Jönsson´s log


Jönsson
 Share

Recommended Posts

Og jeg glæder mig til at komme til Slagelse og træne med dig i påskeferien :w00t::yahoo::crazy_pilot:

Hvor skal vi bare hygge med træning, snak, DVD'er og god mad :bigsmile:

Knuz Nita

Jeg glæder mig også helt vildt :cheer::wootdance::yahoo:

Så giver vi den gas med træning :superman:

Tænkte vi kunne lave vores egen lille påskefrokost efter træning... :4mewantfood: Vi er jo stadig ikke på diæt endnu... :innocent:

Knus knus knus!

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der kan fortælle mig hvor foråret bliver af??? :dry: Igen en dag med regn og blæst... hvis bare jeg vandt i lotto :4thumbup: , så ville jeg suse afsted til sydlige himmelstrøg, hvide sandstrande og tropiske drinks :banana:

Nå men virkligheden er jo en helt anden... :blush:

Torsdag d.12.03.08

Dagens træning:

Ryg og triceps

Da jeg kom hjem fra arbejde, fik jeg lige en kop kaffe og så var jeg klar til træning, energien var faktisk ganske okay!

Ryg:

One arm BD row

1 x 8 x 20 kg

1 x 8 x 20 kg

1 x 8 x 20 kg

Straight arm pulldowns

1 x 12 x 15 kg

1 x 12 x 15 kg

1 x 12 x 15 kg

Supersæt

Pulldowns, bredt

1 x 10 x 40 kg

pulldowns m. triangel

1 x 10 x 35 kg

Pulldowns, bredt

1 x 10 x 40 kg

pulldowns m. triangel

1 x 10 x 35 kg

Pulldowns, bredt

1 x 10 x 40 kg

pulldowns m. triangel

1 x 10 x 35 kg

Straight arm pulldowns

1 x 12 x 15 kg

1 x 12 x 15 kg

1 x 12 x 15 kg

Machine row

1 x 8 x 27,5 kg

1 x 8 x 27,5 kg

1 x 8 x 27,5 kg

1 x 8 x 27,5 kg

Straight arm pulldowns

1 x 12 x 15 kg

1 x 10 x 15 kg

1 x 10 x 15 kg

Triceps:

Supersæt

Pushdowns

1 x 12 x 35 kg

Press med tov(over hoved)

1 x 8 x 20 kg

Pushdowns

1 x 12 x 35 kg

Press med tov(over hoved)

1 x 8 x 20 kg

Pushdowns

1 x 12 x 35 kg

Press med tov(over hoved)

1 x 8 x 20 kg

Pushdowns

1 x 12 x 35 kg

Press med tov(over hoved)

1 x 8 x 20 kg

Energien var super, havde lidt ekstra kræfter hvor vægten blev øget i et par af øvelserne :smile:

Idag står den på skulder... En af favoritdagenene!!!

God regnvejrs dag.. :tongue:

//Tina

Link to comment
Share on other sites

:4signme::4signme::4signme::tongue::laugh:

-------

Lyder godt med påskefrokosten.. !! og som du selv siger er vi jo ikke på diæt endnu.. så vi kan jo ligefrem tillade os at spise og drikke lige hvad vi har lyst til :4mewantfood:

KnuZ

Jaa, vi kan endda nuppe en bette sjus eller påskeøl :beerchug:

Nåe ja, skrev da vist forkert dato med træningen :blush: Gik lidt stærkt... :wink:

KNUS

Link to comment
Share on other sites

JAAAAA ENDELIG FREDAG :alright:

Havde en meget mærkelig dag på arbejdet igår. Var godtnok tilstede, men fik ikke rigtig lavet noget. Gik bare rundt og lallede lidt :blush:

Fik sent fri, så var først i fitnessdk i Slagelse da klokken var 20.15. Men da jeg kom igang gik det ok. Var dog temmelig øm i mine rygmuskler after onsdagens træning, jeg fik lige en tudekiks... det hjalp :tongue:

Torsdag d.13.03.08

Dagens træning: Skulder + et sæt bonus squat :crazy:

Skulder:

Stående DB press

1 x 8 x 12 kg

1 x 8 x 12 kg

1 x 8 x 12 kg

1 x 8 x 12 kg

Supersæt med Arnold pres og Incline lateral raise:

