondt) :tongue:

1 x 10 x 5 kg

1 x 10 x 5 kg

1 x 10 x 5 kg

1 x 10 x 5 kg

One arm cabel lat.raise:

1 x 12 x 10 kg

1 x 12 x 10 kg

1 x 12 x 10 kg

Face pulls med tov:

1 x 15 x 20 kg

1 x 15 x 20 kg

1 x 15 x 20 kg

Dagens træning gik okay.. Lidt en pligt træning, men kom igennem. Skulle have trænet mave, men valgte at gemme maven til imorgen, efter bentræningen..

Jeg er endnu ikke begyndt, at lave så meget cardio. Men glæder mig faktisk til mine PW-ture med musik i ørerne :music: Man får tænkt en masse tanker, mens man suser afsted...

Jeg har fundet et tema til min show runde til Miss fit!! Tror det bliver rigtig godt :4thumbup: Jeg er gået i skarp træning mandag formiddag hos en personlig træner, som hjælper mig med smidighed.. AV AV... Det kan kun blive bedre. Har også fundet en rigtig super tøs til at hjælpe mig med mit show.. Så nu er det bare at komme igang :cheer:

Rigtig god søndag aften!

//Tina

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fundet et tema til min show runde til Miss fit!! Tror det bliver rigtig godt :4thumbup: Jeg er gået i skarp træning mandag formiddag hos en personlig træner, som hjælper mig med smidighed.. AV AV... Det kan kun blive bedre. Har også fundet en rigtig super tøs til at hjælpe mig med mit show.. Så nu er det bare at komme igang :cheer:

Lyder rigtig spændende, jeg har store planer om jeg gerne vil ind og se showet næste år.. !

Hvornår starter du diæt...!!??

Og dejligt at se der er kommet gang i loggen igen.. !

Knuz Anita

Link to comment
Share on other sites

Lyder rigtig spændende, jeg har store planer om jeg gerne vil ind og se showet næste år.. !

Hvornår starter du diæt...!!??

Og dejligt at se der er kommet gang i loggen igen.. !

Knuz Anita

Halløj Anita :bigsmile:

Håber du kommer og hepper, men du kunne jo også overveje at stille op? :4thumbup:

Regner med at starte diæt til april.. Lyder måske lidt mærkeligt, men glæder mig faktisk til at komme igang! Føler mig pt som en flodhest... :hmmm:

Sidder på arbejdet nu. Mandag er en af mine sene dage... DYB SUK!! Har en bentræning som venter senere.. Lige nu kan jeg slet ik overskue det :blink: Kan du ikke lige sende mig en bunke energi? :superman:

Håber du har haft en dejlig mandag.

Hugs

Tina

Link to comment
Share on other sites

Halløj Anita :bigsmile:

Håber du kommer og hepper, men du kunne jo også overveje at stille op? :4thumbup:

Regner med at starte diæt til april.. Lyder måske lidt mærkeligt, men glæder mig faktisk til at komme igang! Føler mig pt som en flodhest... :hmmm:

Sidder på arbejdet nu. Mandag er en af mine sene dage... DYB SUK!! Har en bentræning som venter senere.. Lige nu kan jeg slet ik overskue det :blink: Kan du ikke lige sende mig en bunke energi? :superman:

Håber du har haft en dejlig mandag.

Hugs

Tina

Det var min mening jeg ville stille op til Miss fitness sidste år... men lysten var der ikke, så skubbede det til evt. i år... Men må ærlig indrømme at lysten stadigvæk ikke er der... den konkurrence motiverer mig slet ikke på samme måde som bodyfitness gør, egentlig underligt, da jeg er tidligere springgymnast, så jeg ville nok ikke har så svært ved den frie rutine... !!

Hvor meget ligger du over K-formen nu.. ? Jeg var oppe og toppe på 12-13 kg over (det var dog med meget væske i kroppen).. ! Nu her ligger jeg vel 10 kg over.. Regner med jeg starter i starten af maj med et gæt på jeg så ligger 12-13 kg over til den tid.. !!

Jeg havde selv lidt over 1 times overarbejde idag.. efterfulgt af træning... resten af mit energi er sendt afsted til dig :superman:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Godformiddag til alle :bigsmile:

Sikken en smuk morgen!!! Man bliver helt glad i låget....... Får næsten lyst til at bryde ud i sang :cooldance:

Er mødt tidligt på arb idag, hvilket betyder tidligt fri!! Min far er på Sjælland idag, så vi skal spise god mad og hygge i aften :smile: Glæder mig, da jeg ikke ser ham så ofte, fordi han bor helt oppe i Nordjylland. Inden jeg får besøg, har jeg heldigvis lige tid til træningen... Idag står den på bryst og biceps. En af favoritterne.

