sixpack med mavebælte


Soft
 Share

Recommended Posts

Ville høre om der er nogle som har erfaringer med de mavebælter som man kan købe på TV shop? ved at de sælger en masse bras som ikke er noget værd men jeg har hørt et par stykker som har sagt at de har prøvet nogle af de belter med succes, men ved ik rigtig hvad jeg skal stole på for de var ik fitness typer. Har prøvet et selv som mildest talt var som at blive smidt i en elektrisk stol, men jeg har set et nyt et på TV shop som var anderledes og ikke involverede strøm. Nogle som har erfaringer og resultater?

Og nej jeg er ik en 14 årig dreng som vil have sixpack :w00t: . Har allerede sixpack men han ikke holde den i ret lang tid så mavemusklerne kan kun ses i perioder.

Link to comment
Share on other sites

Den maskine kan intet gøre for din six-pack. Drop ideen, det er noget bras. Det er størrelsen på dine mavemuskler kombineret med lav fedtprocent der giver six-pack.

Så sandt som det er sagt. Der er ingen genveje til træningen

Link to comment
Share on other sites

der er dog en midlertidig løsning, men det giver ikke noget varigt.. man kan få en slags bælter der sidder og strammer omkring maven. dette gør at væskedepoter midlertidigt forsvinder, så mavemusklerne bliver mere synlige.

dette er dog ikke en langsigtet løsning!

Link to comment
Share on other sites

der er dog en midlertidig løsning, men det giver ikke noget varigt.. man kan få en slags bælter der sidder og strammer omkring maven. dette gør at væskedepoter midlertidigt forsvinder, så mavemusklerne bliver mere synlige.

dette er dog ikke en langsigtet løsning!

Og når du har drukket bare lidt væske er det der igen...

Betyder intet hvis ens fedtprocent ikke er lav nok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share