Arnold pres

1 x 10 x 12 kg

Incline lateral raise

1 x 10 x 5 kg

Arnold pres

1 x 10 x 12 kg

Incline lateral raise

1 x 10 x 5 kg

Arnold pres

1 x 10 x 12 kg

Incline lateral raise

1 x 10 x 5 kg

Arnold pres

1 x 10 x 12 kg

Incline lateral raise

1 x 10 x 5 kg

One arm cable raise

1 x 12 x 5 kg ( på hver)

1 x 12 x 5 kg

1 x 6 x 10 kg

Face pulls med tov

1 x 15 x 25 kg

1 x 15 x 25 kg

1 x 15 x 25 kg

Bonus suat... Igår skulle jeg øge tiden med yderligere 20 sek. Så ialt 3 min squat... Uha-nærmer mig med hastige skridt de 8 min :blink:

1 x 3 min squat med 20 kg... Synes faktisk den gik rigtig godt. Ok overskud..

Holder styrkefri idag fredag... Måske en lang gåtur senere med musik i ørerne er hvad det kan blive til.. :music:

Rigtig god weekend!

//Tina :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Bonus suat... Igår skulle jeg øge tiden med yderligere 20 sek. Så ialt 3 min squat... Uha-nærmer mig med hastige skridt de 8 min :blink:

1 x 3 min squat med 20 kg... Synes faktisk den gik rigtig godt. Ok overskud..

Hej Tina :bigsmile:

Vil det sige at du kører squat uden pause i 3 minutter? Lidt ligesom man gør på de der 'Powerhold'? Sorry hvis du har beskrevet det et andet sted, men jeg er ikke så opdateret i logbøgerne for tiden, da jeg ikke rigtig har computer 3 dage om ugen. :wink:

God weekend. :smile:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej Tina :bigsmile:

Vil det sige at du kører squat uden pause i 3 minutter? Lidt ligesom man gør på de der 'Powerhold'? Sorry hvis du har beskrevet det et andet sted, men jeg er ikke så opdateret i logbøgerne for tiden, da jeg ikke rigtig har computer 3 dage om ugen. :wink:

God weekend. :smile:

- Pia (Bambi)

Hej Pia :bigsmile:

Det er rigtig forstået, at jeg squatter 3 min. Uden pause. Inspirationen har jeg fundet i artiklen på T-nation.com, hvor princippet er beskrevet som Hungarian oak leg blast. Opbygningen er som følger:

Udgangspunktet er at man starter med ca. 30% af ens 1RM i squatten og øger efterfølgende. Vægten bibeholdes, men tiden øges fra gang til gang til, man når 8 minutter i træk. Det bliver helt sikkert en udfordring. :superman:

Week 1

Session 1.1: (Monday) 1 x 2 minutes Session 1.2: (Thursday) 1 x 2:20

Week 2

Session 2.1: (Monday) 1 x 2:40 Session 2.2: (Thursday) 1 x 3 minutes

Week 3

Session 3.1: (Monday) 1 x 3:20 Session 3.2: (Thursday) 1 x 3:40

Week 4

Session 4.1: (Monday) 1 x 4 minutes Session 4.2: (Thursday) 1 x 4:20

Week 5

Session 5.1: (Monday) 1 x 4:40 Session 5.2: (Thursday) 1 x 5 minutes

Week 6

Session 6.1: (Monday) 1 x 5:30 Session 6.2: (Thursday) 1 x 6 minutes

Week 7

Session 7.1: (Monday) 1 x 6:30 Session 7.2: (Thursday) 1 x 7 minutes

Week 8

Session 8.1: (Monday) 1 x 7:30 Session 8.2: (Thursday) 1 x 8 minutes

Jeg benytter det som supplement til min almindelige bentræning. Jeg bruger det som et forsøg og ser hvordan jeg reagerer på det.