Selvom Anita sendte mig en bunke energi i mandags, var jeg så sent hjemme i mandags, at jeg droppede træningen :nonono:

Hader følelsen af dårlig samvittighed over at glippe en træning! Men var bare så SMADRET!

Fik heldigvis taget revance igår

Tirsdag d.4.03.08

Ben+mave

Startede med at varme op 10 min på cykel. Havde dog musik i ørerne :music:

Er igang med at eksperimentere med noget squat.. Kort fortalt, skal det ende med, at jeg kører squat 8 min i træk.. Jeg øger gradvist tiden, men kiloene er det samme.

1 x Squat x 2 min x 20 kg (havde ikke regnet med den ville være så slem, pga ikke så mange kilo, men var faktisk rimelig hård)

Leg extension:

1 x 30 x 17,5 kg

1 x 30 x 17,5 kg AV AV :crazy:

Leg curl:

1 x 8 x 40 kg

1 x 6 x 40 kg

1 x 6 x 40 kg

Mave:

1 x 30 alm crunch

1 x 30 alm crunch

1 x 30 alm crunch

1 x 30 skrå

1 x 30 skrå

1 x 30 skrå

En okay træning... Er lidt spændt på det med squat sættet. men håber fremgangen kan mærkes.

Tilbage til arbejdet!

Link to comment
Share on other sites

Det var min mening jeg ville stille op til Miss fitness sidste år... men lysten var der ikke, så skubbede det til evt. i år... Men må ærlig indrømme at lysten stadigvæk ikke er der... den konkurrence motiverer mig slet ikke på samme måde som bodyfitness gør, egentlig underligt, da jeg er tidligere springgymnast, så jeg ville nok ikke har så svært ved den frie rutine... !!

Hvor meget ligger du over K-formen nu.. ? Jeg var oppe og toppe på 12-13 kg over (det var dog med meget væske i kroppen).. ! Nu her ligger jeg vel 10 kg over.. Regner med jeg starter i starten af maj med et gæt på jeg så ligger 12-13 kg over til den tid.. !!

Jeg havde selv lidt over 1 times overarbejde idag.. efterfulgt af træning... resten af mit energi er sendt afsted til dig :superman:

KnuZ Anita

Hey Anita.

Nogle dage overvejer jeg også kun at tage DM, fordi den frie rutine fylder SÅ meget! Tror faktisk måske, at jeg ville nyde min træning og diæt forløb mere, hvis jeg ikke havde den at tænke på!

Jeg ligger også de der ca 13 kg over K-formen. Men håber at der er røget noget masse på. Men man føler sig altså temmelig stor :blush: Specielt når man har været så lang nede.

Tak for energien i mandags :bigsmile: Det gjorde at jeg lige kunne klare, at komme helt igennem dagen :4thumbup:

Knus med masse af solskin

Tina

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg både trænet og hygget med min far! Det var rigitg dejligt at se ham og få det nyeste sladder hjemmefra :bigsmile: Når vi hygger i Jylland er det oftest med noget slik eller chokolade... Så selvfølgelig, skulle vi lige ha´et marcipanæg med nougat...mmm :4mewantfood:

Onsdag d.5.03.08

Bryst og Biceps

Startede idag med at varme op i 5 minutter på armcyklen..

Incline DB pres (No rest)--->Incline DB flyes (no rest)--->Incline DB pres (bruger de samme håndvægte som ved flyes)

1 x 8 x 18 kg 1 x 10 x 10 kg 1 x 3 x 10 kg

1 x 7 x 18 kg 1 x 8 x 10 kg 1 x 3 x 10 kg

1 x 7 x 18 kg 1 x 8 x 10 kg 1 x 3 x 10 kg

1 x 8 x 18 kg 1 x 8 x 10 kg 1 x 3 x 10 kg (ved de sidste sæt er man kørt hel ud :crazy: )!!!

DB pres:

1 x 8 x 18 kg

1 x 8 x 18 kg

1 x 8 x 18 kg

1 x 8 x 18 kg

Cable Cross (3 forskellige pressehøjder; Lav, midt, højt):

Lav: 1 x 9 x 10 kg

mellem: 1 x 10 x 10 kg

Højt: 1 x 12 x 10 kg

21 biceps curl:

(7 halve i bunden + 7 halve i toppen + 7 hele)---> 3 sæt x 5 kg + stang :dumbbell_lift:

Cable cross curl (supersæt)

1 x 10 x 10 kg

1 x 9 x 10 kg

1 x 9 x 10 kg

Stående DB curl

1 x 16 x 10 kg

1 x 16 x 10 kg

1 x 16 x 10 kg

Synes det var en god træning. Var der tidligt, så det var til at komme til! Og så bare hjem og hygge. Alt i alt en god dag :smile:

