Styrke under cut


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Heysan outthere

Ska igang med et lille omgang cut nu her fra d. 20. februar - har styr på kosten, kostplanen er lavet :o)) Har egentligt også styr på mit ugentlige træningsprogram, men....

vil li høre, inden jeg kaster mig ud i det:

Er det helt i skoven, at jeg kører en cyklus for styrke under mit cut, når jeg jo kommer til at ligge i kalc. underskud?

Havde egentligt regnet med at køre 5x5, og bruge den procentvise stigning fra TJ´s advanced hypertrofi, da jeg har haft gode resultater med det, dog under kalc. overskud. Har bevidst valgt at skære de 10 singles af, da de nok bliver for tunge, når jeg er i underskud. Derudover har jeg overvejet at sætte mit max måske 5-10 kg. lavere, for at være sikker på at gennemføre, hvad siger i til det?

Er det noget det kan bruges, erfaringer osv. at køre styrkecyklus under cut? eller ska jeg bare kører eks. 4x6/ under cut (skal lige nævnes at jeg selvfølgelig snakker om de tre store, bænk, squat og dødløft)

Link to comment
Share on other sites

der er ingen forskel på 4x6 og 5x5

5x5 lyder som en god idé

Nej egentligt ikke - glemte at nævne at 5x5 er med en progresion over 8 uger bliver det nok?

4x6 vil jeg køre tungt, altså ikke med en procentvisstigning - mere hvad formen siger, men så tungt som muligt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share