Jönsson´s log


Jönsson
 Share

Recommended Posts

Så blev det også min tur til at hoppe med på en logbog :bigsmile: Har været en ivrig læser af de forskellige logbøger, men specielt fulgt Anita Ryes rejse mod hendes konkurrencer...(Godt gået forøvrigt) Rigtig fedt med noget inspiration og meget rart, at kunne dele gode og dårlige oplevelser med andre i samme båd :4thumbup:

Jeg hedder Tina, bor i Slagelse og arbejder som træningsleder i fitnessdk i Valby.. Stiller i år op til DM og Miss Fitness! Stillede op til Miss Fit for første gang sidste år, men fik et dårligt resultat. En kæmpe skuffelse selvfølgelig, men fik vendt skuffelsen til at få mere blod på tanden.... "Jeg skal F... vise dem!!" :devil:

Min symmetri er okay, jeg skal bare have mere bøf på overkroppen og smide noget mere flæsk... :smile: Føler mig mere rolig i forbindelse med mine forberedelser i år. Denne gang ved jeg hvad som venter i forhold til sidste år, hvor jeg synes jeg løb panden mod en mur rigtig mange gange! Men det lærer man selvfølgelig af... :hehe: Men jeg har en hel anden fornemmelse denne gang, Meget mere rolig og bevidst om hvad det er jeg går ind til. Så masser af positiv energi... Men jeg er jo heller ik startet på diæten endnu :4eat:

Så lige nu kører jeg på med træning, hvor jeg pt har overskud og energi :superman: Super fed følelse!

Imorgen står den på bentræning, som langt fra er min favoritøvelse... Men hørte engang, at man skal blive ven med sin hade-øvelser, så det arbejder jeg meget med, hvad angår min bentræning! Ingenting kommer af ingenting, så det er bare med at give den fuld gas!!!!!

Det var vidst alt for nu.... Var sgu meget rart at få taget hul på min helt egen log :cool:

/Tina

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Tina

Og velkommen til MOL og logland :bigsmile: Super dejligt med flere atleter man kan følge :w00t:

Hvilken højdeklasse regner du med at skulle være i til DM?