Brugte træningsmåtter m.m.


Sina
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, der har gode idéer til, hvor man kan skaffe brugt trænings/gymnastik-udstyr?

Jeg sidder i bestyrelsen for foreningen af professionelle artister i Danmark, og vi er ved at etablere et nyt træningslokale. Vores økonomi er ikke den bedste, huslejen er tårnhøj og de kommunale tilskud er ikke helt på plads endnu. Vi mangler akut noget basic udstyr, som gerne må være slidt, ramponeret og grimt, og som skal bruges, indtil vi får råd til andet.

Det drejer sig først og fremmest om faldmåtter, rullemåtter/gymnastikgulve/judomåtter og lignende. Gerne også en skumgummiplint, måske nogle parallelle barrer. Vores plan er foreløbigt at ringe rundt til idrætsforeninger, folkeskoler, sportsklubber og den slags og spørge, om de har noget gammelt udstyr, vi kan købe billigt. Har I måske nogle bedre forslag til, hvad man kunne gøre?

Hvor smider bokseklubben sine gamle måtter hen, når de køber nye? Findes der "genbrugspladser for brugt gymnastikudstyr"?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hej Sina

Jeg har følgene udstyr til salg:

1 Faldmåtte af 300x200 35cm

4 stk. Rippe

2 stk. Arobic bolde

I alt udstyr til værdi af ca. 15.000kr fra nyt, man da dette er en haste sag fra både din og min side kan vi sagtens få set på en rigtig god fornuftig pris.

Udstyret er som nyt da det næsten aldrig er brugt og vedlige holdt godt.

Kontakt mig for flere oplysningere hurtigs muligt, jeg sælger til den første og bedste.

Har sendt dig en email med mine oplysningere

mvh Daniel

post-20328-1222282138_thumb.jpg

post-20328-1222282274_thumb.jpg

post-20328-1222282354_thumb.jpg

post-20328-1222282368_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share