//Tina

Link to comment
Share on other sites

Så blev det endelig fredag :4thumbup: Har tidligt fri fra arbejde idag. Fantastisk og min Centerchef er til møde, så dagen bliver dejlig afslappende :bigsmile:

Havde sent fri igår, men efter en kop kaffe og en riskage, var jeg klar til noget ryg og triceps træning :devil:

Torsdag d.6/3: Ryg og Triceps

BOR (Valgte at køre den i maskine, da min lænd ikke har det så godt, med foroverbøjet løft)

1 x 10 x 25 kg

1 x 10 x 25 kg

1 x 10 x 25 kg

1 x 8 x 25 kg

Chins i maskine

1 x 12 x 45 kg

1 x 12 x 45 kg

1 x 12 x 45 kg

1 x 12 x 45 kg :smile: Øgede vægeten med 5 kg..

Pulldowns med tov

1 x 10 x 30 kg

1 x 10 x 30 kg

1 x 10 x 30 kg

1 x 10 x 30 kg

Roning i maskine (M. trekants greb)

1 x 8 x 25 kg

1 x 8 x 25 kg

1 x 8 x 25 kg

1 x 8 x 25 kg

Bendover laterals (tager den siddende pga min lænd)

1 x 10 x 8 kg

1 x 10 x 8 kg

1 x 10 x 8 kg

Kørte meget lidt triceps... Men nu arbejder jeg i fitnessdk, så tror lige jeg vil gå op og give min triceps nogle tæsk, inden min "rigtige" træning senere :superman:

God fredag!!!!

Tina

Link to comment
Share on other sites

Slæbte mig ud af sengen imorges :blink: Var godt nok træt, da min alarm ringede kl.05.30.. Men et bad friskede heldigvis op.

Jeg glæder mig til påskeferien! Bliver skønt med nogle fridage.

Mandag d.10.03.08. Dagens træning:

Arme/skuldre+bonus ben-sæt!

Mandag stod den på skulder, arme og ben!!! :devil: Kørte 2 gigant sæt, for biceps og triceps og 2 supersæt for skuldre :4thumbup:

- Sidst men ikke mindst skulle jeg køre et ekstra bensæt! Av av, men på den fede måde :wink:

Supersæt:

Upright row (Kører den liggende i kabel pga min ryg, synes faktisk den går bedre i skuldre på den måde)

3 x 12 x 30 kg

Lateral raises

3 x 12 x 8 kg

Supersæt:

Stående barbell press

3 x 8 x 35 kg

Bent over lateral raises

3 x 12 x 8 kg

Gigant sæt:(no rest)

Incline DB curls

1 x 12 x 8 kg

Triceps extension (med rotation)

1 x 10 x 8 kg

Hammer Curls (op at ramme midten af bryst)

1 x 20 x 10 kg

Reverse curls (kører den i kabel)

1 x 12 x 20 kg

Incline DB curls

1 x 12 x 8 kg

Triceps extension (med rotation)

1 x 10 x 8 kg

Hammer Curls (op at ramme midten af bryst)

1 x 20 x 10 kg

Reverse curls (kører den i kabel)

1 x 12 x 20 kg

Incline DB curls

1 x 12 x 8 kg

Triceps extension (med rotation)

1 x 10 x 8 kg

Hammer Curls (op at ramme midten af bryst)

1 x 20 x 10 kg

Reverse curls (kører den i kabel)

1 x 12 x 20 kg

Bonus ben sæt... :crazy: Ikke fordi jeg havde så meget overskud tilbage, men ingenting kommer af ingenting :superman:

Squat i 2 min 40 sek. med 20 kg... Skal op på i alt 8 min, men øger gradvist tiden 20 sek af gangen.

Benspark:

1 x 30 x 17,5 kg

1 x 30 x 15 kg

leg curl:

3 x 8 x 40 kg

3 x 6 x 35 kg

3 x 6 x 35 kg

Lang men god træning! Var først hjemme kl.22... Så "kom jeg til" at spise en burger fra MacD :blush: Godt jeg ikke er startet på diæt endnu..

Tirsdag var træningsfri, så den stod bare på hygge efter arbejde :bigsmile: Lavede god mad og tæskede min kæreste i kortspil :tongue: For en gangs skyld havde jeg heldet med mig... Det plejer gerne at være omvendt - skal lige siges, at jeg er en rigtig dårlig taber :nonono: og min kæreste er den bedste til at håne, når han vinder så at sige :laugh:

Idag står den på ryg og triceps, kan mærke jeg har overskud og god energi... Håber den varer ved!

Hej med jer :smile:

//Tina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share