Nu må vi se :bigsmile: Jeg har undervist i BodyPUMP i 4 år, så det med mange reps har jeg prøvet før.. Men sjovt nok at mikse lidt og prøve nye øvelser :smile:

Rigtig god weekend til dig også :4thumbup:

Mange hilsner

Tina

Link to comment
Share on other sites

Hej Pia :bigsmile:

Det er rigtig forstået, at jeg squatter 3 min. Uden pause. Inspirationen har jeg fundet i artiklen på T-nation.com, hvor princippet er beskrevet som Hungarian oak leg blast. Opbygningen er som følger:

Udgangspunktet er at man starter med ca. 30% af ens 1RM i squatten og øger efterfølgende. Vægten bibeholdes, men tiden øges fra gang til gang til, man når 8 minutter i træk. Det bliver helt sikkert en udfordring. :superman:

Week 1

Session 1.1: (Monday) 1 x 2 minutes Session 1.2: (Thursday) 1 x 2:20

Week 2

Session 2.1: (Monday) 1 x 2:40 Session 2.2: (Thursday) 1 x 3 minutes

Week 3

Session 3.1: (Monday) 1 x 3:20 Session 3.2: (Thursday) 1 x 3:40

Week 4

Session 4.1: (Monday) 1 x 4 minutes Session 4.2: (Thursday) 1 x 4:20

Week 5

Session 5.1: (Monday) 1 x 4:40 Session 5.2: (Thursday) 1 x 5 minutes

Week 6

Session 6.1: (Monday) 1 x 5:30 Session 6.2: (Thursday) 1 x 6 minutes

Week 7

Session 7.1: (Monday) 1 x 6:30 Session 7.2: (Thursday) 1 x 7 minutes

Week 8

Session 8.1: (Monday) 1 x 7:30 Session 8.2: (Thursday) 1 x 8 minutes

Jeg benytter det som supplement til min almindelige bentræning. Jeg bruger det som et forsøg og ser hvordan jeg reagerer på det.

Nu må vi se :bigsmile: Jeg har undervist i BodyPUMP i 4 år, så det med mange reps har jeg prøvet før.. Men sjovt nok at mikse lidt og prøve nye øvelser :smile:

Rigtig god weekend til dig også :4thumbup:

Mange hilsner

Tina

Tak for grundig instruks :flowers: Det lyder da faktisk ret spændende og specielt udfordrende :wink: Jeg har selv gået og leget lidt tanken om at kører en Smolov på squatten, men tror først det bliver efter DM, for ikke at bruge for meget energi og tid på det :smile:

Hilsen Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Vågnede igår søndag, til solskin :sun: og dejlig blå himmel. Blev helt glad i låget og tog kondiskoene på, musik i ørerne :headphonedance: og begav mig ud på årets første, men absolut ike sidste PW :4thumbup: Det var helt fantastisk... Tog min gamle vante rute op i skoven, så blev helt nostalgisk :blush: Men endnu bedre blev jeg også super motiveret :superman:

Ikke særligt længe solskinnet varede :dry: For det ikke skal være løgn sneer det faktisk lige nu!! Heldigvis går jeg på påskeferie imorgen. Anita Rye kommer til Slagelse på torsdag, hvor den står på træning og påskefrokost. Glæder mig rigitg meget.

Fredag var træningsfri. Lørdag stod den på bentræning... og fødselsdag senere, med god mad og LAGKAGE :4mewantfood:

Dagens træning søndag d.16.03.08

Bryst og biceps

DB pres:

1 x 8 x 18 kg

1 x 8 x 18 kg

1 x 8 x 18 kg

1 x 8 x 18 kg

Triple-sæt med no rest:

Incline DB pres

1 x 8 x 16 kg

Incline DB flyes

1 x 10 x 10 kg (så drejer jeg bare lige håndleddet og fortsætter direkte i DB press igen og presser det sidste ud :crazy: )

Incline DB pres

1 x 2 x 10 kg

Incline DB pres

1 x 8 x 16 kg

Incline DB flyes

1 x 8 x 10 kg (så drejer jeg bare lige håndleddet og fortsætter direkte i DB press igen og presser det sidste ud :crazy: )

Incline DB pres

1 x 3 x 10 kg

Incline DB pres

1 x 8 x 16 kg

Incline DB flyes

1 x 10 x 10 kg (så drejer jeg bare lige håndleddet og fortsætter direkte i DB press igen og presser det sidste ud :crazy: )

Incline DB pres

1 x 2 x 10 kg

Cable flyes (m. 3 forskellige pressehøjder)

Lav

1 x 10 x 10 kg

Midt

1 x 10 x 10 kg

Høj

1 x 12 x 10 kg

En super træning, med god energi og overskud :4thumbup:

Var et smut i biffen igår. Så 10.000 B.C... Den var faktisk rigtig god. Flot lavet! Så sad og køb sammen i mørket med min pose slik og hyggede mig gevaldig... :tongue:

Har sent fri idag, så når kun lige at træne et kort benpas... Men så får den også maks gas!

Snevejrs hilsen

/Tina

Link to comment
Share on other sites

Så kom solen tilbage, efter en kort snestorm i Valby igår :crazy:

Jeg droppede men bonus sæt i squat igår, men mødte lidt før på arb, så havde lige en halv time hvor jeg kørte Lidt ben.

Squat

1 x 3 min og 20 sek.. Synes ikke den er så hård endnu, men når jeg runder de 8 minutter, kan det godt være jeg får brug for en tudekiks! :blush:

Leg extension (de første 10 med fødderne udaf, de næste 10 alm fodstilling og de sisdte 10 med fødderne en smule indad drejet)

1 x 30 x 15 kg

1 x 30 x 15 kg

Leg Curl (kun 10 sekunders pause mellem sættene)

1 x 6 x 40 kg

1 x 6 x 37,5 kg

1 x 6 35 kg

Hurtigt overstået og igang på jobbet... Senere idag skal jeg kørte ryg og triceps :4thumbup:

Klokken 16:30 går jeg på påskeferie :w00t::cooldance::alright::banana::cheer:

Tina

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

Selvom jeg faktisk har ferie, er jeg ret dårlig til at sove længe, specielt når solen skinner!!! Sidder og overvejer at gå en morgen tur :sun:

Har en masse ting jeg gerne vil nå idag. Shoppe lidt(fik penge tilbage i skat) :tongue: , til frisøren, gøre rent og træne. Håber jeg når det hele..

Dagens træning d.18.03.08

Ryg og triceps

BOR (Tager den stadig i maskine pga min lænd)

1 x 10 x 30 kg

1 x 10 x 30 kg

1 x 10 x 27,5 kg

1 x 10 x 27,5 kg

Chinup maschine

1 x 12 x 40 kg

1 x 12 x 40 kg

1 x 12 x 40 kg

1 x 12 x 40 kg

Pulldowns med tov

1 x 10 x 30 kg

1 x 10 x 30 kg

1 x 10 x 30 kg

1 x 10 x 30 kg

BOR lateral raise

1 x 10 x 8 kg

1 x 10 x 8 kg

1 x 10 x 8 kg

Blev kun til meget lidt triceps, men kører lidt ekstra efter ben passet idag :innocent:

Triceps pushdown

1 x 12 x 40 kg

1 x 12 x 40 kg

1 x 12 x 35 kg

Så lige forbi den lokale Thai-biks... De laver fantastisk mad, Altid med friske og lækre grøntsager :4mewantfood: Og så videre hjem på sofaen og stenede til Harry Potter..

Dejlig dag til alle... :superman:

Tina

Link to comment
Share on other sites

Så det vist på tide at få gang loggen igen efter påskeferien....

dolph.jpg

Hehehehehe :tongue: Ja det er vist på tide, men nettet var en smule nede i påsken :4whistling:

Jeg må komme ind i kampen :dumbbell_lift: Skal træne skulder og ben idag, så opdaterer i aften :blush:

Er forøvrigt i Odense onsdag d.2 april? tænkte jeg skulle se jernhulen :4thumbup:

Knus

Tina

Link to comment
Share on other sites

Hehehehehe :tongue: Ja det er vist på tide, men nettet var en smule nede i påsken :4whistling:

Jeg må komme ind i kampen :dumbbell_lift: Skal træne skulder og ben idag, så opdaterer i aften :blush:

Er forøvrigt i Odense onsdag d.2 april? tænkte jeg skulle se jernhulen :4thumbup:

Knus

Tina

Weeeeeeeeeeeeeee :yahoo::yahoo:

Der er sat stort KRYDS i min kalender d. 2/4 - skal vi evt. tage en smut på cafe efter træning og få lidt mad inden du tager tilbage til Djævleøen :bigsmile:

Knuz

Link to comment
Share on other sites

Weeeeeeeeeeeeeee :yahoo::yahoo:

Der er sat stort KRYDS i min kalender d. 2/4 - skal vi evt. tage en smut på cafe efter træning og få lidt mad inden du tager tilbage til Djævleøen :bigsmile:

Knuz

Det lyder som et hit :w00t: You´ve got a date :4thumbup:

Gkææææææææder mig!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share